Overigens gaat het nu al een hele halve week goed Ik weeg me nu steeds 's avonds voor ik ga douchen en dat werkt ook wel stimulerend vind ik (al weet ik dat het niet echt realistisch is ) Voel me wel lekkerder als ik er een beetje op let. Vandaag voor het eerst gewinkeld na de bevalling, en das trouwens geen feestje in de bekende tl-pashokken My god zeg. Ik haat passen
Nog een tip: onder de zonnebank gaan of flink aan de slag met goede bruin zonder zon creme. Als je huid wat bruiner is zie je er slanker en gezonder uit is mijn ervaring. En dan word je ook weer wat vrolijker als je in die spiegel kijkt. Ik heb 9 maanden de zonnebank en die creme gemeden en heb nu wel een erg wit huidje. @ Female. Ik heb zelf de magic slimshaper. Hij zit prima (als een soort van superstrakke ondersteunende panty) en daardoor kan ik nu al in mijn oude broeken. Hij maakt je 1 maat slanker en voor de kosten hoef je het ook niet te laten (20 euro). Ik klink net als een reclame, maar ik vind het wel een fijn ding om de tijd die het duurt tot ik genoeg ben afgevallen te overbruggen.
Hai female, Mijn tip (geen aandelen : Wii-Fit! Tijdens mijn 2e zwangerschap ben ik een kilo of 30 aangekomen, de eerste zeg 20 knalden er binnen een maand vanaf, en na een maand of 2 stond het hartstikke stil :-S. Balen, want bij mn eerste dochter was ik net zoveel aangekomen en alles na 4 maanden kwijt zonder ook maar een stap harder te lopen. Dus, met 2 kinderen sporten lichtelijk onmogelijk, Wii van mn zusje geleend. En nu in 1,5 week alweer bijne 2 kilo kwijt :-D. Voordeel is dat je ff een oefeningetje van 3, 6 of 10 minuten kan doen als de kids net ff stil zijn. Lekker even steppen of hardlopen in je eigen huis. Nu is mijn mannetje een 2e hands ab king pro aan het ophalen, ga ik de buikspieren ook even aan het werk zetten... Hopelijk met succes. Verder: gewoon geen chips in huis halen, werkt het beste... Doe je boodschappen als je net hebt gegeten en je maakt het jezelf een stuk makkelijker. Of bestel via albert.nl ofzo, dan ben je minder geneigd tot impuls-vreetaankopen. Succes meid... Alles gaat uiteindelijk goed komen :-D. groetjes, Marit
nou ik heb dus ook totaal geen disipline, maar wat bij mij werkt. Ik schrijf elke dag op wat ik eet. En het helpt mij enorm, omdat ik dan wel drie keer na denk voordat ik een stuk appeltaart mijn mik in duw. Ik ben altijd eerlijk in mijn boekje, en wil die dingen dus liever niet opschrijven en dus eet ik ze niet. Ook schrijf ik op wat ik aan beweging doe, en evalueer ik in een paar woorden wat ik van de dag vond. Weet natuurlijk niet of het voor jou helpt, maar bij mij werkt het perfect. In ieder geval succes....