Ik ging pas na een aantal weken na buiten. Mijn kleine meid was geboren in november en t was stervens koud, denk pas na drie à vier weken of zo. Deze keer beval ik in september en zal ik makkelijker naar buiten gaan. Moet eerlijk zeggen ik genoot er van om met mijn beeb thuis te zijn. Had nergens geen behoefte aan ! Alleen thuis te zijn
bij de eerste op dag 7 bij de tweede op dag 7 bij de derde op dag 6 (alledrie in het voorjaar bevallen, met warm weer (25+)...) volgens mij mag het wanneer ze weer op geboortegewicht zijn (heb ik een keer gehoord, maar weet niet of het klopt) bij mij klopte het wel. de oudsten waren op dag 6 op geboortegewicht en de jongste op de 5e dag...
Eind oktober ben ik bevallen en ging geloof ik op dag 6 met haar naar buiten. Klein rondje gelopen en goed ingepakt. Was echt heerlijk!
hier in de ijskou bevallen, een weekje binnen gebleven omdat meisje nog moeite met de temp had, maar daarna lekker naar buiten, goed ingepakt. Zodra je kindje zn temperatuur goed kan houden kun je ook met ijskoud weer gewoon naar buiten hoor, gewoon goed inpakken.
Ik was de eerste weken nog niet genoeg op kracht om naar buiten te gaan vanwege een infectie, dus hier gingen we pas na 5 weken echt een stukje wandelen.
hier op dag 6. was wel heerlijk weer (23 graden geloof ik) en hij kon zichzelf al vanaf het begin op temperatuur houden. Ging prima met hem, hij sliep lekker in de wagen! Was alleen iets te enthousiast met de afstand, ik was zelf helemaal kapot na 1.5 uur lopen. Kraam verklaarde me compleet voor gek en gaf me een preek. Had moeten beginnen met een kwartiertje. Oops.
Als we daarop moesten wachten zouden wij bij beide dames pas met een week of 4 naar buiten kunnen zijn gegaan... Volgens mij heeft het meer te maken met of een baby een beetje op temperatuur blijft. Hier bij allebei op dag 8 naar buiten (februari en juni). De jongste heeft in de kraamweek wel lekker buiten geslapen in de kinderwagen.
Na een dag of 5. Eventjes maar want ik stond nog te wankelen op m'n benen na een wandeling van 5 a 10 minuutjes...
Bij de eerste de 2e dag en bij de 2e de derde dag. Als je je zelf goed voelt kun je gewoon lekker gaan.
Ik ben op dezelfde dag bevallen als jij en ook wij liepen op dag 6 lekker buiten te wandelen. Was prachtig weer toen idd. Alleen heb ik wel dat kwartiertje gelopen en geen 1,5 uur hahaha.....
Gaat inderdaad om temperatuur. Ik was ook in de veronderstelling dat het met gewicht te maken had, maar volgens m'n kraamverzorgster ging het om het op temperatuur houden. Mijn dochter was na drie weken ook pas op geboortegewicht, maar in de kraamweek dus al buiten.