Afvallen na bevalling, wie doet er mee? :-)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mennehh, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Via de app is het wat drukker ook makkelijker te reageren:)

2. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ik wil ook wel in de app bij wie moet ik wezen?

3. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ja! stom he, zat volgens de vk net boven de gestelde grens. Uiteindelijk is het alsnog een ziekenhuis bevalling geworden, maar toch. Maar het is zeker een drijfveer.

Wilde heel graag beginnen, maar het ging ineens slecht met mijn lieve oma. Ze had een tumor in haar slokdarm. Daar zijn we afgelopen vrijdag achter gekomen en direct daarna ging ze heel snel achteruit. 4 dagen geleden heeft ze gekozen voor euthenasie en deze is gister uitgevoerd. Het was een heftige tijd, maar ik ben enorm dankbaar dat we tot het eind bij haar konden zijn en verzorgen.
    De afgelopen week heb ik me dus ook echt niet bezig gehouden met afvallen etc..

Er komen nog wat moeilijke dagen aan, maar ik moet toch verder met beter voor mezelf zorgen. Ik ben dus nog steeds van de partij!
    Geen idee of ik ondertussen ben aangekomen of afgevallen. Ik laat het morgen nog even weten.

Zover ik snel heb gelezen zijn jullie goed bezig! knap hoor!

4. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Als het nog kan/mag wil ik ook wel in de app!

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heftig Pillow! Gecondoleerd.

Hier sinds gisteren buikgriep. En vanmorgen was ik nog zwaarder dan gisteren ook. Niet leuk!
    Maandag gaan we een midweekje weg. Hoop echt dat het dan over is.

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik doe ook graag mee!!
    Ik was tijdens de zwangerschap 19 kg aangekomen :$ Dat terwijl ik helemaal niet meer snoepte of anders at, hoopte dan ook dat alles er vrijwel af zou gaan op 2/3 kilo na ofzo. Maar helaas! Er is nog 11 kg blijven plakken.. :( Dat MOET er gewoon af haha!
    Ben sinds afgelopen week écht begonnen met gezonder eten en sporten, daarvoor zijn we op vakantie geweest namelijk.

Start: 84kg (vanochtend gewogen)
    Streef: 73 kg (maar later toch naar de 70 mocht dat haalbaar zijn)
    Ik ben 1.86 dus lijkt mij een prima streefgewicht.

Ik ga zo alles even terug lezen. Alvast een tip voor meiden die inspiratieloos zijn voor eten: www.supersnelgezond.nl. Snelle en gezonde recepten (en ook lekker vind ik)!

7. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Voor de app even mij pb tje sturen met je telefoon nummer!

8. mennehh

mennehh Niet meer actief

@ Pillow: jeetje meis wat heftig zeg! Maar zeker fijn dat je bij haar kon zinn en ook dat Ij haar eigen keuze kon maken. Gecondoleerd! Logisch dat je hoofd dan helemaal niet op afvallen staat.

@ Jesse 93: welkom! Ik ga je zo gelijk toevoegen aan de lijst. Er is ook webapplicaties. Daarvoor moet je geloof ik bij chantallcindy zijn. Prove bericht met je 06-nummer.

@ hier: ahhh baaldag! Vanmorgen gewogen en woog nu ineens 80,4 dat is gewoon 2 kilo zwaarder dan woensdag! Serieus dat kan ik er toch nooit aan hebben gegeten! Zo frustrerend! En ni heb ik vandaag verjaardag en heb ik echt zo'n gevoel dar ik alles op ga vreten....

Ik word moegen trouwens geopereerd aan aambeien 😳😳😳😳😳 (schaam schaam), maar ben zo blij als ik er van af ben. Dus zal komende week zeker niet kunnen/mogen sporten! 😖

Trouwens na 6 weken mag je nog niet hardlopen of springen ofzo. Ook geen buikspieren waar je je benen en armen tegelijk omhoog brengt! Heel gevaarlijk'

9. mennehh

mennehh Niet meer actief

actieve weeglijst
    WEEK 3; 8 juli

Nr |Naam |Start |Streef | Totaal afgevallen
    1. Mennehh| 88 | 70 | -9,7 kilo
    2. Daantjedubbel |65 | 62 |
    3. Jess93 |92 | 73 | -8 kilo
    4. BallerinaN |92 | 69 | -17 kilo
    5. Tazzy79 |69 | 60 | -1,4 kilo
    6. Catootje80 |x | 75 |
    7. Chantallcindy |118,2 | 99 | -0,5 kilo
    8. Candle26 |73,6 | 65 | -0,3 kilo
    9. Shart86 |86 | 65 | -1,8 kilo
    10. Xmoonlightx |101 | 85 | -7 kilo
    11.sparky | 112 | 85 | -5,2 kilo
    12.Eef86 |118,8 | 100 | -1,8 kilo
    13.troetjuh | 108,6 | 78 | -2,4 kilo
    14.Aimee85 | 91 | 70-75| -10,6 kilo
    15.Pillow | 120 | 105 | -5 kilo

woensdag=weegdag

10. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hoezo niet dan? Heb ik niet gehoord hoor. Ben alweer lekker aan het beachvolleyballen en aan het hardlopen. Afgelopen week mee begonnen, bevalling toen 7.5/8wk geleden.
    Succes met je operatie morgen en wees sterk vanmiddag met de verjaardag!!

@chantallcindy ik zal je zo even een pb sturen met mn nummer voor de app!

@hier: vanochtend heerlijk ruim 2uur gesport in de fitness. Ik heb volgens mn hartslagmeter ding/horloge 1300 kcal verbrand :D Ik hoop dat dat waar is en klopt, vast wel ongeveer toch?

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hè wat vervelend Menneh! Hopelijk is het vocht ofzo.

Jesse93, welkom!

Hier nog steeds veel maagkrampen en wat last van de darmen. Vanmorgen 105,9. 6,1kg onder startgewicht. Maar denk dat het er snel weer aan zit wat ik nu met die buikpijn verlies.

12. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Jeetje, wat is iedereen fanatiek aan het sporten en bewegen! Knap hoor! Ik doe het jullie (nog) niet na, ben nog veel te lui :) de trap op en af is al een hele onderneming voor mij... *conditieloos*

@Pillow: gecondoleerd! Heftig zeg. Veel sterkte voor jou en familie!

@Mennehh: ik zie dat ik nog blanco sta :) 64 was ik woensdag. Zou je trouwens mijn startgewicht kunnen aanpassen? 65 woog ik toen ik hier startte, maar was 87 na de bevalling ;) als ik dat dan zie staan motiveert dat toch wat meer om door te blijven gaan met gezond eten en afvallen! :D

13. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Bedankt iedereen!
    Nog steeds niet op de weegbrug gestaan, heb het nu in mijn agenda staan voor morgen vroeg. Met alarm uiteraard!

Ik had van mijn vk begrepen dat je vanaf 6 weken wel weer voorzichtig mocht proberen te sporten. Ook hardlopen. Ik wil eerst nog wat kg's kwijt zodat mijn knieen niet direct naar de knoppen gaan.

@ Menneh, moet haast wel vocht zijn! Je moet echt enorm veel (vr)eten om 2 kilo blijvend aan te komen. Komt goed dus :)

14. mennehh

mennehh Niet meer actief

actieve weeglijst
    WEEK 3; 8 juli

Nr |Naam |Start |Streef | Totaal afgevallen
    1. Mennehh| 88 | 70 | -9,7 kilo
    2. Daantjedubbel | 87 | 62 | -23 kilo
    3. Jess93 |92 | 73 | -8 kilo
    4. BallerinaN |92 | 69 | -17 kilo
    5. Tazzy79 |69 | 60 | -1,4 kilo
    6. Catootje80 |x | 75 |
    7. Chantallcindy |118,2 | 99 | -0,5 kilo
    8. Candle26 |73,6 | 65 | -0,3 kilo
    9. Shart86 |86 | 65 | -1,8 kilo
    10. Xmoonlightx |101 | 85 | -7 kilo
    11.sparky | 112 | 85 | -5,8 kilo
    12.Eef86 |118,8 | 100 | -1,8 kilo
    13.troetjuh | 108,6 | 78 | -2,4 kilo
    14.Aimee85 | 91 | 70-75| -10,6 kilo
    15.Pillow | 120 | 105 | -5 kilo

woensdag=weegdag

15. mennehh

mennehh Niet meer actief

@ daantjedubbel: aangepast ☺️☺️☺️ Sorry

@ Pillow: ja ik dacht dat dus ook. Dus gelijk begonnen met sporten. Toen ik van de week op 6 eeken controle kwam zei de Verloskundige dat ik dus helemaal nog niet mag springen en hardlopen ivm de klappen die dan het bekkenbodum opvangt. Gek he toch overal weer anders.
    Bij mij klopt het wel: als ik spring verlies ik klein beetje urine. Dat geeft wel aan dat mijn bekkenbodum nog te slap is. 😛😛😛

16. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd Pillow heftig zeg en ook zo snel. Hopelijk kan je het snel een plekje geven. Mijn vader is tijdens mijn zwangerschap overleden en vond het toen extra moeilijk om aan het dieet te houden. Heb dan ook af en toe gezondigd. Bij een overlijden van ern dierbare bedenk je weer wat belangrijk is in het leven, je eigen gezondheid staar vooral voorop, maar ook plezier is belangrijk, dus als je due reep chocolade wilt neem hem dan!

17. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Appgroep zit nu vol !

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Al zal ik het willen dat fanatieke sporten, mijn lichaam kan dat ook nog niet hoor.
    Traplopen is sowieso finest voor je bekken :( doe het zo min mogelijk.
    Misschien eind deze week naar de sportschool om te fietsen.jammer dat het zo slechy weer is , anders was ik lekker gaan lopen buiten. M

Dus de kilos gaan hier er ook nog niet echt af. Maar ja ik ben al lang blij dat ik weer uit de voeten kan

19. mennehh

mennehh Niet meer actief

Nou hier ook niet want heb al twee dagen zitten snoepen tot en met! 😖😖😖😖😖😖😖

Maargoed positief blijven en vallen en weer opstaan! ☺️😛

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha zo is dat
    Nou vermoed ik dat als ik ga werken er wel wat af gaat

Deel Deze Pagina