Afvallen met Sonja bakker!!! (boeken)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door liebrando, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Jippie: Ja ga nu maar braaf ook de tussendoortjes nemen ;) Hier zjin we ondertussen ook alweer 15 jaar bijelkaar waarvan 3 jaar getrouwd. Is dus ook zo bijna mijn hele leven, maar nog steeds gelukkig :D

@Wendyenrichard: Ik duim vreselijk hard voor je! Sterkte, ik snap dat je nu ook niet echt bezig bent met lijnen :(

@kaboutertje:7 kilo is keigoed en dan op je streefgewicht. Ben gewoon jaloers!! ;)

Hier nog 1 slaapdienst en dan eindelijk vakantie!!! Heb er erg naar uitgekeken. We gaan 3 weken naar Frankrijk, dus hopelijk is het dan ook mooi weer :D. Heb gister helaas wel te horen gekregen dat ik slaapdienst mag draaien met oud en nieuw. Lekker balen!! :xNou ja tegen de tijd dat het december wordt zal het wat meer tot me door gaan dringen denk ik ;)

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

ff kort berichtje van mij... 2de test is ook niet goed... er zat weer niks in. Wij moeten gaan denken aan een donor...

Ik hoop snel weer de kracht te vinden om het dieet weer op te pakken...

xxx

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Aah wat erg! :( Ik heb er geen woorden voor. Ik wens je heel veel sterkte!

Liefs Kirst

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Oeps vandaag uit eten geweest, om te vieren dat alle onderzoeken nu eindelijk gedaan zijn en we medicatie krijgen, dus kunnen we door naar IVF!
    Was toch wel een feestje waard

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wendy Jeetje, meis... Wat een ongelooflijk rotnieuws. Ik kan me voorstellen dat de grond onder je voeten verdwijnt. Je hoopt toch op een kindje dat biologisch gezien helemaal van jullie tweetjes is. Ook Tese/Mesa/Pesa is geen optie? Heel veel sterkte & laat het dieet inderdaad maar even voor wat het is. Je hebt nu zoveel te verwerken, neem de tijd daarvoor!

Kaboutertje Wat fijn dat jullie door mogen met IVF!

Kirst Gaan jullie dit weekend weg? Ben helemaal jaloers. Mag ik niet mee in de kofferbak?

Hier vandaag voor de verandering maar weer eens op verjaardag geweest. Mijn schoonzus had gekookt, dus ik heb nasi gegeten. Daarna een klein beetje ijs en een klein stukje kwarktaart gehad.:) Achteraf toch wel balen dat ik het genomen heb, ik had er vanochtend net weer 200 gram af. Zal er morgen wel weer bij zitten, domme ikke!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Jippie: Weet niet of er uberhaupt een plekje vrij blijft in de auto. Volgens mij wordt ie helemaal volgepropt en dan hebben we ook nog een skibox bovenop de auto :$. Je zou haast denken dat we voor een heel jaar weg gaan ;). We vertrekke volgende week. Eerst de verjaardag van mijn grote meid vieren en dan nog een weekje rust en tijd om in te pakken en dan vertrekken we op de echte verjaardag van Jasmijn. Ik probeer het rustig aan te doen met het eten en hopelijk kom ik niet alles aan waar ik zo hard voor heb moeten werken :).

Nou ik ben de afgelopen dagen niet heel goed bezig geweest. Niet dat ik heb gesnoept of zo, maar ik heb ook niet super mijn best gedaan. Ben het een beetje kwijt, hellup :$. Nou ja ga vrijdagavond of zaterdag eindelijk weer fitnessen en dinsdag weer tennissen en dan hoop ik weer een beetje in het sportritme te komen!! ;)

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt voor de lieve berichtjes meiden.
    Maandag ga ik vol aan de bak met lijnen! Tesa/Pesa/Mesa wil mijn man niet.. en dat is zijn goed recht.. Daarbij is de kans heel klein dat dit aanslaat....

Maandag weer bloemkool!!! :)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Sorry, heb een tijdje niet meegelezen. Heb de afgelopen 3 weken me ook heel slecht aan Sonja gehouden, was ook weer een kilo aangekomen :), maar dit weekend weer begonnen en nu weeg ik 70.2 kilo. Jiehoe, op naar de 65 kilo. Gaat niet snel, maar we komen er wel, toch, toch, toch...?

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Jo79: Gaat niet snel, als het maar verminderd :D. Hier hetzelfde probleem, moet alleen ook richting de 65, alleen heb ik nog veel meer kilo's te gaan :). En met een vakantie voor de boeg is dat errug moeilijk. Ga er toch voor en ben dan ook benieuwd hoeveel ik maandag weeg. Heb me nu voorgenomen om alleen maar iedere maandag te wegen, anders maak ik mezelf nog gek ;). Ben benieuwd hoe lang ik dat dan weer ga volhouden!

Nou meiden succes ermee en dat het allemaal weer goed mag gaan! ;)

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier gaat het afvallen voor geen meter deze week... Terwijl ik me toch goed aan het menu houd en ook gesport heb. En hoe kan het nou dat ik 's ochtends zo'n 500 gram meer weeg dan 's avonds? Normaal hoort dat andersom te zijn. :(

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja dat is niet leuk!! Misschien dat de grote boodschap onderweg is?? ;). Hopelijk is het iets van zeer tijdelijke aard en val je gewoon weer verder af!

Hier vanmorgen weer gewogen sinds afgelopen maandag. Dacht dat ik niks kwijt zou zijn, maar weeg nu 78.9 :D Ben ik even blij!!! Ik heb er helemaal niets extra's voor gedaan alleen wat vaker gegeten. Helpt dus toch! Heb wel 2 verjaardagen op de planning staan komend weekend, waarvan 1 van mijn dochtertje. Heb de komkommer en tomaatjes al in huis gehaald :). Ik had ook plechtig voorgenomen dat ik me alleen nog maandag zou wegen, maar ja die belofte is alweer verbroken, kan het ook echt niet laten :$

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    @Jippie, vaag ja, misschien een schommeling in je vochthuishouding? Dat zegt mijn man steeds als onze weegschaal weer aardige verschillen aangeeft. Ik moet ook gewoon maar 1 keer per week wegen, maar dat kan ik niet, ben te nieuwsgierig.
    @Kirst, dat is dan toch een mooie verrassing als je dacht niets te zijn af gevallen. Hier ook weer een verjaardag dit weekend.

Vandaag ging het redelijk, wezen winkelen en een bolletje met een kroket genomen als lunch en bij de thee 's middags 2 after eights, maar verder ging het wel. En ik heb er van genoten :)!

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Jo Een broodje kroket moet voor een keer kunnen, toch? Zolang je er niet een flinke klodder vet op doet, valt het mee. Lekker van genieten!;)

Kirst Wat fijn dat je er weer wat af hebt! Dat werkt motiverend! Zo zie je maar dat je je spijsvertering op gang moet houden, meer eten werkt vaak beter dan te weinig eten. Alvast een fijne verjaardag van je dochtertje, drie wordt ze toch? Wat voor cadeaus krijgt ze van jullie? Of krijgt ze die pas als ze echt jarig is? Ik vind het keukentje en bijbehorende spulletjes van Ikea zo leuk, misschien dat onze meid dat krijgt als ze drie wordt.

Wendy Ik kan me wel voorstellen dat je man geen Tese wil. Dat is erg ingrijpend en het is vaak maar afwachten of er dan wel zaadcellen worden gevonden. En dan moet je daarbij eigenlijk ook nog IVF/ICSI doen. Dus jullie gaan nu voor donorzaad? Hoe lang moet je daarvoor op de wachtlijst? En is dat mbv inseminatie? Knuf!

Normaal als ik gezondigd heb, dan zit er 200 gram bij en een paar dagen later zit ik weer op het oude gewicht. Nu zit ik 's avonds redelijk op schema, maar vreemd genoeg ben ik 's ochtends gewoon 500 gram zwaarder dan de avond ervoor. Heel vreemd, omdat je normaal 's ochtends lichter bent. Ik baal er wel van! Ik hoop wel dat ik weer ga afvallen, want ik ben heel vaak blijven hangen op 3-4 kilo en dat is nu niet de bedoeling. Ik moet er echt minimaal 20 kg af hebben vanwege mijn gezondheid! Mijn eerste doel was om in oktober 10 kg kwijt te zijn, maar dat ga ik al niet meer redden. Want dan had ik elke week een kilo af moeten vallen, dus ik lig nu al niet meer op schema.:( Ik heb me voorgenomen om volgende week twee keer te gaan zwemmen, misschien helpt dat.

Ik heb geen flauw idee hoe het met mijn vochthuishouding zit. Door de hormoontherapie ben ik in de overgang, dus ik heb geen cyclus meer. Ik weet niet of je dan ook op bepaalde momenten meer vocht vasthoudt dan op andere momenten. Als je ongesteld moet worden/bent, kun je wel vocht vasthouden. Maar ik weet niet hoe dat dan bij mij zit...

Fijn weekend allemaal!

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou vanmorgen de taart van mijn meisje opgehaald en daarna de boodschappen gedaan. Heb dus extra veel komkommer, tomaatjes en worteltjes in huis gehaald, mocht ik in de verleiding komen om iets slechts te eten :$. We hebben tegen Jasmijn gezegd dat ze morgen jarig is. Ze heeft toch nog geen besef van tijd en als ze morgen jarig is en volgende week weer, dan snapt ze dat toch niet. Daarnaast vertrekken we op 5 september naar Frankrijk, dus dat is al spannend genoeg voor haar! Dadelijk op het verjaardagsfeestje van haar vriendje die ook 3 wordt en dan morgen haar grote dag. Vind het wel leuk hoor, ze wordt al zo groot. Toch ben ik van plan om het qua eten nethjes te houden :D. Nou iedereen succes weer dit weekend en geniet van alles doe ik dat ook ;)

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Kirst Groot gelijk dat je de verjaardag een week opgeschoven hebt. Ze heeft toch nog geen besef van de datum en volgende week is niet praktisch, als jullie dan naar Frankrijk gaan. Heel veel plezier vandaag!

Hoe is het met alle andere meiden?

Hier de hele week ruzie gehad met de weegschaal, maar vandaag was 'ie weer lief! Vanochtend ineens 1,6 kg lichter dan gisterochtend! Van de week was ik steeds 's ochtends flink zwaarder dan 's avonds, niet logisch. Maar nu was het gelukkig weer andersom. Deze week tot nu toe 800 gram afgevallen. Hopelijk morgen niet ineens er weer een hoop bij... Waarschijnlijk dat het dan toch met vocht te maken heeft.

Fijne zondag!

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @jippie: Wat fijn dat die weegschaal lief tegen je was!! Hopelijk dat er morgen nog wat af is en zeker niets erbij!! Dat vocht ook altijd!!

Hier vanmiddag feestje gevierd. Heb wel een stukje taart op, maar verder heb ik het veel te druk gehad met het verzorgen, dus niet echt gesnoept. Ben wel vergeten al het gezonde eten op tafel te zetten, dus dat heb ik nog over voor de komende dagen! Morgen weer wegen, ben benieuwd! Wordt vervolgd....

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Kirst Goed, zeg! Hebben jullie een leuke dag gehad? Dan de gezonde dingetjes van de week maar opeten. Hopelijk morgen een mooi resultaat, ben benieuwd!

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Joehoe, Ben een halve kilo afgevallen en dat terwijl ik dus gister iets meer op had dan normaal!! Ik ben weer gemotiveerd!! Fijne week en succes verder.

19. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Kirst Yeah! Goed gedaan! Hopelijk deze week ook minimaal een halve kilo en daarna lekker van je vakantie genieten!

Hier vanochtend weer wat afgevallen, nu in totaal 900 gram deze week. Dinsdag is mijn weegdag, hopelijk zit ik dan op een kilo. Ik ga vanmiddag weer zwemmen.

Kennen jullie de site Weegclub? Je kunt een leuke ticker aanmaken, je gewichtsverlies wordt in een grafiek bijgehouden, er zit een forum bij. Ik heb me dit weekend aangemeld.

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Wow wat goed, Ik hoop ook voor je dat je een kilo kwijt bent!! Ik ben ook echt blij met mijn halve kilo :D. Ik ga ervoor dat ik voor mijn vakantie nog wat minder weeg en dan idd genieten van de vakantie! Ben zo bang dat ik weer aankom, maar ja aan de andere kant, ik ben er zelf bij wat ik in mijn mond prop. Ik hoop ook echt dat ik mijn discipline die ik nu heb ook kan opbrengen ;) Nou ja over 3 weken weten we het resultaat :) Ik laat zaterdag nog even weten wat ik dan weeg en dan op naar la France!! :D

Ik ga ook ff kijken op die andere site, ben benieuwd.:p

Deel Deze Pagina