Hey meiden, Ik zal vanmiddag eens kijken of ik nog meer lekkere smoothie recepten kan vinden. Ik heb er namelijk een boekje van. ☺️
Ik meld me af dames ik heb het tedruk met de kindjes En me dochter wil niet slapen dus hele dagen op de arm heeft reflux Dus heel weinig tijd om te reageren hier Suc 6 met afvallen allemaal
Jaaaa ik ben weer blij vandaag! 82.1 woog ik vanochtend dus in 1 week 1.4kg er af Komt weer goed Sparky! Je was op vakantie geweest toch? Nu gewoon weer oppakken Eef beter iets dan niets toch?! Elke week 0.6 kom je op 2.2kg per maand Jammer troetjuh! Jij ook succes, met afvallen maar ook met de kindjes. Reflux is niet leuk
Idd jammer sparky, nieuwe week nieuwe kansen. En idd op vakantie eet je toch vaak even wat meer. Moeilijk he dat afvallen 😒😒 Goed hoor jess. Dat zijn de resultaten waar je blij van word. Vertel ons je geheim. Ik snap dat 0.7 per week iig iets is. Maar gezien de moeite die ik er in gestoken heb; dieet en 3x gesport, had ik meer verwacht en gehoopt. Met dit resultaat per week gaat t echt eeuwen duren. Ben ff in de put er van. Ik ben net wel wezen sporten maar t ging ook niet heel fanatiek, ff gedemotiveerd vandaag. Succes troetje, met je kindje, zwaar lijkt me dat!
Nou hier 0.1 eraf. Ben echt blij dat ik me steeds beter ga voelen, vandaag 5wk na ks (nou ja, ben natuurlijk pas om 23.00 bevallen, maar deze dag telt toch mee). en dat ik meer kan gaan bewegen. Ben wel benieuwd wat en hoe diegene die ook een ks deden met opbouwen? Ik moet vanwege bi terug naar de fysio en wil voor de eerste week van augustus een afspraak maken (ook omdat ik mijn kleine man dan voor het eerst alleen moet laten bij zijn papa) en wil me dan ook aanmelden voor een speciaal mamafitprogramma bij hen, maar kan natuurlijk thuis ook al eea gaan oppakken. Menneh, ook benieuwd naar een recept! Heb verse spinazie gehaald, omdat hier werd gezegd dat jedaar niets van proeft, maar nog geen recept wat ik erverder bijin moet doen of hoeveel. O en, het is juist gezond om tussen de 0,5 en 0,8 kilo per week af te vallen (meer kan natuurlijk ook, als jejezelf niet uithongert) dus die 0.7 is helemaal prima EEF!
Klopt van de spinazie proef je niets: 100 gram spinazie 1/2 citroen uitgeperst Banaan of aardbeien 1 kiwi ☺️☺️☺️ Heerlijk met banaan iets zoeter
Nou ik ben weer niks afgevallen haha... Ik vind het bijna knap, ik blijf keurig op hetzelfde gewicht :s. Maar het goede nieuws is dat ik weer aan het sporten ben. Ik heb 7 weken geleden een ks gehad en ik mag alles doen, zolang het maar geen pijn doet. Met mijn buikspieren doe ik wel voorzichtig omdat er nog een kier tussen zit. Dus alleen een beetje de schuine buik, heel voorzichtig. Dussss hopelijk volgende week beter!
Ik probeer 3 a 4x per week te sporten en daarnaast zoveel mogelijk koolhydraatarm eten. Ik haal mn diner gerechten van die site die ik al een keer genoemd heb hier (supersnelgezond.nl), lekker snel klaar en dus met weinig koolhydraten. De 1e week was ik ook maar 0.5kg afgevallen, kwestie van volhouden! De ene keer zal je meer afvallen dan de andere keer. En zoals iemand al zei (weet ffe niet meer wie) is langzaam afvallen wel gezonder en kom je daarna minder snel weer aan. Waarom het bij mij zo snel gaat, geeeen idee.
Jullie hebben helemaal gelijk. Heb weer goede moed. Fijn dat t nu bij jou idd snel gaat jess, zal de site eens gaan bekijken. Lekker dat je ook weer aan t sporten bent tazzy. Dan zal er ook binnenkort wel wat af gaan. Buikspieroefeningen durfde ik nog niet. Maar t kan dus wel alweer rustig dus? Gelukkig voel je je steeds beter aimee. Een ks is ook niet Niks, hele ingreep! En 5 weken is nog maar zo kort he!
Ik doe heel voorzichtig mijn schuine buikspieren. Echt maar een iniminie beetje hoor. Je doet meer kwaad dan goed als je je buik te snel weer gaat trainen. Ik merk dat ze ook nog erg slap zijn en dat ze te lijden hebben gehad onder de ks. Maar komt vanzelf wel weer goed. Ik ben gisteren weer wezen sporten, nu heb ik overal spierpijn haha! Dus wel het gevoel dat ik goed bezig ben
Ik doe mn lunch. Omdat ik anders brood eet, en dat doe ik liever niet Als ontbijt eet ik magere kwark (naturel kwark) met noten en goji bessen, hartstikke lekker! Maar je kan t ook als ontbijt doen hoor, wat je zelf wilt Ik heb altijd wel een wat steviger ontbijt nodig, lunch niet echt dus vandaar de keuze om het als lunchvervanger te doen.
Ik zou me hier ook graag aan willen sluiten, na zwangerschapsdiabetes te hebben gehad ben ik bang dat ik nu in de voorfase zit van type 2 diabetes dus afvallen zie ik als noodzaak(ik wilde het voor de zwangerschap ook wel maar nu is er geen keuze meer). Ik heb mijn Grip op koolhydraten boekje er maar weer bij gepakt even kijken of ik dat rustig aan weer kan oppakken en wat meer koolhydraten kan gaan skippen. Dat is de enige vorm van dieten die bij mij werkt. Zo te lezen zijn jullie al een tijdje goed bezig dames, sportenmoet voor mij nog een paar weekjes wachten. Op dit moment kijk ik aan tegen zo'n 25-30 kg overgewicht dus dat is best flink. Vanochtend gaf de weegschaal 91 kg aan, ik ben nu een paar kilo lichter dan voor de zwangerschap maar het is dus verre van een gezond gewicht.
Het meiden, mijn tel was stuk dus heb even niet kunnen reageren. Inmiddels doet hij het weer dus ga zo meteen even uitgebreid reageren 😊 Welkom fiora 😀
Aghhh man ik voel me zo zo slecht! Ik hen echt mega vreetbuien gehad en ben nu gewoon bijna 5 kilo zwaarder 😣😣😣 Het erge is dat ik gewoon even niet weet hoe ik mij moet herpakken 😞
Welkom Fiora! Wat naar Menneh! Hier ook vreetbuien gehad en die afgewisseld met diëten. Daardoor niks afgevallen maar gelukkig ook niks aangekomen. Hier donderdag en vanmorgen bij de sportschool geweest. Morgenochtend en maandagmiddag weer. Nu is vriend smiddags eerder thuis van het werk ivm rustige periode en dan moet ik daar maar even goed gebruik van maken.