Had ook wel heeel erg zin in chips hoor. Maar heb mij er op deze manier uit gered. Of ik dat morgen ook nog vol houdt weet ik niet.
Goedemorgen meiden, hoe gaat het met jullie? Hier heel goed. Heb geen vreetbuien meer gehad. Gisteren wel pannenkoeken en beetje chips op. Komende week ben ik een aantal dagen weg. Dan zal ik hier maar sporadisch even kunnen kijken. Ik doe de lijst als ik terug ben of wilt een van jullie de lijst updaten? Geniet allemaal van de mooie zondag ☺️☺️☺️
Fijn menneh dat het goed gaat, ik woon in een klein dorpje tussen Gorinchem en Dordrecht, en is voor ons een uur rijden naar scheveningen. Hier gisteren niet zo'n beste dag, halve zak drop en reep chocolade en dan ook nog brood gegeten... Stond vanmorgen op de weegschaal en was een kilo zwaarder dan woensdag, dus nu maar ff weer oplette aangezien morgen op het strand ook wel lekker gesnackt zal worden
Fijn dat het zo goed gaat Menneh! Aimee, balen van die kilo. Hier door dat dieet steeds ietsje zwaarder. Nu 700 hram zwaarder dan woensdag. Morgen maar eens op de weegschaal gaan staan in de sportschool.
Hier middenin m'n nachtdiensten dus ik wacht woensdag maar even af, gewicht schommelt heel erg maar hij wil niet onder de 72 komen... 😶
Zo meiden, ik heb weer even bij gelezen. De gezonde snacks zagen er lekker uit Sparky! Aimee, de crackers zijn ook lekker bedankt voor de tip en vervelend dat er weer wat aan zit. Ik heb ook gezondigd hoor, afgelopen twee dagen wijn gedronken, patat gegeten en pannenkoeken. De weegschaal zegt 88.8 dus moet wel uitkijken anders gaat er weer niks af deze week.... Mennehh jij bent ook goed bezig zo te lezen, geen vreetbuien. Knap hoor! Candle balen is dat als je zo'n drempelgewicht hebt, iedereen komt dat vroeg of laat tegen met afvallen maar het gaat je lukken om eronder te komen hoor. Het duurt iets langer maar komt echt goed als je volhoudt. Het waren voor mij wat rare dagen afgelopen dagen, ik hoorde dat een van mijn beste vriendinnen in het ziekenhuis ligt met gebroken vliezen met 28 weken zwangerschap! Ze krijgt antibiotica en heeft gelukkig geen weeën maar als het kindje blijft zitten wordt ze al met 34 weken ingeleid. Spannende en heftig allemaal vind ik.
Oh wat heftig Fiora! Candle, balen dat je er nog niet onder zit maar dat komt echt. Hier weer gewogen op de sportschool. 0.6 gram zwaarder dan vorige week (wist ik al) maar vetpercentage omlaag, vetmassa omlaag en spiermassa omhoog en vochtmassa omhoog. Misschien voortaan alleen nog maar wegen op de sportschool.
Goed bezig Sparky! Gaat dus wet de goeie kant op. Ik heb gisteren gebakken krieltjes op die ik normaliter niet neem, en 2x een bruine boterham in de nachtdiensten naast de yoghurt en havermout.. Ik ben benieuwd of het nu gelijk aanzet omdat ik het normaal niet neem.. Als ik genoeg eet per dag zou het niet moeten.. We zullen het woensdag zien.! Denk trouwens dat ik pas donderdagochtend kan wegen want we zijn tot woensdagmiddag van huis! Hoe is het verder met iedereen?
Hoihoi! Goed bezig Sparky, betekend toch ondanks de gewichtstoename dat je goed bezig bent doordat je spiermassa en vetpercentages afneemt!! IK ben afgelopen vrijdag bij de gyn geweest en zij zei dat k juist moet sporten/hardlopen bij die verzakking omdat dat juist mn spieren sterker zou maken?? Inmiddels weet ik het zelf niet meer en weet ook even niet wat te doen wel ofniet sporten Merken jullie ook met dit weer dat je meer opzet en vocht vasthoudt?
hoi meisjes, ik lees hier nog maar heel af en toe. te weinig om ook mee te reageren en in t lijstje te blijven staan denk ik. k vergeet simpelweg elke week mn gewicht door te geven. Zie dat het bij sommige aardig goed blijft gaan. Hier met ups en downs, story of my life. maar de wijzer gaat langzaam naar links & daar gaat het om. succes allemaal.
Larisa, ik heb volgens mij geen kast van extra vocht vasthouden met de warmte. Ik heb gewoon een paar keer lekker gegeten van de week en mag nog niet sporten of extreem lijnen dus ik ben maar weinig afgevallen. Vandaag 88 kg. Hopelijk volgende week er echt onder. Eef bedankt, jij ook succes! Sparky, jij gaat goed zo te lezen. Lekker hoor! Hoe is het verder vandaag met de andere dames?
Hehe eindelijk zijn die drie kilos er weer af , wat ik weer was aangekomen na het stoppen met de bv 93,9 nu ... Dus 7,1 eraf 😂
Bij mij is het gewicht nog hetzelfde Ontbijt aangepast en middageten en meer sporten maar baat nog niet merk ik!! Wat doe ik verkeerd??!! Knap hoor dat jullie op de goede weg zijn!
Laris als je extra hebt gesport en wat meer/anders hebt gegeten kun je natuurlijk hetzelfde hebben als Sparky dat je dus eerst een beetje aankomt of hetzelfde blijft. Ik denk dat je even moet volhouden maar het geduld opbrengen is moeilijk...ik weet het.
Larisa, wat Fiora zegt. Hier ben ik aangekomen maar heb minder vet en meer spieren en meer vocht (door het weer denk ik). Gewicht alleen zegt niet voldoende om op korte termijn al je prestaties in zicht te krijgen.
Hoi! Mag ik ook meedoen? 12 weken geleden bevallen, en er bleef 10 kilo aanzitten! Heb altijd 62 gewogen, en nu dus 72! Inmiddels staat de weegschaal op 69.4, dus t begin is er! Lengte is 1.68 Vandaag erg gezondigd! Mac Donalds en een taartje op de verjaardag van zwager! Ben benieuwd morgen 😊
Gewicht is hier 81.5, dus kilo eraan. Minder bewogen dan vorige week en natuurlijk heerlijk veel gegeten in scheveningen. Fijn dat de crackers bevallen!! Zag ook weer paar goede afvallers! En welkom ninosz!
actieve weeglijst WEEK 8; 12 augustus Nr |Naam |Start |Streef | Totaal afgevallen 1. Mennehh| 88 | 70 | -8 kilo 2. larisa1 | 85 | 66 | -14 kilo 3. Jess93 |92 | 73 | -10,8 kilo 4. Candle26 |89 | 65 | -16,1 kilo 5. Shart86 |86 | 65 | -1,8 kilo 6. Xmoonlightx |101 | 85 | -7,1 kilo 7. sparky | 116 | 85 | -9,9 kilo 8. Eef86 |118,8 | 100 | -2,8 kilo 9. Fiora | 94 | 65 | -6,0 kilo 10. Aimee85 | 91 | 70-75| -9,7 kilo 11. Ninosz | 72 | 62 | -2,6 kilo woensdag=weegdag
@ fiora: jeetje wat las ik toch over je vriendin!!! Pfff heftig hoor! Maar wat betreft afvallen, al is het een beetje! Het gaat er wel af! Heel veel sterkte en succes ook voor je vriendin. @moonlight: jaaaaaaa!!!! Je zit er onder! Nou op naar de rest. Je bent goed bezig! @larisa: doordat je nu je eet gedrag aanpast en je meer eet moet je lichaam zeg maar wennen. Straks vertrouwd je lichaam op de juiste hoeveelheid voedsel en hoeft het niets op te slaan en ga je afvallen. Wat betreft sporten: krachttraining zal je zeker denk helpen bij verzakking en ook goed je bekkenbodem trainen. Hardlopen geeft juist klappen op je bekkenbodem en vind het raar dat je gynaecoloog dat oké vind bij een verzakking. Maargoed ik ben geen arts 😛😛 @ sparky: zoo jij bent lekker spieren aan het opbouwen zeg! En die spieren verbranden veel meer calorieën straks. Dus volgens mij zal je gewicht snel zakken. Echt goed bezig. @ ninosz: welkom welkom! Ik heb je in de lijst gezet. Zo te zien heb je de eerste start te pakken om je laatste 10 kilo kwijt te raken. Hopelijk haal je hier steun en wellicht leuke recepten @aimee: ahhhh wat balen zeg. Gelukkig weet je wel waardoor het komt, maar toch het lijkt altijd 100 x harder werken om iets eraf te krijgen. Maar een keer anders eten en het zit er zo weer op. Nou we gaan gewoon weer vol goede moed verder! En leuk Scheveningen. Ik woonde vroeger 20 min vandaan. Nu nier meer maar blijft leuk om daar naartoe te gaan. @eef86: ook al ben je hier ni even wat minder hoef je toch niet van de lijst af? Ik zie dat je een blog schrijft over je afval reis. Dus je bent er hoe dan ook mee bezig. En miss komt er weer periode dat je juist meer hier bezig bent. Kijk als je er echt af wilt doe ik dat hoor, maar zie dat ie nog met afvallen bezig bent.