Afvallen met Sonja bakker!!! (boeken)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door liebrando, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ikke ook ikke ook :D

2. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    Welk boek gebruik jij:

Pcootje; deel 1: Bereik je ideale gewicht + een aantal weken online menu's

Mandii1987; zomeslank met sonja

Jongmoedertje; bereik je ideale gewicht.

Sunshine; Zomerslank met sonja en ben ook in het bezit van Gezonder genieten en Behoud je gewicht

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Welk boek gebruik jij:

Sunshine; Zomerslank met sonja en ben ook in het bezit van Gezonder genieten en Behoud je gewicht

Mowtom; bereik je ideale gewicht en zomerslank afwisselend (ga ik gebruiken, omdat daar minder gekookte aardappelen in staan zoals ik net snel zag)

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Skye; ik kom ook in de buurt van jouw gewicht! Maar pffff nee ik durf het er echt niet in te zetten....ik slaap er nog een nachtje over oke?

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Oja heb vanmiddag twee crackers met vlees op, niet het magerste vlees (snijworst en boterhamworst) maar was nog het enige wat ik in huis had, nog steeds geen boodschappen gedaan hahaha.
    Nu net tussendoor en breaker op want ik had super honger! Nu hoop ik maar dat het snel kwart over zes is want ik heb nu al honger.

Net even met mijn kindjes de laatste snoeptomaatjes op gemaakt, anderhalve heb ik op wow!

Nou vanavond eet ik nog even op wat we voor gister eigenlijk hadden gekocht (toen blijven hangen op een verjaardag dus daar wat gegeten). Dat zijn lente aardappeltjes in lekkere olie achtige dressing is dat en dan speklapjes erbij en witte bonen in tomaten saus....nou ja dat is dan mijn afscheidsmaaltijd...ik kon me wel iets lekkerders voorstellen maar ach...

Nadeel, ik heb nog 2 aangebroken chocolade repen in de koelkast liggen....

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wij eten vanavond aardappelen (jippie) met bloemkool en rundergehakt (ipv tartaar).

Mowtom, je hebt gelijk dat je eerst de dingen die er nog liggen op maakt. Weggooien is ook zonde..... hmmmm chocoalde, tja wat voor advies moet ik je daar nu voor geven;)
    Ja ik weet het: morgenvroeg in de broodtrommel van je man stoppen :D

7. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Welk boek gebruik jij:

Mowtom; bereik je ideale gewicht en zomerslank afwisselend (ga ik gebruiken, omdat daar minder gekookte aardappelen in staan zoals ik net snel zag)

Bibiche: Zomerslank

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Hahahaha Pcootje, mijn vriend heeft geen broodtrommeltje...dus dat wordt weggooien vrees ik. Of bewaren voor een weekend sas momentje...

9. Skye

Skye Niet meer actief

Kom op meid!!! Ik heb me er ook maar overheen gezet!! Tis zoals het is! Maar als je je er niet prettig bij voelt om het te melden, dan doe je dat niet toch!! Gewoon doen wat je zelf wilt!! Hier thuis aan bekenden zal ik het ook niet zeggen hoor. Pas als ik 85 kg weeg, dan zal ik zeggen dat ik 30 kf afgevallen ben en dat ik nu 85 kg weeg!! *hoopt echt dat die tijd komt*

10. Skye

Skye Niet meer actief

Prima idee trouwens van die menu's aan elkaar door pb'en! Ik zal het lijstje oof ff quoten. Hier is ie dan!!!

Welk boek gebruik jij:

Bibiche: Zomerslank

Skye: Bereik en behoud je ideale gewicht

11. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    @Mowtom; doe ik ook hoor, eerst alles opmaken, zonde om weg te gooien .... maar euh kan je die repen niet aan iemand anders geven. Als je ze gaat bewaren voor een SAS-moment komt dat momentje veel sneller dan dat je het niet in huis hebt. Ik heb er ervaring mee hahaha.

Vanavond staat het volgende op mn menu:
    125g gekookte aardappeltjes :(
    200g andijvie
    75g tartaar met champignons met 1 lepel jus light

Aangezien ik niet van gekookte aardappeltjes hou en al helemaal niet van gekookte andijvie had ik bedacht om stamppotje rauwe andijvie te maken. Heerlijk met dit weer, euhum :D.
    Maar euh, 200gr rauwe andijvie krijg ik nooit door die 125g gekookte aardappels met 1 lepel jus. 200gr rauwe andijvie is echt heel veel. Hoe los ik dit nou op? Iemand nog een idee zodat ik niet die rauwe andijvie zo naar binnen hoef te werken?! Of toch koken, dan is het iig minder ...

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    1 keer per week een sas moment mag toch??? maar dan niet anderhalve reep hoor :x

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Als we 30 kg kwijt zijn gaan we met zn allen uit eten.... hebben we weer 5 kg terug ;)

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.

15. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Neeeeee niet elke week een sas moment dan geef ik er wel heel snel aan toe. Ik ga eerst eens flink aan de slag en als ik het dan moeilijk heb neem ik een keer in week.....5 een sas momentje of zo.
    Dus die reep moet nog ff liggen....helaas!

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb mn eten weer op, nu vanavond nog een speculaasje, alhoewel ik die ga vervangen voor een evergreen want speculaas hoort voor mij bij de decembermaand ;)
    Tot nu toe valt het me 100% mee , moet alleen heel veel plassen omdat ik de hele dag water en thee drink.
    Ik leer mezelf aan om na iedere keer plassen weer een glas water te drinken, op die manier blijft je vocht op peil en voorkom je hoofdpijn en een hoger gevoelt.

Is het jullie allemaal gelukt vandaag meiden?

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik bewaar mn sas momenten wel voor feestjes/visites etc, bij een gewone dag wil ik niet al te veel afwijken van de menu's wel eens dingen vervangen bijv brocolli voor bloemkool,runder gehakt voor tartaar.
    Ik moet van mezelf eerst de 5 kg gehaald hebben voor ik 1x mag sassen.

Gaan jullie jezelf ook belonen als het lukt? Ik wil wel iets voor mezelf bedenken als stimulans om door te gaan, weet alleen nog niet goed wat.

18. liebrando

liebrando Niet meer actief

meiden wat zijn jullie flink bezig! Ik moet me doodschamen, heb net boodschappen gedaan ging zowat van me graatje dat ik een zak dropjes van me mannetje heb opengemaakt en er uit heb zitten snoepen tot ik me weer beter voelde. Grrrrrrrrrrrrr zulke momenten heb ik echt een hekel aan! Dan morgen maar streng aan de sonja bakker. Morgen word me mp4 ook geleverd dus even lekkere muziek erop en dan lekker aan de wandel en flink eten.

Meiden geef me alsjeblieft even een dikke schop onder de kont zodat ik morgen echt ga lijnen!!! Ik heb het echt hard nodig!!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    SCHOP ONDER JE KONT :x:p

20. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

*schop*

Hier de eerste dag bijna achter de rug en het is goed gegaan.
    Ik vervang wel de koekjes e.d door fruit, dat vind ik namelijk te weinig in haar menu's zitten. Vanavond mag ik officieel niets maar ik pak wel wat fruit bij de koffie.

Hoe is het de rest vergaan vandaag?

Deel Deze Pagina