Afvallen met Sonja bakker!!! (boeken)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door liebrando, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou heerlijk gefietst met de meisjes en JONGEN. Weer wat calorieen verbrand!! :D Nou voor vanavond heeft mijn man 2 zakken chips en balletjes in satesaus gekocht voor tijdens het voetballen :$. Nou duim voor me dat ik daarvan af kan blijven!! :p Verder vandaag supergoed gegaan, dat moet ik natuurlijk niet door een potje voetbal laten verpesten. Moet gewoon een kop thee extra drinken en de komkommer zet ik ook zeker op tafel, mocht ik toch in de verleiding komen!! ;)

@jongmoedertje: Hopelijk komt het weer goed en heb je het snel bijgelegd. Ik herken het wel dat ik bij slechte zin en buien me vergrijp aan eten als troost. Lastig hoor. Sterkte in ieder geval!!

@Jo79: Ben je de dag nog goed doorgekomen? Je hebt niet toegegeven?? Ik hoop het niet voor je!!

Groetjes Kirsten

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik ben alweer aardig afgekoeld hahah. Ik had geen woorden met me mannetje hoor, ik heb 3 jonge kids aardig snel opelkaar en die haalde hwt bloed onder me nagels weg. En nu waren ze de hele dag bezig met zijn 3en dat ik aan het eind van de middag kapot was en het echt gehad had. Dus toen me mannetje thuis kwam zei ik tegen hem; succes je ziet mij over een uurtje wel weer ik moet even stoom afblazen hahah......

Pff ja dat is zo irri he dat je dan van eten beter gaat voelen. Ik heb vanalles naar binnen gestopt. Ben er niet blij mee maar op dat moment vond ik het heerlijk om het even daar mee te verstoppen.

Dank je meid!

3. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Is er nog iemand het zomerslankboek nodig?
    Ik kan er voor 6,- excl verzenden aankomen. Pb me dan even voor morgenmiddag.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Ok gelukkig. Tja kan me voorstellen als je 3 kleintjes hebt dat je het af en toe gehad hebt.. Dat heb ik hier al soms met 2 :(.
    Helaas bezit ik ook de geweldige eigenschap dat ik mijn troost kan vinden in eten ipv in bijvoorbeeld sporten :$. Helaas lijk ik er ook niet echt vanaf te kunnen komen.

Vanavond tijdens de wedstrijd heb ik me vreselijk goed ingehouden en ben ik trots op mezelf. De chips en de balletjes stonden op tafel, maar ik heb ze met geen vinger aangeraakt...:D En ook vandaag weer de magnum afgeslagen :p Elke keer bedenk ik me dat ik "slank" op vakantie wil gaan, dus dat motiveert me enorm!!

Succes wederom, dat blijf ik gewoon elke keer zeggen, omdat we het allemaal ook echt nodig hebben!!

Groetjes Kirsten

WE ZITTEN IN DE FINALE :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    @Kirst, ik heb er een Snelle Jelle ontbijtkoek (heb geen speculaasjes in huis, ben ik ook niet van plan te halen, want die eet ik waarschijnlijk in 1 keer op) gegeten, een halve cracotte en een halve krentenbol extra, want ik had gewoon hoofdpijn van de honger. Maar geen shocking dingen dus.
    Vandaag staat er gelukkig wat meer op het menu.
    Super dat jij de lekkere snacks hebt kunnen weerstaan!
    @Jongmoedertje, dat herken ik wel hoor, en als ik eenmaal begin met snacken denk ik dan ook 'ach barst' en dan eet ik veel te veel.
    Maar vandaag weer een nieuwe dag, kun je er weer met frisse tegenzin tegen aan!
    @Mowtom, wat heb je de visite uiteindelijk gegeven, een cracotte :D?
    @Noukie, 5 kilo, wow, ik kan niet wachten tot mijn weegschaal datzelfde zegt.

6. liebrando

Ik kan veel hebben maar gister waren ze echt op hun toppunt dat ik er gewoon even klaar mee was. Daarom maar even lekker een blok om op de fiets even weer bijtanken haha.

Ik helaas ook hoor als ik me rot voel dan ga ik meteen eten en dat hoop ik ooit eens af te leren. Gister mezelf ook weer aardig laten gaan tijdens het voetbal. Hoop dat ik vandaag eindelijk eens de motivatie kan opbrengen om te lijnen. Ik wil ook slank de vakantie in en dat hou ik me ook steeds voor helaas werkt het niet maar we gaan er gewoon voor. Schone lei, nieuwe dag nieuwe kansen!

Dank je meis jij ook!!
    En alle andere meiden zet hem op, lekker doorzetten dan komt het helemaal goed!!

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NEDERLAND in de finale!!! De leeuw brult als nooit tevoren!!!!

7. liebrando

Ik dus ook, als ik eenmaal heb gesnoept dan intereseerd het me ook niet meer en snoep ik lekker verder de hele dag. Moet ik gauw eens afleren! Ja vandaag weer nieuwe dag nieuwe kansen we gaan er gewoon weer voor!!

8. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    Jeetje was is er veel gepost zeg. Niet normaal meer.

Hier gaat het goed. Maandagavond even een dipje en wat gezonde sonja-proof dingetjes gegeten (rijstwafels en crackers). Ik wilde gaan sporten maar ik was net ongesteld geworden en had buikpijn en honger. Ben maar thuis gebleven. Gisteren moest ik werken en dan heb ik het zo druk dat ik niet eens aan eten kon denken, als ik meer zou werken zouden de kilo's er denk ik afvliegen. Ik fiets sinds kort ook naar mn werk en dat is heen en terug toch 1,5 uur. De mannen gingen ergens anders voetbal kijken dus was ik alleen thuis en dus ook geen gesnaai en verleidingen om me heen.

Wat bij mij op mijn vrije dagen wel helpt is om alles wat ik mag eten apart te zetten van de rest van de etenswaar. En wat extra klaargemaakte groente/fruit. Als je dat opeet dan is het nl niet zo erg. Ja, ik ben heel serieus bezig hoor, ik wil die kilo's er echt af hebben, eigenlijk al voor volgende week zaterdag (maar dat is niet echt een reel doel) want dan heb ik een fotoshoot met het gezin. Ik probeer alle dingen uit om maar niet te snoepen. Ik bedoel niet dat jullie niet serieus bezig zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar wie weet hebben jullie iets aan de tips!

Deze ochtend mag is SB weer heel karig met wel 2 kiwi's en 1 cracker en tussendoor een glas melk!! Gelukkig mag ik vanavond 1 taco met gehakt en rauwkost, jummie!! Jammer dat ik er geen kaas over mag strooien, dan was het helemaal een feestmaal.:x

@jongmoedertje: het is ook niet allemaal makkelijk, drie van die kleine kids (hoe oud zijn ze?) Vandaag weer een nieuwe dag en een nieuwe kans. Hier een lekkere schop in de goeie richting van mij, go for it girl, je kunt het!:)

@Kirst: goed zeg dat je je hebt kunnen inhouden tijdens het voetballen. Na zo'n wedstrijd had ik al lang gedacht, we moeten toch iets vieren ... geef mij nog maar een chippie hahaha. Nou, je zult zo snel genoeg resultaat zien!

Meiden, heel veel succes vandaag weer hé. We kunnen het. Enne als je ff een dipje hebt dan snel ff hier posten, dan slepen we je door het dipje heen!

9. Skye

Skye Niet meer actief

Je hebt PB

10. Skye

Skye Niet meer actief

Vandaag weer werken (net een week vrij gehad), dus vandaag niet echt veel kans om de fout in te gaan! Ik werk vanavond namelijk ook nog! Vanmorgen magere yoghurt met Special K! Nu net tussendoor een sultana en vanmiddag 3 boterhammen (de lunch dat ze vandaag voorschrijft is voor op mijn werk echt te weinig).
    Vanavond lekker worteltjes met aardappelroosjes uit de oven en tilapiafilet!! Mjammie, dat is wel lekker!

11. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik ben echt heel stout geweestik heb vanacht met me vriend een bak ben en jerry ijs opgegeten

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ohoh dat is inderdaad STOUT :x

Vandaag de draad weer oppakken meid en verder gaan waar je gebleven bent, je was goed bezig!

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik niet meer, ik heb het intussen al ontvangen :)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Tot nu toe gaat het wel aardig. Vanmorgen wezen winkelen, op een terrasje een cappucino genomen en het koekje aan mijn kinderen gegeven. Zit nu aan de Snelle Jelle.
    @Skye, ja dat scheelt als je werkt. Dan eet ik ook een stuk minder. Al werk ik nu vanuit huis, maar dan heb ik toch weinig tijd om aan eten te denken. Moet vanavond ook werken, ben dan om half 10 klaar, dus tegen die tijd heb ik ook geen snacktrek meer, dat heb ik vooral rond een uur of 8 a half 9.
    @Sunshine, knap hoor dat je je er zo goed aan houdt! Ik ben wel iets makkelijker, neem bijv. ook altijd nog een bakje vla of yoghurt na het avondeten en in veel gevallen ook meer ontbijt en bijv. een extra cracotte ofzo tussen de middag. Als ik dat niet doe, word ik draaierig en krijg hoofdpijn. Zo'n fotoshoot is wel een goede motivatie natuurlijk om je er extra aan te houden.
    @Noukie, oh, dat is wel fout, maar erg lekker :p! Nou ja, gewoon weer opnieuw beginnen. Ik heb van die waterijsjes in huis gehaald voor de erg warme dagen.

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Nu nog even snel op de rest reageren, ik ga zo weg en ben er pas laat vanavond weer.

Meiden jullie zijn goed bezig! Ik lees dat er zakken chips, gehaktballen, magnums worden afgeslagen super hoor! Ben trots op jullie ;)

16. liebrando

he meis
    Ik heb niet te klagen maar nu de vakantie eraan zit te komen hier (vrijdag) zijn ze echt niet meer te genieten, ze proberen me uit waar ze maar kunnen. En gister waren ze met zijn 3en bezig niet normaal meer. Dan heb je het echt even gehad. En laat ik het maar even aan me mannetje over. Luchte wel even op, wat tijd voor mezelf! Ze zijn 1,5 3,5 en 5,5 jaar......peuter, kleuter pubertijd hahaha......

Vanmorgen weer even goed geschrokken, me kleine meid klimt de laatste tijd elke keer op de banken en stoelen en dat vind ik doodeng. En jahoor wat ik dacht dat er ging gebeuren gebeurde helaas ook. Ze hing over de leuning en maakte me toch een koprol. Ze batste echt met haar hoofd op de grond niet normaal, ik hoor de dreun nog steeds in me hoofd. Gelukkig krabbelde ze zelf meteen omhoog en gillen. Dus ik hoop dat de schade beperkt is gebleven bij die dikke blauwe plek op haar hoofd. Pff ik schrok echt even, het rare is wel dat ik heel rustig bleef terwijl ik normaal wel in paniek raak haha......Ik vind het maar niks als ze op hun hoofd vallen brrrr.

Bedankt voor de schop meis, het gaat nog steeds goed hopen dat het ook zo blijft vandaag!

Meiden succes vandaag, geniet lekker van het mooie weer en blijf van al het lekkers af he!

17. Skye

Skye Niet meer actief

Jeetje, dat was schrikken!!! Ik vind het ook verschrikkelijk als ze op hun hoofd vallen, maarja.......daar doe je gewoon niks tegen!!

Zondag uitgenodigd bij mijn ouders om daar met een supergrote groep voetbal te gaan kijken!! En of we dan allemaal vlees willen meenemen (of iets anders lekkers), dan gaan we daarvoor wel bbq-en!!

Ik ga dus maar een supergezonde tzatziki maken (recept nodig = pb'en) en een griekse salade met tomaat, komkommer en feta ofzo! En verder eet ik toch met zo'n bbq niet meer als 3 stukjes vlees. Dus wordt gewoon voor mij een gezonde bbq. Vindt het ook zo saai om alles af te zeggen en nergens meer gezellig te eten omdat ik aan het SB'en ben!! Dus probeer het wel zo gezond mogelijk te houden!

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ff tussendoor een snelle reactie vanaf mn mobiel (hoezo verslaafd), ik ben intussen is het bezit van Gezond genieten...interesse ff pb

19. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    @noukie: oh jeetje, wat ben jij stout, maar wel leuk stout hoor, s nachts ijs eten met je vriend, nu er weer tegen aan gaan hé!

@jo79: ik ben niet altijd zo braaf hoor, in het begin at ik ook wat meer. En dat moet je vooral doen als je je niet lekker voelt.

@jongmoedertje: ja, ik hoor van meerdere moeders dat de kinderen zo voor de vakantie extra veel aandacht nodig hebben.
    Mijn kleine meisje (net 1 jaar) wil sinds kort alles wat grote broer (2jr 8mnd) doet ook doen, al kan ze dat niet ... zo vermoeiden.
    En van dat vallen herken ik ook zo, zo eng allemaal. Bij mijn vallen ze altijd als ik aan het filmen ben. Eergisteren nog op het hobbelpaard, lekker aan het filmen, dondert ze er zomaar achterover ..... als we de filmpjes kijken lijkt het of ze alleen maar vallen. Gaat het vandaag weer wat beter met SB?

@skye: het blijft zomer, een tijd van lekker buiten en lekker bbqen en sb betekent niet dat alles moet afzeggen hoor, gewoon opletten wat je eet en misschien de volgende dag extra streng zijn. Het moet wel leuk blijven anders zou ik het niet vol kunnen houden hoor.

Nou meiden, de kinderen zijn bij opa en oma en ik duik ff de sportschool in, ik heb helemaal geen zin maar ja...

20. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Ik ben blij te weten dat ik niet de enige ben die heeft gezondigd. Vind het knap hoor dat sommige het zo goed volhouden. Hier gister en vandaag niet eens in het boek gekeken, terwijl maandag zo goed ging. Maar ja ben net ongesteld geworden en dan ben je zielig hé. Morgen maar weer.

Groet,

vriesje

Deel Deze Pagina