Wauw goed bezig Sparky!! Hou dit vast! Alleen ontbijten met een shake, pfoeh zou ik het niet op redden hoor! Hier altijd magere kwark met noten als ontbijt. Klinkt goed Candle Lijkt me een lekkere smoothie. Menneh, geen haast. Komt wel Hier dus kwark met noten als ontbijt, als lunch de spinazie smoothie van Menneh en als avondeten even een salade halen met een broodje. Moet onderweg eten want anders red ik het niet met mn beachvolleybaltraining, aangezien ik weer aan het werk ben. Nog 1,5u en dan vrij, nu al zin in haha! Ik hoop dat het weer nog wat beter wordt!
Oh nee kwam zeker niet verkeerd over hoor! Lastig om intonatie in een geschreven bericht te zetten Ik heb gewoon niets met dieeten en het het uitsluiten van bepaalde voedingsstoffen. Het is bewezen dat het niet helpt en ook niet gezond is, that's all... Je valt af als je minder calorieen binnenkrijgt dan dat je verbrandt en waar die calorieen dan vandaan komen maakt niks uit. De energiebalans dus. Wat is een powerles trouwens? Ik doe bodypump, BBB, dance en fitness. Gisteren op de speciale weegschaal gestaan die ook je vetpercentage, spierweefsel etc meet dus die neem ik maar als nulmeting. Hij berekent ook je echte leeftijd oo basis van die gegevens en dat was 41 (ik ben 35). Dat is wel een extra motivatie hihi....
Jess, ik ook niet met de gewone supermarkt shakes hoor. Ik heb echte eiwitshakes van diet whey. Die vullen heel goed en voel mij er fitter door dan door brood. Tazzy, ik denk dat de powerles overeen komt met body pump. We zijn uiteindelijk gewoon gaan fitnessen omdat een spiertje in mijn rug nog niet lekker voelde. Hier ook tegen uitsluiten van voedingsmiddelen. Daarom eet ik savonds wel gewoon koolhydraten. Ik weet van mezelf dat brood verkeerd valt en ik beter functioneer op sgakes en yoghurt enzo. Daarom dus savonds geen beperking met koolhydraten. Hier ook zo'n weegschaal op de sportschool. En we werken met sleutels (soort van usb stick achtig iets) en in de computer van de sportschool kan je alles bijhouden. Zo weet ik dat ik per keer ongeveer 500 kcal verbrand en ongeveer 10.000kg til aan gewicht. Het resultaat na meerdere metingen laat hij ook zien in grafieken. Dus je gewicht en vetpercentage enzo. Ik heb maandag weer een meting en dan ook kijken of het huidige schema werkt en of er aanpassingen gedaan moeten worden. Hele persoonlijke begeleiding. Dat vind ik superfijn aan deze sportschool.
Tazzy was van mij niet rot bedoeld. Ik geloof alleen niet in lage calorieën diëten, je verbrandingsniveau gaat dan zo omlaag dat je steeds minder moet gaan eten om af te vallen en als je dan weer normaal gaat eten kom je aan omdat je alles gelijk opslaat. Voor mij werkt alleen maar minderen met koolhydraten maar ik kom daarbij niet aan weinig calorieën per dag. Wat een sporters allemaal hier, knap dat jullie zo fanatiek zijn! Vanochtend woog ik 88.2, het gaat goed misschien toch nog wat postbevallingskilo's die vanzelf weggaan....
actieve weeglijst WEEK 6; 29 juli Nr |Naam |Start |Streef | Totaal afgevallen 1. Mennehh| 88 | 70 | -8,0 kilo 2. Daantjedubbel | 87 | 62 | -23 kilo 3. Jess93 |92 | 73 | -10,8 kilo 4. BallerinaN |92 | 69 | -17 kilo 5. Tazzy79 |69 | 60 | -1,8 kilo 6. Catootje80 |x | 75 | 7. Chantallcindy |118,2 | 99 | -1,1 kilo 8. Candle26 |89 | 65 | -16,1 kilo 9. Shart86 |86 | 65 | -1,8 kilo 10. Xmoonlightx |101 | 85 | -7 kilo 11.sparky | 116 | 85 | -9,9 kilo 12.Eef86 |118,8 | 100 | -2,8 kilo 13.Fiora | 94 | 65 | -5,8 kilo 14.Aimee85 | 91 | 70-75| -10,7 kilo 15.Pillow | 120 | 105 | -5 kilo 16.Vintage35 | 73,6 | 60 | -4,3 kilo woensdag=weegdag
Zo meiden ik heb de lijst weer bijgewerkt. Jullie zijn echt super goed bezig zeg!!!! Wel heel veel meiden die hun gewicht of voortgang niet meer opgeven. Zou dat komen omdat ze samen in de app zitten? Wel jammer, maar er zijn er ook weer een paar bijgekomen, dus dat is dan weer harstikke leuk. Zo ik heb het zelf best wel even moeilijk nog steeds. Ik heb met mijn man over de vreetbuien gehad. Hij gaat mij helpen... een punt gaf hij aan, dat hij niet wil dat ik bepaal wanneer ik weeg. Want dan ga ik het een soort van beinvloeden (de laatste dagen heel weinig eten).... Ja ik weet het slecht slecht. Dus nu gaat hij de weegschaal verstoppen en dan random mij laten wegen hahahaha. Ik ga ook maar eens beginnen met opschrijven. Want ik weet dat de vreetbuien weer komen door toch een bepaald onbehaaglijk gevoel. Maar ik ben er zelf niet volledig achter wat dat is. Dus schrijven om dat boven tafel te halen. Mocht dat niet lukken ga ik toch weer hulp ervoor zoeken denk ik. Maar ik geef de moed nog niet op, en elke dag is een nieuwe dag!! Dus knallen met die hap. @ Sparky zo knap ook hoe jij bezig bent met sporten en alles! Wouw! En de andere meiden ook hoor.. toen ik net de lijst aan het bijwerken was voelde ik me trots omdat jullie zo goed bezig zijn en de verschillen steeds zichtbaarder en duidelijker worden. Toi toi toi deze week!
Menneh, jij bent ook heel goed bezig hoor! Wel fijn dat je man gaat helpen. Mijn vriend is ook een hele grote steun voor mij. Schrijven is vast een goed idee. Hier is de motivatie ook gewoon heel hoog. Gezin is compleet, verhoogde suikers en voelde mij gewoon lusteloos. Nu ik veel sport heb ik zoveel meer energie. Het huishouden heeft er ook profijt van enzo. En scheelt dat ik een vriendin heb met wie ik soms damen sport en vanaf volgende week ook een andere vriendin die ook daar gaat sporten. Al met al veel positieve invloeden van buitenaf wat mij extra gemotiveerd houdt.
Menneh, wat betreft de lijst maar gewoon iedereen die niks laat weten eraf halen toch? Als ze weer hier mee willen kletsen dan zijn ze zo weer op de lijst gezet. Vind deze groep toch meer om elkaar echt te motiveren enzo en dan is het wel zo leuk als je ook mee kletst.
Wat is iedereen goed bezig zeg! Er word hier ook wel aardig gesport zo te lezen. Vanwege het weer heb ik deze week niet gewandeld. Lig nu voor pampus op de bank Ik heb een app op mijn iphone, eetmeter heet het, kun je alles invoeren wat je eet en direkt zien hoeveel kcal het bevat. Ik heb vanmorgen gewogen, 69.5
Wat is iedereen goed bezig zeg, ik ben onder de indruk. En met die shakes ook echt, heb je daar genoeg aan, als maaltijd? Zo een eetmeter app is idd fijn vintage. Wat betreft het slechte weer en wandelen kan ik je de app buienalarm aanraden. Ideaal! Zo kun je tussen de buien door een wandeling maken.
Mennehh bedankt dat je me hebt toegevoegd aan de lijst ziet er inderdaad naar uit dat iedereen goed bezig is. Respect voor de mensen die de discipline kunnen opbrengen om het maanden vol te houden! Hier wordt ook gebruik gemaakt van een app, fat secret maar dat gebruik ik dus voor de koolhydraten
Ik ben er nog hoor! Alleen een beetje druk met de baby en erg moe. Pffff. Helaas werkt dat moe zijn niet mee met gezonder eten, ben zo'n emo eter en aangezien ik bijna elke dag wel een loopje doe richting supermarkt is het soms moeilijk om het chocoladeschap voor bij te lopen. Gewicht woensdag was 81 (dus uit mijn hoofd 0,6 erbij). Maar dat valt best mee. Moet echt de chips 's avonds laten staan. Met mijn vriend ook over gehad, die ook wel graag wil dat mijn buikje verdwijnt en ik meer beweeg dat hij daar ook een groot aandeel in heeft doordat hij juist altijd 's avonds de chips pakt of de frituurpan aanzet en dat we dat eigenlijk alleen in het weekend moeten doen. Is hij het wel mee eens, maar het is zo moeilijk he? Bewegen gaat ook super, afgelopen zondag weer een end gelopen (nou ja end,1 km) Ben er echt blij mee, dus as zondag weer! Vind het toch nog wel fijn om dat samen te doen met vl. Afgelopen woensdag wezen shoppen en idd mijn onderbuik is nog goed aanwezig (duh 6wk geleden bevallen) maar mijn taille is echt heel erg afgeslankt! Ook maandag een nieuwe frisse haarcoupe aangemeten en....aanstaande maandag een afspraak bij de fysio! Ik wil echt beginnen met sporten! En wat is iedereen hier lekker fanatiek! ik moet echt vaker komen hier om meer tips uit te wisselen, de app is een beetje dood gebloed. Wat is jullie ervaring met een gesloten facebook groep? Ik heb er nu 2 en dat gaat best makkelijk, of vind iedereen het prettiger om hier anoniem te zijn. Wie had ook alweer dat smoothie boek? Ik wil er graag wat meer overlezen, want maak nu alleen maar dezelfde. Fijn weekend iedereen!
Aimee, fijn dat je man je gaat helpen. En lekker wandelen is altijd fijn. Hier met een andere groep op fb en vind dat nu wel fijn maar moest wel wennen aan de chaos van de berichten daar. Eef, hier echt genoeg aan een shake. Maar dan moet je wel echt goede shakes hebben he. Hier weer 600 kcal verbrand en 11025 kg getilt. Voelt zo lekker.
Ja t zal wel psychisch zijn maar ik vind t altijd zo fijn om wat te eten haha. Maar ik moet t maar eens een kans geven, die shakes. Ik denk dat jij wel hard gaat sparky deze week. Je wilt er snel klaar mee zijn, vind t heel erg knap van je! En idd aimee fijn dat je man nu meehelpt, hij word er tenslotte ook Blijer van. maar t is pas 6 weken geleden, even geduld. Iig nu nog lekker verlof en tijd om wandelingetjes te maken! (En dan niet langs de ijssalon lopen he haha)
Eef, ik zal niet zo hard gaan hoor. Ik doe vooral krachttraining. Voorlopig zal er veel spieropbouw zijn en qua gewicht dus niet heel ceel af gaan. En er snel vanaf gaan gaat helaas niet lukken. Moet nog heeeeel veel kilo's kwijt.
Wouw sparky die hard!!! Jij hebt het echt heel erg goed te pakken!! Aimee: ik was diegene met een smoothie boek. Ik zal hier in de komende dagen een paar foto's plaatsen van smoothies. Hier trouwens ook hulp nu van mijn man. Mijn vreetbuien echt helemaal niet meer onder controle. Dus tot nu alleen maar de verkeerde kant op gegaan! 😣😣😣😣 Wat raar dat het op de app is doodgebloed. Zag er veelbelovend uit! Maar chantalcindy zie ik hier ook al een tijdje niet. Hmmmmmmmm als alles maar goed gaat hoop ik dan
Ik heb trouwens de app 7 minutes gedownload van wahoo. Hiermee doe je in 7 minuten 12 verschillende oefeningen waardoor je niet naar de sportschool hoeft. Je kunt het 2x per dag een keer doen. Of meerdere rondjes achter elkaar. Ik ben heelal erg benieuwd. Kun je gewoon lekker thuis doen. ☺️
Oke maar dan straks wel weer strak in je vel misschien? Je bent al 10 kg kwijt! Als je zo onder de 100 komt krijg je vleugeltjes 😜😎 en Zowiezo goed voor je conditie al dat sporten. Ik ben nu (weer) heel dik. Al eens veel afgevallen. Dus vind t wel moeilijk dat ik dat lange gevecht nu weer aan moet gaan. Aan de andere kant, ik weet dat ik t kan. En ik weet ook dat ik gelukkiger ben als ik minder weeg.
Jammer menneh van je vreetbuien. Hoe komt het dat je die hebt? Kan je niet extra maken van die smoothie dat je dat eet als je een vreet bui krijgt. Of iets eten wat niet zo lekker is dan. Bijvoorbeeld een rijstwafel. Dan heb je er na 1 wel genoeg, saaie dingen. Ben benieuwd of je t wat vind de app. Laat t ons weten. Ja die app heb ik beetje gemist maar vaak starten mensen heel enthousiast maar ja, t is toch lastig volhouden. Maarrr niet voor ons natuurlijk 😇😇😇😝