Afvallen met Sonja bakker!!! (boeken)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door liebrando, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier heb ik ook nooit iets in huis, echt uit zelfbescherming :D. en de rozijntjes van de meisjes dat vind ik niet lekker, dus dat zal ik ook niet snel eten. Een glas thee of water wil dan vaak nog wel helpen. Vroeger was ik in staat om naar de supermarkt te rijden om daat iets te halen van koek, chocola of chips :). Is echt heel erg, maar die tijd is gelukkig voorbij. Zelfs als ik in de supermarkt ben, dan kan ik me nog inhouden! Succes weer voor vandaag!!

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Het is een beetje stil geworden hier :( Hoe is het nu dames??? We haken toch niet af he???? ;) :$

3. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    nee hoor:) Ik haak echt niet af. Maar heb nu een zoontje net geopereerd thuis en andere zoontje met griep. Dus niet zoveel tijd even, maar dat komt weer goed hoor! En ondertussen gaat SB gewoon door.
    Had het gisteren even moeilijken dus een extra liga gegeten. Daarna baal ik weer natuurlijk...

Succes allemaal, Josie

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jav van jou wist ik dat je even wat minder tijd had voor het forum. Natuurlijk gaat de zorg voor je kleintje voor! hoe is het nu met hem al aan de betere hand? goed van je dat je dan ook nog zo braaf blijft sb-en. Ik had dat weer als excuus gevonden om weer te snaaien :$. Als een extra liga eten snoepen noemt... ik zou een hele zak chips leefeten :) Succes nog met je zoontje en hopelijk het met de anderen ook nog goed blijft gaan met afvallen ;)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik ben er ook nog, hoor! Alleen vandaag een rondje ziekenhuis gedaan. Ik voelde een behoorlijk grote verdikking in mijn geopereerde borst en een knobbeltje in/vlak boven één van de littekens, dus stress natuurlijk. Maar gelukkig bleek het verhard littekenweefsel te zijn en niet een nieuwe tumor. Van de opluchting voel ik me spontaan 10 kg lichter!:)

Vanochtend gewogen en ik heb er weer 400 gram af! Morgen een verjaardag en dan weer weekend, dus ik denk niet dat de score deze week veel meer zal zijn. Maar ik doe mijn best. Normaal eet ik in stress-situaties en dat heb ik nu niet gedaan, eigenlijk ook nog zonder moeite. Dus ik ben best een beetje trots op mezelf.

6. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0

Hoi Jippie,

Jeetje, wat spannend voor je. Ik kan me voorstellen dat je hartstikke bang bent geweest. erg knap van dat je niet bent gaan eten!
    Ik ben erg blij voor je dat de uitslag goed was!!!

Groetjes, josie

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Jippie: Goed nieuws om te horen dat het niets ernstigs was! Kan me voorstellen dat je in de stress schiet. En knap dat je je niet in een eetbui hebt gestort!

Hier ga ik morgen even wegen :D. Heb de afgelopen 4 nachten slaapdienst gehad, dus dan kan ik niet dagelijks wegen. Is misschien maar goed ook. Maar ben wel benieuwd of ik iets van resultaat zie, want ik heb gruwelijk mijn best gedaan ;). Nou ja van het weekend weer werken (gelukkig mijn allerlaatste weekend voor mijn vakantie). Als ik werk eet ik minder, alleen zondag eten ze friet, dus heb me alweer voorgenomen om broodjes filet americain te gaan eten. Ik verstop me net als voorgaande weekenden weer op kantoor tegen etenstijd :D. Nou succes weer met het doorkomen van het weekend en natuurlijk een fijn weekend!

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Rustig hier, ons topic staat al op de tweede pagina. Dus maar even omhoog halen.

Hier niet zo heel erg veel nieuws. Vrijdag gewogen en toen was ik 600 gram afgevallen. Vrijdag op verjaardagsvisite geweest en frietjes gegeten, dus nu weer iets erbij. Dinsdag weer wegen, ik denk dat de score deze week 600 gram gaat zijn. Woensdag nog een verjaardag en op onze trouwdag (4 sept) gaan we uit eten, dan hebben we alles eerst weer gehad en kunnen we er flink tegen aan.

Kirst Heb jij je gisteren nog gewogen? Hopelijk deze week ook weer afgevallen!

Josie Hoe gaat het nu met jullie ventje? Hopelijk knapt hij snel op van de operatie.
    Ligt hij nog in het ziekenhuis of is 'ie inmiddels weer thuis?

Wendy Hoe gaat het met jou, lukt het afvallen een beetje?

Hoe is het met alle andere meiden?

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou het is half 6 in de ochtend en het is noodweer hier :$. De wc stroomt over en als het zo doorgaat dan hebben we de regen ook via de achterdeur binnen :x. Nu maar hopen dat het wat minder wordt. Dus vandaar dat ik nu in alle vroegte op het forum ben. Straks wegen en dan hopelijk geeft die weegschaal minder aan ;). Heb wel gewogen van de week en toen woog ik minder, alleen gisteravond ging ik op de weegschaal staan en toen woog ik opeens weer heel veel :( Moet natuurlijk ook niet zo vaak wegen en op verschillende tijdstippen, niet slim. Heb deze week ook super mijn best gedaan, dus ik wil echt wel resultaat zien! ;)

@Jippie: vervelend he al die verjaardagen. maar wel van genieten zeker als je gaat uit eten. Hoevoel jaar zijn jullie getrouwd? Wij hebben komend weekend 2 verjaardagen. Een daarvan is van mijn dochtertje die wordt alweer 3. Ik probeer me dan toch wel in te houden hoor!

Nou ik ga nog maar even proberen te slapen en laat even van jullie weten hoe het met jullie gaat!

10. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi dames,

Allemaal fijn weekend gehad??
    Hier gaat alles weer beter. Ukkie knapt goed op, slaapt alleen nog erg slecht helaas. Vanmorgen even gewogen en ik ben precies hetzelfde als vorige week. Dat is dus echt niet motiverend....
    Maar goed, deze week wordt een beetje rommelen. ik ben morgen jarig en ga vanavond met mijn man uit eten:)
    dus even gaan Sonja vanavond. Morgen maar een fruitdagje denk ik. Hopelijk is er volgende week weer wat af. Hoe doen jullie dat met verjaardagen: wel een taartje of niet. Ik twijfel een beetje, zou eigenlijk best morgen een klein stukje taart willen;)

Groetjes, josie

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Josie Balen dat je deze week niet afgevallen bent. Maar goed, je hebt ook een hectische week achter de rug met de operatie van je zoontje. Vanavond lekker uit eten, geniet ervan! Dan pak je het woensdag maar weer op, komt goed! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik neem op een verjaardag vaak wel een gebakje of een paar (gezonde) hapjes. Maar daardoor gaat het afvallen minder snel, omdat je daardoor al snel 200-300 gram aankomt en het een paar dagen duurt voordat je dat weer kwijt bent. Maar aan de andere kant moet je ook zo nu en dan iets lekkers nemen, dan is het beter vol te houden dan wanneer je jezelf steeds vanalles ontzegt.

Kirst Heb je vanochtend nog gewogen? Hopelijk deze week weer afgevallen. Wij zijn zeven jaar getrouwd, maar inmiddels al bijna 14 jaar samen. Jullie dan? Hebben jullie een groot feest gepland voor je dochter's verjaardag?

Hier morgen dus weer weegdag. Ik schat in dat ik 600 gram afgevallen ben deze week. Over het algemeen val ik door de week af, in het weekend eet je dan toch wat minder streng volgens het menu. Dus dan er soms weer ietsjes bij, vervolgens weeg ik op dinsdag weer hetzelfde als op zaterdag. Eigenlijk zou ik dus strenger moeten zijn, zeker als het afvallen steeds langzamer gaat. Anders kom je straks op een punt dat je over een gehele week bekeken niet meer afvalt en ik heb nog heel wat kilo's te gaan.;)

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hoi Josie, Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het beter gaat met je kleintje. Is nooit leuk als ze ziek zijn :(. Hopelijk dat de nachten straks ook weer beter gaan! Smakelijk eten voor vanavond alvast!

Hier heb ik deze week vreselijk goed mijn best gedaan en van de week woog ik nog 78.5. Ging ik vanmorgen op de weegschaal staan, woog ik 79.3 Ik baal nu dus echt heel erg en ben gewoon in staat om maar een zak chips naar binnen te werken, omdat het lijkt alsof ik het toch voor niks doe :x Nou ja moet gemotiveerd blijven en wie weet dat het volgende week dan wel opeens er allemaal vanaf is ;)

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Kirst Dat had ik ook in het weekend, ineens heel veel erbij. Een dag later zat ik weer op het oude gewicht. Hopelijk ben je morgen weer wat lichter, volhouden!

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Grrr. dat gewicht ook altijd :x. Nou jas ik geef de moed niet op hoor! Het feest voor mijn kleine meid wordt niet al te groots aangepakt, maar ik heb altijd wel het idee dat ik weer te veel mensen uitgenodigd heb ;). Nou ja als het maar gezellig is!
    Het wegen kan ik de komende dagen niet, omdat ik slaapdienst heb. Ik hoop dan wel dat als ik vrijdagmorgen weer op de weegschaal sta dat ik dan wel resultaat zie, want het wordt zo niet leuk meer :(. misschien dat ik vaker op een dag moet eten. Ik merk nu wel dat ik tussendoor nauwelijks meer eet en alleen dus ontbijt, lunch en avondeten. Misschien is dat te weinig en gaat mijn lichaam in reservestand staan ofzo? Nou vanaf volgende week ga ik ook weer meer sporten, dus dat draagt misschien ook wat meer bij ;) De motivatie is er wel nog steeds, want ik wil de kilo's die ik er tenminste af heb ook echt niet meer bij krijgen, ga dadelijk wel nog met vakantie dus dat wordt moeilijk :$, maar ik ga ervoor!!!!

@josie: Een kleinstukje taart en er dan wel van genieten! en daarna gewoon weer verder waar je gebleven was!

@ Jippie:7 jaar getrouwd en 14 jaar bijelkaar is ook alweer een tijdje. :) Nou geniet ervan en dat jullie nog jaren en jaren gelukkig getrouwd mogen blijven!

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Kirst Ik denk dat je inderdaad te weinig eet. Daardoor gaat je lichaam in de spaarstand en val je niet meer af. Dus wel tussendoortjes nemen!

Veertien jaar samen is inderdaad alweer een hele poos. Ik was 18 en hub 22 toen we elkaar tegenkwamen. Nu zijn we 32 en 36. Hopelijk komen er nog heel wat jaartjes bij en kunnen we over 5-10 jaar mijn ziekte definitief achter ons laten. Een tweede kindje zou ook heel erg welkom zijn over een paar jaar!

Succes met je slaapdiensten!

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hier sta ik nu ook stil,
    maar merk wel dat je in het weekend meer mag eten en dan kom ik meestal ook aan.

Ik wil gewoon nog erg graag een kilo of 2. Gewoon reservekilo's ;)

Jippie nog gefeliciteerd

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Kaboutertje Jammer dat je stil staat. Hoeveel kilo ben je nu afgevallen? Onze trouwdag is pas op 4 september, maar alvast bedankt voor de felicitaties!:)

Kirst Wanneer gaan jullie op vakantie en waar naar toe?

Vanochtend gewogen en deze week 700 gram afgevallen, in totaal nu bijna 4 kg. Vanavond weer zwemmen, dus hopelijk deze week weer wat eraf!

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, ik zit even wat minder op t forum omdat we nu in spanning zit voor de test ( zie handtekening)

Ik kom ook aan bij t leven.... ik grijp heel erg naar verkeerde dingen. meiden hoe moet ik dit dieet ooit weer oppakken? :(

19. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wendy Ik kan me helemaal voorstellen dat je in spanning zit. Morgen het zaadonderzoek en dan donderdag de uitslag? Hopelijk deze keer wel zaadcellen, spannend! Logisch dat je hoofd niet naar dieten staat. Heel veel succes, ik ga voor je duimen!

Vanavond weer wezen zwemmen. Deze keer 12 baantjes van 50 m gedaan, dus al meer dan vorige week. En je begint nu ook al een beetje te zien dat ik afgevallen ben.:)

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Jippie sorry , maar goed beter te vroeg dan te laat ;)

Vanochtend toch weer 0,5 eraf.

Ik ben nu 7 kg afgevallen en op mijn streefgewicht.
    Nu zo houden, lijkt me heel moeilijk, dus ik Sonja maar door.
    Vanavond 1 snack extra op ( een soepstengel), dus dat lijkt me niet erg.
    Maar het zo houden, ben zo bang om een jojo te worden.

Wendy ik denk aan je morgen

Deel Deze Pagina