Afvallen met weight watchers!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door SYRV, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Haha heel herkenbaar! Hier iemand die elke ochtend op de weegschaal staat;). Maar misschien wel beter om het niet te doen inderdaad! Wat goed dat je niet hebt gesnoept! Ik heb af en toe wel een beetje gezondigd, maar echt met mate! Sta er zelf van versteld want met mate snoepen kwam echt niet in mijn woordenboek voor. En die patatjes moeten kunnen voor een keer toch? Gewoon weer met volle kracht er tegen aan komende week! Succes!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Helemaal niets afgevallen deze week, ook niets aangekomen gelukkig.
    Ook niet zo goed gegeten deze week. Dus nu er weer even voor gaan;)

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ben 0,7 afgevallen deze week. Niet zoveel maar alle kleine beetjes helpen.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Gisteren weer voor het eerst gesport. Uurtje bodystep. Ging best goed en had al echt een tijdje niets meer gedaan.
    Ga het proberen 2 a 3 x per week te doen.
    Ik hoop dat ik volgende week op minimaal - 2,5 zit liefst nog iets meer;)

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier ook weer gesport :D. Ik ga trouw 5xper week een half uurtje en ik begin er zelfs naar uit te kijken! Ik vind het dus echt leuk haha. Ik kon het niet laten en heb dus na het trainen even op de weegschaal daar gestaan en ik woog 94!! Dan ben ik dus sinds vorige week 2 kilo kwijt! En nog wel gewogen met kleren aan en volle buik ;). Ik ben echt happy, dit geeft weer motivatie om door te gaan!

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Jullie gaan goed dames. Hier weer stilstand. Ik snap er niks van. Ik hou me echt aan ww, en heb deze week 1 keer gezondigd. Verder 2 keer gesport maar t

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Jullie gaan goed dames. Hier weer stilstand. Ik snap er niks van. Ik hou me echt aan ww, en heb deze week 1 keer gezondigd. Verder 2 keer gesport maar toch blijf ik aldoor op hetzelfde gewicht hangen. Heel frustrerend:(

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik was 0.7 aangekomen maar ben ongie dus das niet heel raar. Waar ik wel van baal is dat ik zo'n vreetkick heb. pfff

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oh vervelend! Niet aan die vreetkick toegeven hè!!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij mij gaat het er ook niet af hoor, blijf steeds op hetzelfde hangen.
    Wel 3 x een uur heel intensief gesport deze week. Verwacht daarvan niet direct resultaat maar blijf mn best doen!

Voel me in ieder geval wel goed!

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Gek is dat hè? Vraag me af waar het door komt. Eten we nog te veel of te weinig? Vanmorgens trouwens wel weer afgevallen, zit nu op 74,4.

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Volhouden hoor meiden! Net zoals jullie tegen mij zeiden, het komt vanzelf!

Hier gaat alles goed, belangrijkste ik voel me goed! Het afvallen begint echt een manier van leven te worden. Ik heb er geen moeite meer mee om nee te zeggen tegen iets lekkers. Ik heb dan ook echt al 3 weken niks lekkers op. Geen koek/chips/snoep. Ik doe dit bewust.. ik kan namelijk niet 1 schaaltje chips nemen of 1 snoepje want dan heb ik meteen mijn suikerverslaving terug.

Ik heb afgelopen vrijdag wel weer als avondeten een frietje hete kip gegeten. Heerlijk! Dat is mijn tractatie en daar leef ik naar toe haha. Ik had zaterdag wel een feestje bij mijn ouders en daar heb ik wel alcohol gedronken. Mijn moeder was wel zo lief om cola light voor me te halen! Zondag was de weegschaal heel lief, 94.7 en dat zou betekenen dat ik bij curves dus 92.7 weeg!! (zit 2 kilo verschil in onze weegschalen). Ik heb nog tot 17februari om bij curves 90 te wegen dus dat moet gewoon lukken!

Het is zo lang geleden dat ik onder de 95 zat!! Dat voelt zo goed. Ik ben nu echt gemotiveerd om door te gaan. Ik wil dit gevoel niet kwijt.

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden mag ik ook met jullie mee komen kletsen??

Ben vorige week weer met ww begonnen, ben in sept gestopt met ww omdat ik toen zwanger was maar dat werd een mk. Nu ben ik inmiddels weer 9 kilo zwaarder dus die wil ik er graag weer vanaf hebben.
    Moet zometeen naar de cursus, ben benieuwd wat de resultaten van week 1 zijn.

Groetjes Minnie

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou hier wordt niet veel gekletst, toch maar eens ff een ander topic opzoeken dan..

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames, hoe gaat het bij jullie?
    Hier wel redelijk, ik merk echt dat ik hemel en aarde
    Moet bewegen om af te vallen, maar het lukt wel.
    Zijn jullie nog wat kwijt?

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik was bij de eerste weegmoment 1,5 kg kwijt, maar ik weet uit ervaring dat het in het begin hard gaat en dat je dan heel hard moet knokken voor die laatste kilo''s

17. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ja inderdaad, dat was hier ook het geval. Eerste week ging hard, daarna minder. Maar ik moet zeggen dat het deze week best goed gaat tot nu toe. Jij wil 9 kilo kwijt?

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou hier wordt echt niet meer gekletst he?

Ik wou even melden dat ik het doel van de sportschool gehaald heb! Ik moest 90.5 wegen.. en ik woog 88!! Ik ben over me hele lichaam 41cm kwijt! In totaal nu 10.5 kg Nu zo doorgaan.. al zou het nu minder snel gaan maar dat maakt niks uit. Het eten is nu eigen geworden.

Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat!

Deel Deze Pagina