Afvallen na bevalling, wie doet er mee? :-)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mennehh, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig Mennehh! Ik kan me er iets bij voorstellen, tijdens mijn zwangerschap had ik regelmatig geen controle over mijn eetdrang. Dat is nu gelukkig na de bevalling weer over. Je zegt dat dat je het met 1 keer toegeven weer helemaal kan verpesten maar zo moet je het niet zien hoor! Dan maak je het jezelf wel heel erg moeilijk. Mijn therapeut (ik heb een angststoornis) zegt altijd iets wat mij helpt als ik weer eens terugval, namelijk dat je het niet fout kunt doen, maar altijd weer opnieuw kunt oppakken. Die stoornis heb ik nou eenmaal en het gaat af en toe mis, maar dat betekent niet dat ik dan weer terug bij af ben. Ik moet het gewoon weer opnieuw opakken. Die gedachte helpt mij, misschien heb jij er ook wat aan!

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier fles om 22.00 en dan 3.00. Helaas nog niet doorslapen

3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Lief dat je dit deelt! Ik ga dat zeker tegen mijzelf zeggen als ik weer zo'n bui voel. 😖😖😘

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier was het een weekje om 23:00 en toen om 04:30/05:00u, helaas nu alweer 2 dagen om 22:00 en dan om 02:30/03:00...

Jeetje heftig mennehh en tazzy!
    Mennehh ik hoop dat we je hier kunnen steunen :)

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Van elf uur/ half 12 tot 5 uur 😃❤️

En dan erna tot de volgende fles . Etc
    Savonds is ze meer wakker

6. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Mij mag je op + 0,3 zetten, zit nu op 74..... Snik... Maar ik ben ongesteld dus misschien speelt dat mee.

Knap van je om te delen Menneh! Het werkt altijd beter om in een groepje af te vallen, ik kan het ook niet op eigen houtje volhouden. Vraagje: hoe staan jullie partners erin? Die van mij wil graag met me meedoen (niet dat hij te zwaar is) maar omdat hij zelf vind een paar kilo's te veel te hebben..

Ik denk dat ik 1 van de weinige ben met een ouder kindje, mijn dochter is 7 maanden oud (dus die slaapt al even door!) slaapt meestal van 21:00 tot 06:30, vanochtend tot 07:45!

7. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Mijn man heeft juist ondergewicht die is 182 en weegt net 67 maar die kan eten wat hij wil die komt niet aan :( gewoon niet eerlijk grrr

8. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ja oneerlijk he! Ik heb een zus die alles kan eten wat ze wilt. We lijken dan ook niet op elkaar haha.

Vanavond feestje met bbq. Ik heb besloten om vanaf morgen echt 0,0 meer te snoepen. Gewoon helemaal niet. Dan moet ik door de zure appel heen, maar als ik dat 3 weken vol hou, wordt het al een stuk makkelijker!

Willen jullie trouwens nog meer kindjes? Mijn man is al wat ouder en ik ben zelf begin 30. Dus ook niet extreem jong. Denk dat als wij voor een tweede gaan, we niet extreem lang zullen wachten. En jullie?

9. Candle26

Mijn man is 34, en ik ben 27. Wij zouden wel graag meer kindjes willen, maar we moeten eerst echt groter wonen. We hebben maar 1 slaapkamer dus ons kindje slaapt bij ons op de kamer :)

10. Candle26

Ohh Mennehh! Ik mag op -0,3! Net 73.3! Jeeejj!

11. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er nu twee en ik denk dat we het daarbij gaan laten. Het voelt wel goed zo!

12. mennehh

mennehh Niet meer actief

actieve weeglijst
    WEEK 1; 24 juni

Nr |Naam |Start |Streef | Totaal afgevallen
    1. Mennehh| 88 | 70 | -8 kilo
    2. Daantjedubbel |65 | 62 |
    3. MPS05 |82| 69| -8 kilo
    4. BallerinaN |92 | 69 | -16 kilo
    5. Tazzy79 |69 | 60 | -1,1 kilo
    6. Catootje80 |x | 75 |
    7. Chantallcindy |118,2 | 99 | -0 kilo
    8. Candle26 |73,6 | 65 | -0,3 kilo
    9. Shart86 |86 | 65 | -1 kilo
    10. Xmoonlightx |101 | 85 | -7 kilo
    11.sparky | 112 | 85 | -3,1 kilo

woensdag=weegdag

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier vanmorgen 108.3 maar schommel dagelijks tussen 108 en 109.

Wij hebben geen kinderwens meer. Ik heb er 3, vriend 1. Een 4e vinden we echt teveel. Past niet goed in het huis en we wonen hier super. Maar ook beide het gevoel compleet te zijn. Ik ben 28 en vriend 37.

Vriend vind zichzelf wel iets te dik, ik vind van niet. Hij stimuleert mij wel om gezond te eten enzo.

14. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik ben 25 mijn man 33. Wij hebben bijna 3 jaar op jelmer moeten wachten 3 miskramen gehad. Heb met gynaecoloog overlegt vanaf februari mogen we weer proberen dus hoef niet persee 1 jaar te wachten ivm keizersnede dus wij gaan er in feb weer voor wil dan wel in iederval 15 kilo lichter zijn. Ik wil 3 kids manlief 2. Maar ligt er ook aan hoelang het met de tweede duurt. Als we er 3 krijgen zullen we wel moeten verhuizen

15. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik ben 31 en mijn man is 41. We schelen dus 10 jaar. voor onze dochter hebben wij ook al een lange geschiedenis rondom zwanger worden. Ik heb aantal lichamelijke kwalen gehad waardoor ik niet zwanger mocht worden. Wij zullen waarschijnlijk rond februari er wellicht ook weer voor gaan. Minimaal 9 maanden later.

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai ladies hier vandaag een zeer slechte 'lijn' dag haha :D
    Op een verjaardag een paar wijntjes op en net met avond eten een heel stokbrood met Aioli en lekker pittig gedroogd worstje erbij... Niet goed haha

Wij gaan de komende jaren even kijken of er nog een derde zal komen of niet... Ergens wil ik het wel, maar het moet allemaal wel haalbaar zijn.

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Whoehoe.. eindelijk een keer onder de 108. Vandaag 107,7. Totaal -4,3 kg

18. mennehh

mennehh Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier gisteren een hele goede dag gehad. Hierdoor flink gemotiveerd vandaag ook zo goed te doen. Ik ben benieuwd woensdag ☺️☺️☺️

19. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik maak trouwens/ probeer elke dag een smoothie te nemen met spinazie erin. Een vitamine bommetje. Zodat ik snel weer helemaal fit ben!

Hoest met jullie?

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier goed! Alleen drukke week. Laatste schoolweek, schoolreisje, verjaardag dochter, feestje, kraamvisite van de hele straat, enz....

Deel Deze Pagina