Afvallen na bevallen, hoe deed jij dat?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Hopsatee, 23 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik denk zelf eerder te weinig dan teveel. Dus ik kijk inderdaad even tot het einde van het jaar en dan eens kijken wat ik zou kunnen doen inderdaad.

Voorbeeld van gisteren
    O: kom havermout pap met bosbessen en appel
    T: banaan
    L: omelet van 2 eieren met spinazie en tomaat
    T: 2 volkorencrackers met hummus
    A: zilvervliesrijst met kipfilet Woksaus sesamzaad en roergebakken groente (en tijdens het koken een halve komkommer)

Drinken: 2 koffie, 4 groene thee en 3 glazen water.

Haha ja dat van botten herken ik echt! Grappig dat het uitzet eigenlijk!

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.199
    113
    Hier doet die borstvoeding niks nu hoor. Nu 8 maanden nog hetzelfde als aan het einde van de kraamweek

Hopsatee vindt dit leuk.
  3. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Zal niet bij iedereen hetzelfde effect hebben denk ik.

4. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik ben na mijn eerste zwangerschap/bevalling niet meer op mijn startgewicht gekomen. Was ongeveer 13 kg aangekomen (van 69 naar 82 kg met 1.68). Na een jaar was ik nog steeds die 82 kg.... Toen ben ik wat meer gaan bewegen, bijna alleen maar water gaan drinken en minder gaan eten. Hiermee was ik tot deze zwangerschap 6,5 kg afgevallen. Nu bijna 14 wk zwanger en 1,3 kg afgevallen. Hoop na deze bevalling wel sneller af te vallen, zal er ook beter op gaan letten.
    Ik gaf trouwens 8,5 maand borstvoeding en ben daarmee niks afgevallen. Heb laatst ergens gelezen dat als je een te laag BMI hebt dat je dan vooral heel snel en veel afvalt met borstvoeding, maar dat dat niet perse geldt voor een iets te hoog BMI.

Hopsatee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina