Afvallen met Sonja bakker!!! (boeken)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door liebrando, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Hier wel lekker! Vandaag moest ik eigenlijk lasagne eten, maar dat vinden ik en mijn mannetje gewoon te ranzig. Dus ik wilde dan maar spaghetti maken, maar nu blijkt dat ik vrijdag ook weer macaroni moet eten en dat lust ik ook niet, dus dat zou dan weer spaghetti worden (snappen jullie het nog?) Dus gekozen om vandaag wat anders te nemen en vrijdag spaghetti!

Dus vandaag overfrietjes met ketchup en een stukje vlees met champignons en uien! En oei, wat heb ik daar van genoten!! Tuurlijk niet helemaal sonja-proof, alhoewel ze dat wel soms als avondmaaltijd voorschrijft, dus zo erg zal het niet zijn.

De rest van de dag alleen maar crackers, boterham, magere yoghurt en fruit! Dus ging wel goed vandaag!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ooh maar op tv zei ze ook een keer dat je altijd een appel of iets anders dergelijks van fruit extra kunt pakken mocht je zin erin hebben!;)

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Oke, with all my love....KICK ;)

Als ik wat dizzy ofzo wordt tijdens dieeten pak ik meestal een opkkiker of cupasoup

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej lieve meiden,
    ik lees elke keer mee hoor:) maar kan nu nog niet zoveel posten hier omdat ik pas maandga begin,,,, hopelijk snappen jullie het;)
    Maar ik blijf jullie lezen en waar nodig supporten:D

**al blijf ik stiekem hopen dat ik niet meer mag lijnen omdat ik zwanger ben:)** ga morgen een testje wagren....al zal dit wle te vroeg zijn want het is dan dag 4 voor mijn NOD...

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Fruitje: je mag altijd extra fruit nemen hoor , dat wordt niet gezien als zondigen.... een grote appel heeft ook maar iets van 50kcal, dus die gewoon extra nemen.

Skye: welk boek deed je ook alweer? Hmmmm lasagne en macaroni mjammie

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Als je zwanger bent mag je wel een bepaalde vorm van SB doen hoor, dr is ook iemand op het forum (ben de naam ff kwijt) die met het SB programma mee doet en die is ook zwanger.........dus HELAAS geen reden om niet te gaan dieeten tijdens een zwangerschap ;)

7. Skye

Skye Niet meer actief

Ik doe het boek "Bereik en behoud je ideale gewicht". Dat is het tweede boek volgens mij!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja oke dat las ik ook, maar wil het er eerst met verlos. over hebben dan.... *maar het zal vast niet zo mogen zijn deze ronde:(*

9. Skye

Skye Niet meer actief

Oei, spannend hoor!!! Ik duim voor je dat je de komende 9 maanden een hele dikke buik gaat krijgen;)

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Skye, oke dank je.... dan ben ik nu opzoek naar menu's van dat boek :D

Mandii1987, ik ben in mijn zwangerschap ook alleen maar afgevallen, niet door dieeten maar oor een ander leefpatroon en een andere stofwisseling door de hormonen.....toen mn dochter was geboren was ik 22 kg lichter dan voor de zwangerschap.
    Streng dieeten tijdens een zwangerschap mag niet ivm de afvalstoffen die schade aan kunnen brengen.
    Een posi test zou natuurlijk wel helemaal super zijn...duimen gaan draaien!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Zou indd leuk zijn, maar ik ga morgen eink meer testen zodat ik een nega test zie;) klinkt heel raar hahaha, maar vorige ronde is het waars. vroeg misgegaan. En heb nu zelfde klachten... maar denk niet dt het raaak is, maar het houdt me bezig, en omdat ik dat niet wil ga ik morgen testen. Dan denk ik er stuk minder aan als ik negatest zie:D

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Je weet het maar nooit het de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Het is heel moeilijk in te schatten waar de klachten vandaan komen PMS en vroege zwangerschapskwaaltjes die lijken erg veel op elkaar.
    Wel erg jammer dat het vorige maand misschien mis is gegaan.
    Misschien dat een test idd een stuk twijfel weg kan halen en je je daar wat rustiger bij voelt.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

vorige maand met 6 dagen voor nod posi test, 5 dagen ervoor nega:(

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Welke testen gebruik je, het kan ook vals posi geweest zijn he, helemaal dat er in 1 dag tijd van posi naar nega gaat, je lichaam houd vaak nog wat hormonen vast als het mis gaat.
    Het is in ieder geval iets waar je nooit duidelijkheid in zult krijgen.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Uhmz, of het was die van madcare en dan de ultra, of die van uhmzz;) testjezelf???? (weet t niet meer zeker, ook een via internet iig) Ja de zelfde test was het iig die 2 dagen, dag 6 licht posi, dag 5 nega:(

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    En gelukt vandaag Mowtom?? Je hebt het me beloofd, dus je moet je er ook aan houden, anders word ik heeeel boos :x.

Vandaag ging ik vol goede moed de dag van start. Eerst vanmorgen gewogen :$ en toen bedacht dat ik nu nog 9 weken van mijn vakantie af zit en het dus nu ook echt tijd is om die 10 kilo af te gaan vallen net zo voor de vakantie. Ik ben supergemotiveerd. Vanmiddag had ik even een dip, maar door de drukte van mijn werk en het gehaast om naar huis te komen om vervolgens door te gaan om te gaan sporten heeft me over de dip heen getild! Nou nu vasthouden dan maar de komende weken. Heb net zelfs een magnum afgeslagen!! :D

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Volgens mij geven die goedkope testen wel vaker vals posi, heb dr al meerdere keren verhalen over gelezen op het internet.
    Ik test noit voor mn NOD, dr zijn zoveel vrouwen die zwanger zijn geweest zonder dat ze het weten omdat de vrucht al voor de NOD weer afgestoten wordt.
    Ik blijf toch nog ff voor je duimen deze maand. TIP:Kruidvat 2 voor 5 zijn erg betrouwbaar.

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Kirts: Goed bezig jij, als je dit volhoud gaat het je zeker lukken om die 10 kg kwijt te gaan voor je vakantie!

Ik ga ff bankhangen, kom later op de avond nog wel ff weer spieken, Fijne avond!

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    We gaan ervoor!! ik ga nu heerlijk bijkomen van een uurtje sporten en dan slapen om er vervolgens morgen weer goed tegenaan te gaan!! Succes dames!!

Groetjes Kirsten

20. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Kirsje...en magnum afgeslagen? Wat goed joh! Jij bent echt mijn voorbeeld!

Nou tot morgen meis gaan we samen Sonja lunchen ;)

De anderen; kei goed gedaan allemaal vandaag! Op naar morgen!

Deel Deze Pagina