Afvallen met Sonja bakker!!! (boeken)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door liebrando, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey wendy wat een naar nieuws allemaal. sterkte hoor! en succes!

hier zit dag 5 erop, heb nu wel beetje honger hoor. voor de rest valt het me heel erg mee!
    stond gisterochtend stiekem op de weegschaal (had me echt voorgenomen dat pas maandag weer te doen)
    en er was al 2 kilo af! dat is vooral vocht hoor, maar toch wel extra motiverend natuurlijk!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik ben maandag weer begonnen en sindsdien al een kilo kwijt!

Zet 'em op allemaal!

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Wendyenrichardterkte en succes met afvallen.
    Er moet ongeveer 2 a 3 uur tussen de verschillende eetmomenten zitten.
    @ Jippie: Goed hoor al een kilo kwijt op hoeveel zit je nu?
    @ Juut: Welkom, Succes en idd de eerste weken zijn het lastigst.
    Ik heb me vanmorgen gewogen en weer 800 gram eraf:D
    Ik moet zeggen dat ik op sommige dagen wel wat extra's neem, maar dan doe ik wel wat gezonds.
    Afgelopen weekend kregen we 2 keer visite en heb ik komkommer en toastjes met filet american extra gehad.
    Soms heb ik wel erge trek in iets, maar ik kan het meestal weerstaan

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Tamtam Ik was 8,3 kg afgevallen. Daarna geopereerd, in het ziekenhuis gelegen en drie weken niet bezig geweest met afvallen. Met als gevolg dat ik weer wat aangekomen ben. De teller staat nu op -7 kg. Ik mag helaas nog steeds niet sporten en zwemmen, dus het gaat niet zo hard.

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Goed bezig iedereen! Hier dus na 1 week 2 kilo eraf, ik ben blij! Vind het ook echt wel vol te houden hoor. Voel wel dat het me goed doet om minder suiker/zoetstoffen te eten.
    Pak ook soms een extra manderijntje hier of daar maar dat moet het verschil niet maken natuurlijk.
    Gister mijn uitje van het jaar, dagje kreadoe in utrecht..had netjes mn lunch mee. Voor savonds een chicken wrap besteld (ik vast zitten, vriendin ind e rij), krijg ik er oznder er om te vragen of voor te betalen frietjes bij! Nou ja..dan wordt je wel uitgedaagd haha..heb er een paar op maar at moet soms wel kunnen ook.

Jippie goed hoor al zoveel eraf. En rustig aan is toch eigenlijk het beste vaak he!

Tamtam goede keuze hoor! Hier soms ook wel erg in de verleiding, maar ik zoek altijd afleiding of ga bellen met een vriendin.

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hallo dames,
    Hoe gaat het met afvallen bij iedereen?
    Hier vanmorgen weer gewogen en helaas zat er weer 1,1 kilo bij:(
    Gisteren verjaardag gehad, dus ja.
    Ik vond het wel erg veel, omdat ik me de rest van de week me er wel goed aan heb gehouden.
    Komend weekend sinterklaas en verjaardag en de feestdagen komen er aan, dus ik denk dat het nu niet zo hard gaat.
    Ach weer een goed voornemen voor in het nieuwe jaar;)

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    TamTam Balen dat je er 1,1 kg bij hebt. Maar als je er nu weer op let, ben je het vast weer zo kwijt. Je bent al ruim 7 kg afgevallen, goed zeg!

Ik was weer wat aangekomen. Maar toen een infectie in mijn borsten gekregen, waardoor ik erg ziek was. Vervolgens twee keer geopereerd en acht dagen in het ziekenhuis gelegen. Ik ben sinds gisteren weer thuis. Met als resultaat dat ik zo'n 5 kg kwijt ben. De teller staat nu op -10,1 kg! De komende tijd er maar goed op letten, want ik wil de afgevallen kilo's niet weer aankomen.

Succes allemaal!

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goed zeg dat je 5 kilo kwijt bent.
    Minder dat je zo ziek was hopelijk knap je snel weer wat op.
    Een dag later was die kilo er al af.
    Gisteren gewogen en toen zat er 300 gram bij, maar dit weekend heb ik verjaardag en sinterklaas, dus let ik er wat minder op.
    Vanaf maandag er weer tegen aan.

Deel Deze Pagina