Ja, die heb ik ook en madcare, die schijnen ook erg goed te zijn Lief dat je blijft duimen! We weten het zaterdag!
Die goedkope matcare kartonnen staafjes gaven bij mij negatief aan. Nou, dan niet zwanger, hop, gelijk de volgende dag lekker aan de wijn enzo...2 dagen later toch nog maar eens geprobeerd met die Clearblue...een heel vaag licht streepje-achtig iets. Nou, ik weer naar het Kruidvat, die 2 voor 5 Euro testen gehaald een dag ofzo daarna...ja, toch duidelijk positief! Maar goed, ik denk dat ik te vroeg getest had hoor die eerste keer en dat waren ook die low-budget dingen die gratis bij de ovutestjes zaten. Wat is er veel gekletst! De eerste Sonja-dag zit erop. Wel een beetje honger hoor, maar ik eet niets. Denk dat ik maar een foto van mij in bikini op de ijskastdeur plak. Ik houd mezelf altijd voor dat het wel meevalt, maar nu ik mezelf dus zo op de vakantiefoto's terug zag, viel het helemaal niet mee (en ik nog denken dat ik mijn buik mooi in kon houden...no way ).
@Skye, ik denk dat het geen kwaad kan om e.e.a. te veranderen zolang je je maar aan haar hoeveelheden houd. Je kunt zelf via caloriechecker uitrekenen welke maaltijd het zelfde aantal calorieen bevat. Jammie, frietjes!!! @Mandy1978, dat weet ik maar ik vind dat ze het standaard te weinig in haar menu's heeft staan Spannend meid! Ik hoop ook voor je dat je niet mag lijnen. Je zou dan wel mee kunnen doen en iets meer eten om te zorgen dat je niet te veel aankomt. Even over testen. Ik heb er heel veel versleten en vind die van kruidvat ( 2 voor 5,-) het allerbeste. @Pcootje, 22 kilo? Dat is fijn!!! 8) WOW! @Kirst78, een magnum afgeslagen? Dan ben je vast heel erg gemotiveerd Super! @Jo79, goede stimulans een foto op de koelkast. Hier misschien ook een idee. Ik heb alleen bijna geen foto's van mijn 'slanke' tijd. Ben nooit echt slank geweest. Ja toen ik 10 was maar dat is nu geen voorbeeld meer Goed dat je je hebt kunnen inhouden. Een stuk fruit of een opkikker helpen mij door de moeilijke momenten heen. ---- zo, 2e dag is begonnen. Ik heb net 2 crackers met sandwichspread op en een kop koffie. Ga me nu maar eens aankleden en wat in huis doen. Wil de bedden verschonen en het speelgoed boven eens uitzoeken voordat het zo warm wordt. Eind van de week is het vast weer te heet boven. Jullie nog plannen voor vandaag?
Net wakker!! Stukje ontbijtkoek gegeten en drink zo nog een glas melk! Goed begin van de dag dus!! Vanavond weer volop trainen met de hond (flyball). Aangezien haar hart-echo gister helemaal toppie was en ik me nergens druk om hoef te maken, kunnen we gewoon weer volop trainen. Wel een beetje rustig aan met dit weer natuurlijk! En daarna vlug naar huis voor Oranje!! Ben benieuwd! Vandaag overdag naar het CB met mijn meisje! Ze krijgt haar 14-maanden prik! Wel weer zielig!
Skye; nou fijn dat alles goed is met je viervoetertje. Scheelt weer een hele hoop zorgen! Hier alles goed vanmorgen. Nu net een kommetje cruesly op met melk. Straks een stukje peperkoek tussendoor voor ik naar de winkel ga anders ga ik met lege maag en dat is niet goed geloof ik Het gaat vaak zo vanzelf dat je iets lekkers wilt pakken. Kirsje komt straks hier lunchen...dus wij gister tegen elkaar zo aan de telefoon "moet ik iets lekkers meenemen uit de ah?". We moesten er erg hard om lachen omdat we er beiden niet bij nadachten dat we aan de sonja zijn weer.... Nou ja dat wordt dan een crackertje met kaas en kom kommer, ook heel lekker!
Hihihihi, ja af entoe is de verleiding gewoon TE groot! Zo heb ik vorige week tot mijn eigen ergernis een McFlurry Lion gehaald!! Kon het gewoon echt niet weerstaan......zo slecht *zucht* Maarja, nu heb ik er gewoon zin in en ik MOET echt afvallen!!
JAAA ik ben echt gemotiveerd. Geen idee waar ik het vandaan haal, maar ik hoop dat ik dit gevoel nog lang zal vasthouden!! Een magnum zou ik anders nooooooooit hebben kunnen weerstaan . Straks lunchen en dan een stuk fietsen met de meisjes Ik heb er zin in!! Oja vanmorgen 3 crackers met kaas op, een kop koffie en een beker melk. Vanavond voetbal kijken met de komkommers en tomaatjes op tafel ipv chips en toastjes . Zo erg vind ik dat eigenlijk niet eens, haha
Nee het waren geen kartonnen dingen, echt met plastic omhulsel Maar uhmz ik heb toch nog niet getest meiden, wil echt volhouden tot mijn NOD! maar ik verwacht (helaas haha) dat ik maandag gewoon ga sonja bakkeren
Ja die vind ik indd ook het fijnste die 2v5! Maar daar was nu op het forum ook erg veel over... dat ze vals testen of zo iets.... dus ja elke test heeft wel iets lijkt het Vandaag nog één dagje klussen iun huis, en dan nog 4 dagen lekker vakantie vieren Succes weer meiden!
Nou, die cracottes en die zielige appel (had geen peer in huis) gaven weinig voldoening en het is pas 10 over 10, hoe houd ik dat uit tot de lunch? Haha, ik kijk gewoon uit naar zo'n bakje yoghurt met cornflakes. Oh ja, de Special K is trouwens in de aanbieding bij AH, gelijk 2 pakken meegenomen, die met chocola en eentje met aardbeien, moet toch nog iets lekker aan zijn.
Jo79, haha zoiets zei ik ook al, ff een foto van before en after en dan die van before idd op de voorraadkast. Fruitje: die 22 kg zitten er allang weer bij hoor met rente terug gekregen....ondanks 2 1/2 jaar borstvoeding :x Skye: sneu hé die prikjes, maar wel verstandig, hoop dat het meevalt en ze geen bijwerkingen krijgt. Mowtom en Krist; lekker fietsen, gezellig met elkaar, veel plezier. Hier, mocht vanochtend 2 crackers en als tussendoor een banaan. zometeen mag ik yoghurt met een appel...dat wordt dus vruchtenyogurt met 0%vet en een smoothie. Hoe gaat het vandaag met iedereen, lukt het nog?
haiii ik heb vandaag gelukkig ook een betere dag. Vanmorgen was de weegschaal zelfs nog lief voor me.Dacht even kijken om de banner bij te werken dacht namelijk dat er wel wat was bijgkomen na de drop, shoarma en halva pak koek hahaha....maar ik was vanmorgen 80,3 i.p.v 81,1 dus extra stimulans om nou ook echt door te zetten!! vanavond nederlands elftal ik neem er maar een bakje fruit bij in plaats van snaaierij! lijkt me wel zo gezond haha!
net alvast een banner aangemaakt voor as maandag... en me bmi berekend WOW Deze is 26.1 dus heb licht overgewicht! Als ik 71 weeg zal die onder de 24 zijn en daar ga ik dus voor alles is klaar voor maandag
Hmmmm ik krijg vanavond wel visite om voetballen mee te gaan kijken. Wat moet ik nu voor hun op tafel gaan zetten? Misschien die twee repen chocolade maar, hahaha. Nee want dan kan ik er niet vanaf blijven vrees ik. Misschien maar een kommetje met kaasjes en augurkjes, komkommertjes en tomaatjes. Hahahaha zullen zij blij mee zijn. Nee serieus, heb net boodschappen gedaan en heb gewoon niks gekocht...helemaal vergeten. Ook lullig of niet voor de visite?? Net lekker gelunched met Kirst en de kindjes. Gewoon een lekkere boterham met kaas en komkommer en tomaat (eigenlijk echt heerlijk hahaha) en 2 crackertjes met mager vlees. Straks als de kindjes allemaal wakker zijn gaan we fietsen, hoop ik wel dat t droog blijft hiero in Brabant...
Nou nu net gefietst met Kirst. Lekker hoor!! We wisten alleen niet zo goed waar we uitkwamen. Maar dat deert niet we fietsen wel een eindje en we zien wel. Toen ik thuis kwam had ik ondertussen een vuurrood hoofd, dus er zal wel weer wat aan calorieen verdwenen zijn...hoop ik dan! Hoe is het met jullie gegaan vandaag??
nou hier niet zo goed bleghhh het loopt hier even niet lekker thuis, de bom is net eve ontploft bij mij, heb de fiets gepakt en ben even een blokje omgeweest om af te koelen. Daarna heb ik wel een broodje frikandel gehad en wat dropjs. Dus ik ben alweer stout. het werkt ook echt niet op deze manier ik baal me echt rot!!!