Afvallen met Sonja bakker!!! (boeken)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door liebrando, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Meiden, het gaat hier hopeloos met mn SB :x , maandag weer een nieuwe start maken. Dit weekend BBQ en een verjaardag.
    Afgelopen week zo lopen stressen over het huis dat dieeten er bij in is geschoten....... maar de verkoper was het niet eens met ons bod en deed een tegenbod, wij hebben toen laten weten dat we slechts 1 keer gingen verhogen (nog steeds dik onder de vraagprijs)....en joehoeeeee ze gaan akkoord, nu snel de hypotheek regelen.

Ik lees dat er een aantal echt serieus bezig zijn *** wil ik ook*** , super meiden, ga zo door!

2. Skye

Skye Niet meer actief

Wowie......ga jij in dat huis wonen in die prachtige omgeveving...........gefeliciteerd meid!!!

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @pcootje: Gefeliciteerd!!!! Super hoor, ben jaloers, ons huis staat nog te koop, dus we kunnen nog niets nieuws kopen. Dat lijnen komt weer en dan ben je net als ons weer op de goede weg! Ik wens je in ieder geval alvast succes!

Groetjes Kirst

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Hier ook even een Sonja Bakker dipje, nou ja, ga me er vandaag weer aan proberen te houden. Met verjaardagen enzo werkt het ook gewoon niet zo. Woog de hele week zowat 72,2 en vanmorgen was het weer 72,5 dus dat gaat de verkeerde kant op, het liefst zou ik maandag 72 op mijn weegschaal zien, dus misschien maar even wat extra fietsen enzo dit weekend.
    Ga straks verder lezen en reageren.

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Hihi, jij zit te balen dat je 72 weegt, en ik wil juist naar de 72 toe8)
    Maar wel balen zeg dat je aan bent gekomen:(
    KOM OP MEID GA ERVOOR! JE KUNT HET VAST!;)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

WAUW!!!! IK IS JALOURS!!!!!!!!! Dat is lekker meid:D:D:D
    Top joh..... nou dan vanaf maandag gewoon lekker aan het afvallen!

7. Skye

Skye Niet meer actief

Yes, volgende week een tafel gereserveerd in het "Over de kook" restaurant!! Hahaha, eindelijk is het gelukt!! Elke keer was het al volgeboekt, maar nu heb ik samen met mijn schoonzusje eindelijk een tafel!! Ben benieuwd!! Enige is dat ik dan maar niet op SB moet letten!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi, dat ken ik niet wat is dat dan? *heb dr wel ns wat overgehoord volgens mij?;)*

Ik heb gister trouwens nog heerlijk gesport meiden! 1.5 uur maar liefst!:D Vandaag helaas gelijk op de weegschaal, maar wie weet morgen;)

9. Skye

Skye Niet meer actief

Over de kook is een tv-programma waarin amateur koks een 4-gangen diner maken! Als gast moet je dus voor elk gerecht punten geven en zo ontstaat er een winnaar uit die amateur-koks! Dus het enige nadeel is dat je niet weet wat je te eten krijgt (en of het dus lekker is) maarja, het is maar 19,50 pp en je komt op televisie, dus dat vind ik al leuk hahaha en mijn schoonzusje ook, dus dat wordt lachen!!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat is leuk!! Nou die avond zou ik gewoon lekker genieten van het eten, hopelijk smaakt het, maar dat zal best wel.

@jo79, dit weekend ff flink er tegenaan en dan zal die 72kg er maandag wel!! Succes!

Vnamorgen flink wezen sporten, zoals ik jullie beloofd had... Met veel moeite me uit bed gerold, en me op de fiets gesleurd. Maar het is me toch gelukt. Ik dacht na 5 minuten intensief lopen al dat ik omviel van de inspanning, zo erg is mijn conditie :), maar heb het uiteindelijk ruim een uur vol gehouden. Moet ook niet meteen er vol ingaan he. Conditie moet je opbouwen, haha. Nou heb nu wel een voldaan gevoel en hopelijk dat ik daarvoo a.s. maandag beloont word door de weegschaal :D Ik heb met mijn man afgesproken dat de zaterdagochtend van mij is om te sporten en de zondag is voor hem. Dat is voor mij meer een stok achter de deur en dan moet ik nog ergens een avond in de week ook nog sporten. Pff ben echt op dreef nu :$ haha

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi leuk! Laat je wel weten wanneer het op tv komt?:D

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Schouderklopje meid:D *is heel trots op je!*
    Ja, je moet ff zin maken om d'r heen te gaan, maar als je dan eenmaal klaar bent, voel je je heel goed! Dat had ik ook gister:D:D

En nu volhouden....;) *spreekt ook zichzelf toe, hihi*

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Thanx, ja het is idd je even ertoe slepen, maar eenmaal daar dan is het ook best goed. Niet dat ik het dan heel erg leuk vind, maar voel me wel voldaan als ik gesport heb. Dus ik wil zeker doorgaan!! Was in februari/maart ook flink aan het sporten en toen ben ik er gewoon mee gestopt. Ik had geen zin meer. Heb het dus 3 maanden laten liggen :). Maar ik kijk nu voruit en in combi met SB moet ik gewoon eindelijk een keer onder die 80kg gaan wegen. Ik weeg al jaren zo rond de 82 kilo (buiten mijn zwangerschappen om uiteraard) en dat moet nu echt veranderen!! Ben nog steeds gemotiveerd!!!;)

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi jah, ik wil op mijn vrije dag gaan (voordeel dat ik nog geen kids heb) en dan lekker 5 kwartier sporten (das mijn schema lengte) en dan lekker kwartiertje sauna:D En voor het sporten 10minuten onder snelbruiner...*zit allemaal bij prijs in:D*

En een avond met vriendlief mee, die gaat dan 1.5 uur sqaushen, dus kan die mij meeslepen en ga ik sporten:D

Uhmz.... ja ik ben erg gemotiveerd omdat ik slanke buik/taille wil voor als het zover mag zijn *wij willen het zooooo graag:( zeker nu we al weer in ronde 7 zitten!* dat ik zwanger ben, zodat ik lekker kan pronken met mijn zwanger buik, en niet de eerste 3 maanden mijn vetbuikje daarvoor gebruiken hihi.....;)

Wie weet helpt het wel deze ronder dat ik niks doe kwa zwanger wordern te motiveren als; tempen, ovutesten, omde dag seks enzv.
    En dat ik lekker alleen maar bezig ben met mezelf en afvallen.... maar ik roep niet te hard... want ik zit nu op dag 9, meestal dag 13/14 me ei..... en dan week voor ongi komt mijn stomme lichaam vaak met van die (nep) kwaaltjes aan zetten waardoor ik er toch weer mee bezig ben en ga hopen....:x;)

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Toen ik nog geen kids had ging ik ook altijd overdag. Nu ging ik vaak vanuit mijn slaapdienst sporten en dan waren de kindjes nog bij de oppas. Jammer dat ze hier geen opvang meer hebben bij de sportschool. Was enkele jaren geleden wel.

Meis ik wens je veel geluk de komende maand en dat het jullie deze keer wel lukt. Ik duim voor je!!!

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Dankjewel:D LIEF!

Ja wij hebben ook vaak tussen onze bso openingstijden door kindjes van de sportschool waar wij bij in zitten:D

17. Skye

Skye Niet meer actief

Mandii1987: Tja er niet aan denken is makkelijker gezegd dan gedaan he!! Als ik medie tijd nog voor me haal van het zwanger worden.......ik was de hele maand met niks anders bezig!! Oeh, ik voel wat.....wat zou dat kunnen zijn??? En dan was het bij mij raak in ronde 1! Kan je nagaan als je al in de 7de ronde zit!! Ik duim heel hard mee, dat je deze ronde zwanger mag worden!!!

Oh ja, we gaan maandag trouwens kijken naar onze (hopelijk) nieuwe hond!! Tis toch een andere geworden, want die van vorige keer was opeens al geplaatst. We gaan nu kijken naar een doodnormale zwart-witte border collie van 8 maanden oud!! Ben benieuwd. Als alles klikt (met ons, met onze kleine meid en onze eigen hond) dan hoop ik hem gelijk mee te kunnen nemen!!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja indd, al merk ik wel dat ik er minder mee bezigh ben al dan de eerste 3 rondes;) alleen indd die laatste week!!!!
    Maar jeetje wat eeen geluk voor je dat je in de eerste ronde al zwanger mocht zijn!!! Lijkt me heerlijk!:)

Oh wat leuk! Ja die vind ik ook leuk, maar schijnen wel erruig veel energie te hebben....:) en vond ik niet fijn hihi....;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hoop dat er morgen weer iets af is, maar ik ben dr bang voor...
    net 4 toastjes met zelfgemaakte eiersalade op:D

wel n taart afgeslagen hihihi

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Mandii1987

aaaah Gister zo goed begonnen en de dag afgemaakt met cakejes :$ Dom dom dom. Ging vanmorgen op de weegschaal staan en was flink aangekomen :x Nou morgen is mijn officiele weegdag, dus vandaag denk ik maar vasten :). Ga straks als de kindjes wakker zijn fietsen (heel ver en heel lang) in de hoop dat ik er nog wat af fiets, haha. Pff was het weer even kwijt hoor, maar pak het nu weer op.

@Mandii1987: Die 4 taostje met eiersalde is dus niet bij wat ik naar binnen heb gewerkt. Hopelijk voor jou dat je er niets van terugziet op de weegschaal morgen ;)

@skye: Veel plezier met de border collie, hopelijk klikt het met jullie allemaal!

Fijne zondag!

Deel Deze Pagina