Hmmmmm ik heb voor de visite gisteren toch maar wat chips gehaald. Ook nog wat Japanse mixgehaald. Ik kon me helaas niet helemaal inhouden en heb na 45 min in die schaal te zitten loeren toch een handje chips en ee handje Japanse mix genomen....FOUT!!! Ik weet t, erg stom maar ja ik kon het niet meer aanzien. Heb verder niks genomen dus zo heel erg veel zal ik er niet van aangekomen zijn. Vandaag gaat het weer goed. Netjes weinig gegeten. Maar ow wat had ik een honger op mijn werk...pffff. Vandaag voor het eerst gewerkt sinds deze week, dus sinds Sonja. Vanavond bami gegeten..mmmm lekker maar zoooo weinig hahaha. Vanavond maar ff niks... Misschien tot vanavond nog!! JOEPIEEEEEEEE HOLLAND STAAT IN DE FINALE! BEN ZO TROTS OP ZE!!!
Foei, foei foei!!! :x Kan niet he! Je had me ff moeten bellen ofzo, dan had ik je nog ff kunnen tegenhouden!! Haha. Nou wel goed dat je vandaag weer de draad op hebt kunnen pakken! Ik had heel even een inzinking vandaag. Met Jasmijn naar de speeltuin geweest met de psz en daar kreeg ze een zakje chips. Eenmaal thuis lag die gewoon op tafel en heb ik 1 chipje gepakt . Ik voelde me diraqct schuldig, dus heb ik het zakje meteen weggegooid! Verder wel een goede dag gehad!!
Nou kei goed van je Kirsje! Ik zal ook dat wat over is weggooien of zondag maar even mee nemen naar mijn zusje als we daar de finale gaan kijken en dan neem ik voor mijzelf wel een komkommertje mee. Gelukkig is zondag de finale hahaha anders had ik steeds weer een excuus om iets te pakken en dat is natuurlijk niet de bedoeling... Morgen weer een dagje werken, ben benieuwd of ik weer zo'n honger krijg?! Hopelijk niet, nou ja neem een appeltje extra mee had ik vandaag ook gedaan.
@vriesje: nou dat had ik dus ook maandag, zo'n zielig gevoel, maar euh, morgen er weer voor gaan hé! @mowtom: volgende keer kun je beter twee handjes japansemix nemen ipv chips denk dat de schade wel mee zal vallen, toch? @kirst78: goed man, één chipje en de rest weggooien, ik ben trots op je Hier even een vreetbuitje gehad, ik had gesport en was rond 16.30uur thuis en oh zo'n trek. Ik trok het niet meer en heb lekker creamcrackers met smeerkaas gegeten. Ik heb ze niet geteld maar ik had daarna spijt. Misschien moet ik volgende keer voor het sporten wat eten. Nou ja, jammer dan, morgen is mijn weegdag, ik ben benieuwd.... Hoop dat het met de rest goed is gegaan. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!!
Goed hoor Kirsje! Heb ik ook wel eens gedaan met dingen die ik krijg, bijv. (goedkope) bonbons. De groeten, anders eet ik ze alleen maar op, vaak is het ook van mensen waarvan ik al tig keer heb gezegd dat ik dat soort dingen niet hoef. Ik vind het ook altijd zo knap als ik op bezoek ben bij mensen die een snoep/koekkast hebben die helemaal vol lekkers ligt. Aangebroken zakken M&M's, stroopwafels etc. Ik haal het gewoon allemaal niet in huis hoor, want ik kan het toch niet weerstaan. @Sunshine, jammer, maar gelukkig zul je ook wat calorietjes verbrand hebben tijdens het sporten, dus hopelijk valt het mee. Vanmorgen een bakje Special flakes met melk genomen. Er stond 1 cracker, maar dan moet ik over een uur weer eten, want dan is die verteerd. Volgende week ga ik verder met Zomerslank, want dit zijn allemaal van die winterse maaltijden. In het weekend op visite, hopelijk niet teveel vette zooi op tafel daar.
Hey dames!! Zo te horen al wat stoute meiden hier hihihihi! Kan gebeuren he, als je het daarna maar gewoon weer goed oppakt! Dat is het belangrijkste! Hier ook ongesteld, dus zou wel een hele chocoladefabriek leeg willen eten. Maar gister toch een hele goede dag gehad! Op een extra boterham na, alles helemaal volgens het boekje......ik kan het dus wel.......sterk zijn! Ik heb alleen elke ochtend de drang om op die weegschaal te springen........weet ook niet waarvoor, maar ik zie dat er elke dag wat afgaat en dat stimuleert me toch ook wel weer. Maarja, moet echt gaan proberen om dat niet meer te doen! Hebben jullie daar geen last van?
@skye, super dat het zo goed is gaan! Ga zo door! Ik heb er ook last van hoor, maar als er niks af is is het ook zo teleurstellend. JOEHOE! Vandaag is mijn weegdag en er is weer 1 kg af. Had gehoopt wat meer maar mijn weegschaal gaf vanmorgen 66 kg aan. Dus in totaal al 5 kg eraf. Ik ben op de helft! Ik had het wel even nodig want vanmorgen begon niet echt lekker. Mijn zoontje is snipverkouden en heeft dan altijd heel veel last van hoesten. Hij is daar dan de hele nacht van wakker. Omdat ik vandaag vrij ben heb ik mijn vriend lekker laten slapen en heb ik bij mijn zoontje geslapen om hem steeds te kunnen kalmeren. Hij raakt anders zo van streek dat hij door al het hoesten gaat overgeven. Toen mijn vriend na een lekkere nacht doorslapen wakker werd is hij meteen gaan douchen. Hij is niet eens even komen kijken hoe het ging. We slapen trouwens op een andere verdieping dan de kinderen. Nou, dat kon ik even niet hebben hoor.... we hebben het wel uitgesproken maar toch, niet een lekker begin van de dag. Nu zit ik aan het ontbijt met mijn dochtertje (twee overheerlijke crackers en mag als tussendoortje zelfs een sultana) en mijn zoontje haalt wat slaap in van de nacht. Meiden succes maar weer vandaag! YOU CAN DO IT!
@sunshine Ja juf! Ben heel braaf bezig en honger valt best mee. Mocht zomaar een boterham met pindakaas vanochtend! Na het sporten een paar crackers lijkt me geen probleem. Ik eet ook altijd meer als ik sport. Maar nooit ervoor want dan krijg ik er last van. Ik heb vorig jaar veel hargelopen en dan at ik minsten 1 boterham extra! @skey Ben trots op je! en schaam me nu diep....... @sunshine Wat vervelend dat je zoontje zo ziek is. Hoop dat het na een paar uur slaap wat beter gaat. En ach die mannen, die van mij heeft ook het empathisch vermogen van een visstick.
Hihihihi, mannen..........ze blijven gewoon wat minder tactisch als vrouwen he!! @Sunshine: Lekker toch, weer een kilo eraf. Goed gedaan hoor!! @Vriesje: Is echt geen probleem hoor, om na het sporten wat extra's te nemen. Je moet natuurlijk niet van je stokje gaan! Lijkt me een prima plan, om gewoon een paar crackers te nemen. @All: En nog een voordeel van SB'en!!! Je houdt veel meer geld over!! Tenminste....wij wel! Normaal werd er minimaal 1 tot 2 keer per week wel iets aan eten besteld of gehaald en vaak ook nog tussendoor in de week werden er nog ff wat lekkere dingen ingeslagen voor de lekkere avond-trek! Dat is natuurlijk nu helemaal niet meer het geval. En daar komt ook nog eens bij dat we nu elke dag van de week iets eten (diner) wat de kleine meid ook mee kan eten, dus we hoeven ook geen grote hoeveelheden Olvarit potjes meer in huis te halen!!!
@Sunshine: Supergoed, weer een kilo!! En beterschap met je kleine!! Nou vandaag ook prima gegaan. Heb er geen last van om te gaan snaaien, er ligt zelfs een aangebroken pak strookwafels. Normaal gesproken was die allang op . Ook de dorito's liggen nog braaf in de keukenla! Misschien dat het door het weer komt dat mijn eetlust minder is, maar het doet me wel goed. Heb deze keer op mijn werk ook een keer NIET gezegd dat ik aan het afvallen ben. Normaal gesproken kan ik het niet laten, maar dan zitten de collega's bij elke hap die ik neem van iets te zeuren. Dacht dat wil ik nu voorkomen en ik ben nu nog meer gemotiveerd!!
@sunshine, kei goed joh! 1 kilo, je bent er bijna!! Volhouden hoor. Hier alles goed gegaan vandaag. Ik heb alleen de aardappeltjes vandaag gebakken ipv koken want ik moest werken en dan duurt het best lang als ik ze nog moet koken om half zeven 's avonds. Maar verder is het goed gegaan vandaag. Erg veel water gedronken maar man wat was het toch weer lekker heet....geen weer om te werken maar helaas! Morgen weer een dagje thuis. Ben benieuwd....dan vind ik het wel moeilijk dat ik niet gezellig met de kids kan eten...ik eet wel samen met hun maar ja na 3 happen ben ik al weer klaar hahaha...ach ja. Neem morgen crackers bedacht ik me vandaag. Suc6 morgen allemaal!
@kirst78 ja dan krijg je steeds van die opmerkingen. Eerste wat ze dan roepn, ja maar dat heb jij toch helemaal niet nodo=ig. pff dat maak ik zelf wel uit. Goed zeg, dat je al die verleidingen hebt weerstaan. @skey Ja handig hé, scheelt een hoop geld. Scheelt vooral veel kant en klare dingen en luxe vleeswaren etc. Al haal ik nog steeds wel iets in huis want vriendlief doet niet mee. @hier Gaat het voor geen meter. Tot 17.00 ging het prima, had alleen echt honger om 15.00 uur, maar toen mocht ik ontbijtkoek. maar daarna borrel en toch niet van de hapjes af kunnen blijven, heb als avondeten toen maar 1 broodje gegeten. Was net heel moe op de bank geploft komt mij geliefde heel lief met ijskoffie aanzetten. Hat het hart niet om nee te zeggen, hij keek er zo lief bij. Was 1 bolletje lightijs met espresso. Nou moet ie morgen echt goed gaan hoor! Jij ook succes mowtown! lastig he als je de hele dag thuis bent. Ligt er overal van alles.
Snik, snik, meiden testen is niet meer nodig.......:x *mijn voorgevoel klopte dus,* Vanmorgen werd ik wakker en meteen kwam die ongi rugpijn! Ik 10min later naar de wc, en ja hoor Stom lijf! Maar ik laat er mijn dag niet door verpesten, weet weer waar ik aan toe ben; op naar ronde 7 en dat betekend dat we 23juli alweer half jaar bezig zijn...... DUS meiden, vanaf a.s. maandag zal ik nu dus zeker met jullie mee gaan kletsen en SB-en
Hoi allemaal! Thanks girls, en euh tja mannen .... Gisteren heeft mn zoontje de hele ochtend geslapen, dat had hij wel nodig (en ik eigenlijk ook). De middag heeft hij voor de tv gezeten, dan is hij iig rustig en hoeft hij niet te hoesten, de hele dag lichte verhoging. Einde van de middag was de verhoging weg, en heeft een goeie nacht gehad (en ik ook) en hij probeert het nu op de creche. Hopen dat het goed blijft gaan. Met SB ging het wel goed, s avonds een maaltijd salade gegeten, aangezien er geen gewicht bij stond heb ik extra veel gegeten, lekker en nog gezond ook. @Madii1987: oh meid, wat een teleurstelling voor je, sterkte! Wel gezellig dat je maandag gaat beginnen en komt kletsen. @kirst78: knap dat je al die aangebroken pakken kan weerstaan. Zodra het eenmaal open is moet ik echt oppassen, want het begint bij eentje ..... en de rest volgt dan al heel snel. Dat vind ik wel een probleem bij SB, mag je eindelijk een sultanan, mag je er één. Ook een pak rijstwafels met chocola of yoghurt ... die moet ik echt verstoppen anders eet ik zo het pak leeg. @mowtom: succes vandaag, als ik vrij ben heb ik er ook meer moeite mee om aan het menu te houden, die koelkast blijft me roepen ... Ik moet vanmiddag en morgen werken. @skye: vriendlief doet hier ook gezellig mee. Hij heeft het absoluut niet nodig maar handig is het wel. Ik heb alleen nog heel veel snaaiwerk van een verjaardag liggen, die heb ik in de berging gedaan, daar kom ik niet zo vaak. @vriesje: hihi, hier komt de juf weer oh oh, zo'n ijskoffie met dit heerlijke weer is ook niet te weerstaan natuurlijk, gisteren stout geweest, nu er weer voor gaan hé! Meiden, succes vandaag !! GO FOR IT!!
Jeetje meid, had het nog zo voor je gehoopt!! Nou, met volle moed op naar de volgende ronde *sprak zij stoer* en hopen dat het de volgende ronde lukt!!! Ik duim voor je!! Maar je komt in ieder geval wel gezellig mee SB'en, dus dat is dan wel weer leuk!!!
@Mandi, wat jammer zeg . Nou, in ieder geval nog een extra doel er bij vanaf maandag, zwanger worden én kilootjes verliezen met Sonja Bakker. Gaat allebei vast en zeker lukken! @Sunshine, goed joh 66 kilo, kan niet wachten tot mijn weegschaal dat aangeeft! Gelukkig goed geslapen, dat scheelt een heleboel. @Vriesje, lief bedoeld, maar dat kun je dan natuurlijk moeilijk afslaan. Van Sonja mochten we een mueslibol, heeft mijn man 8 mueslibollen in huis gehaald , ja, en ik kon me niet inhouden, dus gisteren 3 mueslibollen opgegeten. @Kirst, goed joh dat die Dorito's nog gewoon in de keukenla liggen. Mij beginnen ze altijd 's avonds te roepen vanuit kastjes 'Jo...eet ons op'! Dus vandaar dat ik het maar niet meer in huis haal. @Skye, ja, dat scheelt echt hè, ik had vandaag vast voor het hele weekend boodschappen gedaan, we zijn met zijn viertjes en het was 32 Euro. Oh ja, en er zat ook nog een deel hondenvoer bij. Normaal een stuk meer geld kwijt. Gisteren een beetje mislukte dag. Mijn man had i.p.v. 2 of 3 mueslibollen wel 8 gekocht. Ja, gisteren kon ik me niet meer inhouden en heb ik er gelijk 3 opgegeten, oh ja, en een bakje vanillevla met aardbeien, plus een extra cracker kaas. En het avondeten (sperziebonen, aardappelen en vlees) heb ik wat naar mijn eigen smaak aangepast, dus sajoerbonen, mie en kipsaté. Vandaag weer vol goede moed begonnen, sta ik bij de supermarkt, ben ik het lijstje vergeten. Nou, ik het gewoon maar allemaal gezonde Sonja-achtige dingen bedacht. Vanavond een pasta-maaltijdsalade, leek me wel lekker met dit warme weer.
Mjammie......een pastasalade!! Voor ons is het vanavond gewoon een ouderwetse Spaghetti Bolognese (mannetje ook weer blij, want hij is gek op spaghetti)
he meiden nou hier gaat het ook totaal niet!! Overdag niks aan de hand hou me netjes overal aan, maar savonds dan is het mis dan eet ik chips of koekjes of vette hap grrrrrrr want dat deed ik normaal nooit. Alleen overdag snoepte ik graag en nu ineens avonds. Baal er echt enorm van want zo kom ik alleen maar aan in plaats van afvallen. Maar goed vanaf maandag gaan we er echt voor, dan geen voetbal meer geen smoesjes meer, ik haal dan voor de hele week boodschappen wat er volgens sonja moet komen en dan ga ik me daar (hopelijk) ook echt aanhouden want zo word ik er niet vrolijker op bleghhhhhh. De kids hebben hier nu vakantie, eindelijk hopelijk wat meer rust in de keet!! Jullie doen het allemaal super meiden lekker volhouden!! Hoop dat ik de motivatie wat van jullie kan overnemen want die heb ik echt nodig. Dit is echt niks zo, was zo mooi afgevallen na 75 en nu weeg ik onderhand alweer 80 grrrrrrrrrrrrr...... Zo zal nu even terug lezen wat jullie allemaal gschreven hebben!!
Hallo meiden, nou hier gaat t vandaag ook wel weer goed. Vanmorgen netjes 2 crackers gegeten en net vanmiddag samen met Kirst even geluched in de lunchroom. We hebben beiden een fruitshake (Menga) op en een pistoletje gezond zonder boter en/of sausjes. Dus gaat goed vandaag. Vanavond ga ik de kip ananas salade maken van het boek zomerslank. Iemand die al eens op? Leek me wel lekker met dit weer. Hopelijk is ie niet te lastig te maken. Verder gaat het wel goed. Gisteravond voor het eerst dat ik gen honger of lekkere trek had in de avond. Wel heb ik gister niet helemaal Sonja proof gegeten zoals je kunt lezen in mijn vorige post maar ja daar lag het dan misschien ook wel aan. Net nog even een stukkie gefietst met de kids naar het dorp toe. Ja dat is voor mij al heel wat want ik neem voor ieder klein stukkie de auto, maar ja die heeft mijn schatje vandaag mee. Dus ook meteen al wat beweging gehad vandaag in het warme weer. Nou allemaal, geniet van het mooie weer....pffffffffffffff hahaha