...en ook het draagdoekmama's topic is gesloten... voor zover ik kon vinden, nog geen deel 2 geopend, dus bij deze ... is er hier nog animo voor?
Stashupdate DD.nl M Didymos Eva 3 Didymos Lena 3 Girasol Riemu 4 Ooiebeest MT black&white Ooiebeest MT army DIY MT roze/paars (te koop/te ruil) OTW : CB yummy olive M ISO : Girasol Krookus (OW)
Whaaaa! Nu mijn tweede doek is gearriveerd heb ik ook een heuse stash Een stash van 2 stuks...maarre...meervoud is meervoud Dit is dus doekkie 2! De MT is nog in bestelling.
Ik vroeg me al af warom ik geen meldingen meer kreeg. Vorige week indio loden binnengekregen en ben nu ongeduldig aan het wachten op m'n cgw.
stashupdate Zara rusty LE (unieke doek) 6 Didymos indio terracotta/natuur 7 Didymos indio tulpe 5 Didymos indio violet/wit vintage 4 Didymos indio groen/wit 2 Didymos Tom vintage 2 Didymos wollen vogels 6 Natibaby greece rood wol 5 Natibaby ocean turkis 6 ( te koop) Bebina pink 6 ( te koop) Hoppediz cairo 5 ( te koop) MT anna ( te koop) MT blodyn Ooiebeest RS SB artisian orchid bloom (te koop of te ruil) OTW Girasol krookus 6 Didymos indio loden/natuur 6
Hey meiden! Ik wil voor het nieuwe kindje graag een draagdoek en ik ben zo aan het twijfelen welke. Ik vind er zo veel mooi! Zit nu te twijfelen tussen:BB slen green paprika, Girasol 36 Ellevill Jade Fog of toch een Didymos... AAargh Wie heeft er ervaring met 1 van de doeken? Zijn ze lekker zacht te krijgen (hoeft niet heel snel hoor, ik knuffel er wel een tijdje mee ) en dragen ze fijn? Finn is gedragen in een Beco, Meitai en Ringsling maar nu wil ik toch wel een "echte" doek! Ben ook al op D&V aan het kijken over de doeken maar dacht vraag het hier ook eens!
Hier erg tevreden over beide doeken...maar ben alles behalve expert hoor! Een Didy en een CB hier in gebruik.
CB is een Calin Blue toch? Probleem is dat hoe meer doeken ik zie, hoe meer ik er hebben wil haha maar daar hebben meer mensen last van! Helaas heb ik daar geen centjes genoeg voor
Herkenbaar! Heb er nog 1 in bestelling en dan vind ik het mooi geweest. Zo'n super drager ben ik nou ook weer niet (al denk ik dat het met iets mooier weer wel weer anders wordt hoor!). Elmo
Ik heb mezelf beloofd dat ik er 1 tijdens m'n zwangerschap koop en 1 erna. En ik heb natuurlijk mijn andere dragers nog. Als het goed is ben ik eind september uitgerekend dus dan kan iig in de herfst dragen. Met die sneeuw en ijs van de laatste tijd heb ik Finn ook niet gedragen hoor, veel te eng! Maar in de lente ijkt het me heerlijk! Dus je gaat een goede periode te gemoed denk ik!
oo juist met dit weer vind ik dragen heerlijk.. lekker dat lijfje zo warm tegen je aan in wollen doekje, draagjas eroverheen.. wel de hakkenschoentjes laten staan en stevige stappers aan
Zonder draagjas wordt het al een stuk onaangenamer Ik gebruik een te grote jas van mijn buuf (in de zwangerschap geleend) maar dat zit voor mij gewoon niet lekker.
Nou als het alleen koud is dan draag ik wel hoor, maar het was hier op de stoep spekglad! Ben zelf en keer gevallen en was blij dat ik zonder Finn was! Hakkenschoentjes heb ik toch al niet haha! En nu met de regen vind ik het ook wel handig zo samen onder een paraplu! Volgend jaar ga ik een draagjas kopen!
Stashupdate DD.nl M Didymos Eva 3 Didymos Lena 3 Girasol Riemu 4 Ooiebeest MT black&white Ooiebeest MT army DIY MT roze/paars (te koop/te ruil) CB yummy olive M OTW : Girasol Pacifica OW 5 ISO : Girasol Krookus (OW)[/QUOTE]
Yeey! CB is binnen! Even de wasmasjien in, maar hij voelt lekker aan! Morgen eens kijken of DL er even in wil.