Afvallen met Sonja bakker!!! (boeken)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door liebrando, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Hier vandaag ook weer goed gegaan!! Net lekker spaghetti op!! Het scheelt ook wel dat ik niks lekkers in huis haal. Wat er niet is, kan ook niet gegeten worden!!!

Kom op meiden die het moeilijk hebben!!!!! Jullie kunnen het wel!!!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi meiden,,

hihi wat een hitte he! Ik persoonlijk vind dit weer wel makkerlijker om te lijnen:p heb altijd stuk minder honger dan hahaha...

net had ik ff lekkere trek (we hebben nog geen eten op en ook nog geen zin in;)) heb een heerlijke meloen&kersen smothie met ijsklontjes gemaakt:D.....

MMMMM!!!!

3. Skye

Skye Niet meer actief

Lekker!!!!!!

Hier nu gigantisch honger (spaghetti verteerd altijd zo snel), maar ben helemaal hoteldebotel, want heb een gave hond op het oog en wacht nog op reactie van de eigenaar!!! Het is gewoon de perfecte hond!! Dus heb niet veel tijd om aan lekker eten te denken hahahahahahaha

Sorry, moets het even kwijt, ben zo hyper!!!

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    O Skye dat is leuk! Wat voor hond is het??
    Altijd leuk zo'n nieuw gezinslid ;)

Hier is het vanavond ook goed gegaan gelukkig! Geen erge trek. Heb vanavond wel ipv de salade een wrap gegeten. Want ik zag later dat de voorbereidingstijd toch wel wat langer was dan ik verwacht had. Ach ja een wrapje met kipfilet en groenten en als extra wat sla is ook wel redelijk Sonja toch? Heb er wel een theelepeltje sour creme bij gepakt...hahaha.

Morgen heel de dag feest...2 feestjes waar ik heen moet. Dus heel de dag allemaal lekkere dingen om me heen....pffffff

Jullie horen het wel weer hoe het is gegaan!

Morgenochtend ook even wegen....spannend ben benieuwd wat eraf is.

5. Skye

Skye Niet meer actief

Het ie een border collie!! Maar echt een hele gave kleur (RedMerle).

Succes Mowtom vandaag!! Het zal niet makkelijk worden om al dat lekkers te weerstaan!! Maar roch maar proberen he!!
    En.........wat is eraf????

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    @skye; o leuk een border collie heeft mijn broer ook. Een hele mooie met één blauw oog, ook al wordt dat bij de fokker volgens mij gezien als een foutje. Kei lieve hond die volgens mij echt eeuwig speels blijft! Mijn kindjes vinden m alleen iets minder leuk hahaha...tja hij is ook zo groot als dat zij groot zijn, kan me er wel iets bij voorstellen.

Nou er is 0,9 klio af. Jammer net geen hele kilo. Maar goed ik had me toen ook op maandag gewogen dus misschien is er maandag een hele kilo af....als ik tenminste van al dat lekkers af kan blijven vandaag. Ben benieuwd.....

Nou dames geniet van het weekend en het mooie weer!
    Laterrrrrrr.........:)

7. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Hey meiden!!

Ik heb juist meer moeite met de warmte.. het liefst een ijsje hier, ijsje daar ;) maar we houden vol.

Border collie's zijn mooie en ook lieve honden. Hij staat ook op ons lijstje maar ivm allergie van mijn man durven we het niet aan.

8. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Meiden ik kom maandag gezellig meekletsen want dan begin ik pas met Zomerslank. Deze week geen zin want manlief is vrij en dus vaak buiten de deur gegeten enz.

Maar ik zag de eerste dagen pff wat weinig overdag. Ik hoop dat ik het volhoud :Dmaar denk aan een strakke lijf over 2-3 maanden :)

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Gister heerlijk geluncht, en deze keer geen slechte broodjes of friet. Nee gewoon een broodje gezond!!!

@mandii87, wat een teleurstelling. Ik hoop voor je dat het volgende maand raak is!! Ik duim voor je!

Hier roepen de slechte etenswaar ook naar me hoor ;). Maar op de een of andere manier hoor ik ze gewoon niet goed :D. Normaal gesproken kan ik ook nooit mate houden en alles moet in 1x op. Ik kan echt vreetbuien hebben. Maar ik ben nu zo gemotiveerd dat ik er weestand tegen kan bieden.
    Ik denk dat het vooral ligt dat ik het afgelopen zondag pas besloten heb en niet weken van te voren. Normaal gesproken plande ik een datum en dan leefde ik er naar toe, maar dan kon ik op een gegeven moment alleen nog maar zien wat ik niet mocht. Nu had ik daar geen tijd voor. Zondagavond besloten, maandag meteen beginnen! Natuurlijk werkt het weer ook goed mee, want nu is mijn eetlust een stuk minder. A.s. maandag wegen, ben beneiuwd!!!

@iedereen,: WE ZIJN GOED BEZIG!!! Fijn weekend en weeg ze a.s. maandag!

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Nou het is allemaal wel meegevallen vandaag! Vanmiddag waren we veels te veel met de kinderen bezig. Het feestje werd in een bezoekerscentrum gevierd wat lekker in het bos lag dus we hebben er heerlijk met de kinderen gespeeld. Veel te druk dus om te eten...hahaha.
    Op het einde heb ik wat koude pasta salade en waldorf salade op. Zegt mijn mannetje toen ik het op had en de kindjes een raketje aten...je kan ook een magnum pakken...kijk ik hem met een scheef oog aan en zeg; "oja een magnum, ikke?" O sorrrrrryyyyy zegt ie, helemaal vergeten hahaha de schat!

Daarna bij mijn broer zijn dochtertje op verjaardag, daar kwamen we pas om 19.00 uur aan en daar heb ik nog wat koude schotel salade op en verder op de rest van de avond nog 3 bitterballetjes.

Dus tja niet helemaal Sonja proof maar goed....
    Morgen weer verder...alhoewel ik net mijn zus sprak over morgen. Daar gaan we voetbal kijken zegt ze; "jullie komen wel bijtijds hè want ik heb allemaal lekker dingen gehaald" ...hmmm ook fijn! Hahahaha...

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Mowtom: Kan echt niet he!! 3 bitterballen!!:$

Hier gisteren heerlijk wezen zwemmen in Baarle Nassau in vakantiehuisje van tante. Heb me goed kunnen weerhouden van de chips, maar toen de toastjes op tafel stonden ging ik voor de bijl :). Dacht het nog goed te praten met ik heb geen middageten op dus..... Maarja dat maakt het wel heel makkelijk. 's avonds ge-bbqt heb wat salade op en 2 stukjes vlees (met saus ;)) en heeeeeeeeeel veeeeeel water gedronken. Heb deze dag dus niet al te goed met mijn best gedaan en voel me nu wel schuldig, haha. Maar ja heb er van genoten en vandaag gaan we er weer voor! Moet toch werken, dus kan ik toch niet snoepen. Veel succes vanavond dames tijdens het kijken van de finale en het afblijven van al het lekkers wat op tafel wordt gezet!!!:D

Morgen wegen, ben benieuwd, zeker na gisteren 8)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Bitterballen? Oh heerlijk! Ik heb me gisteren ook misdragen. Bijna de hele dag van huis geweest, verjaardagsvisite in Zeeland, want niet om de hoek is. Zo'n aardbeiengebakje gegeten, tussen de middag een pistoletje zalm en daarna een pistoletje tonijnsalade. En nog een roomijsje gedeeld met mijn man, oh ja en 1 witbiertje gedronken :).
    Helemaal fout dus, maar goed, vandaag hebben we een flink stuk gefietst en tot nu toe heb ik me er aardig aan gehouden. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt.
    Oh ja, las nog wat van een border collie, leuke honden inderdaad! Wij hebben een flatcoated retriever, een vrolijk energiebommetje, maar wel heel lief.
    Succes vandaag weer en alle nieuwelingen welkom! Ik stap morgen over op Zomerslank met Sonja.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Die weekenden die maken het ons niet makkelijk he ;). Ze doen het er gewoon om. Hahaha. Vandaag zal het wel weer beter gaan! Succes vandaag dames bij de alle lekkere dingen die geserveerd worden tijdens de finale :D

14. Skye

Skye Niet meer actief

Hier gister ook een verjaardag gehad! En heb aardig aan de wijn gezeten (dat is al niet goed) maar qua hapjes heb ik alleen wat kaas en komkommer op. (oh ja, en een paar nootjes) maar verder weinig! Maar dat was ook wel een verjaardag waar verder niet zoveel te eten was. Als mensen bij mij komen met een verjaardag en ze zijn aan het lijnen........dan hebben ze het slecht!! Want ik heb altijd zoveel hapjes.............de volgende dag is iedereen minimaal een kilo aangekomen hahaha!! Ben blij dat wij voorlopig geen verjaardagen in de familie hebben!!

En verder gister heerlijk op een strandje gelegen en had geen lunch bij me!! Alleen een komkommer, dus als lunch samen met mijn man een hele komkommer gegeten!! (ter compensatie dan maar)

Vandaag begint de dag alweer heel slecht.........het is nu bijna half 1 en dit is mijn lijstje wat ik nu al gegeten heb vandaag....

-
    -
    -

Ja precies, nog helemaal niks! Dus dat is ook niet echt een goede start van de dag!!

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heerlijk een hele komkommer!! :D Haha. Maar je moet wel goed eten hoor!! (zeg ik ;)....) Ik ga zo maar eens met de meisjes lunchen. Vanavond op mijn werk friet,maar die sla ik maar over 8).

16. Skye

Skye Niet meer actief

Net een grote bak magere kwark met Special K op!! Gelijk maar als ontbijt en lunch!!

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Vandaag niet al te best gestart...croisantjes en kaizer broodjes..mmmm
    Nou ja morgen weer een nieuwe dag. Weekend voorbij...WK voorbij...dan zal het een stuk beter gaan.

Nou dames suc6 vandaag allemaal...ja ik ga wel wat nemen tijdens het WK kijken, morgen maar weer verder.
    O ik ben nu al zenuwachtig, ben benieuwd of ik uberhaubt iets naar binnen ga krijgen...

18. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    @kirst: een hele komkommer!! Een komkommer kan helemaal geen kwaad, alleen maar goed gedaan. Zit veel vocht in en dat is alleen maar goed in deze hitte en ook goed voor je huid! Sterkte met de friet op je werk.

@Skye: Goed gedaan zeg gisteren, ok ok je hebt een beetje gezondigd maar je wel ingehouden. Special K vind ik errug lekker en helemaal niet vervelend om te moeten eten. Go girl!

@mowtom: nou, dan zijn de zenuwen wel ergens goed voor toch, alleen maar goed als je niks naar binnen kan krijgen hihihihi

Zo daar ben ik weer. Beetje druk gehad. Het gaat aardig maar met het warme weer en in het weekend heb ik er wel moeite mee. Vrijdag avond moest ik werken en heb ik tomatensoep gegeten met stokbrood met kruidenboter... mmm, beetje warm met dit weer maar het brood was heerlijk. Heb ook een heerlijk waterijsje gegeten. Gisteren avond heb ik de ipv gebakken aardappeltjes patat gehaald. Ik had echt geen puff om met dit weer achter het fornuis te staan. En wat was dat lekker. Vandaag weer verder en heb oh zo veel moeite om niet een lekker koud ijsje te halen ... we gaan straks naar vrienden toe om voetbal te kijken, ik neem wel eigen wraps mee maar weet niet of ik het vol kan houden om de hele avond op een houtje te bijten. Mijn week 4 is dan voorbij en ga dan nog een keer week 1 doen. Ik heb niet echt het idee dat er nog veel af gaat eigenlijk. Ach we zullen zien.

Meiden, succes en zet hem op!:)
    Fijn wedstrijd!! Spannend hé!!

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Met de komkommer bedoelde ik eigenlijk, dat dat niet zo heel veel is aan lunch zeg maar, maar wel verfrissend en lekker ;)

Heb net mijn bestelling doorgegeven en ik heb een stokbroodje gezond besteld!! Ben weer trots, want ik vind friet echt het lekkerste wat er is :$.

Ben niet zenuwachtig voor vanavond, maar vind het wel erg leuk dat we in de finale staan!! Joehoe, ik duim voor ze dat we gaan winnen!!!! :p

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Jammer van voetbal! Balen.
    Maar goed, hebben jullie je kunnen gedragen? Hier heb ik aardig mijn best gedaan gisteren.
    Vanmorgen op de weegschaal en toen woog ik 72,9 kilo. Dus 1,9 kilo afgevallen de afgelopen week.
    We hebben echt een aaneenschakeling van verjaardagen en feestjes de komende weken, dus niet echt makkelijk, maar ik wil er toch wel echt elke week een kilo van af.
    Straks boodschappen doen, vanaf vandaag begin ik met Zomerslank met Sonja.

Deel Deze Pagina