Afvallen na bevalling, wie doet er mee? :-)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mennehh, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mennehh

mennehh Niet meer actief

WoW ballerina wat gaat dat snel bij jou zeg!!! 😳😳😳

Ik ga voor mijzelf eens een "voor" foto maken en dan na het afvallen en trainen.. Een "na" foto. Ben erg benieuwd! Heb nu echt nog zo'n slappe buik! En echt een zwemband om mijn middel 😛😛

Ben benieuwd of ik die grotendeels ga weg krijgen ☺️

2. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik heb toch beetje gevoel dat het niet heel actief is hier... 😛😛😛

3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Oeps te snel gereageerd... Volgens mij is iedereen heel druk 😛😛😛 met de kleintjes haha

Hoe bevalt het jullie met de kleintjes en dit hete weer?

4. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het errug warm! Hou ik niet zo van :(
    De baby is rustig, slaapt meer dan normaal. En mijn oudste is vandaag bij de oppas dus ik zit lekker op de bank. Ga straks denk ik nog wel even met een boekje buiten in de schaduw zitten

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier een drukke week gehad, maar nu zomervakantie.

En ik kan zooooo niet tegen deze warmte :(

M is heel rustig en slaperig. Heeft wel echt last van de hitte helaas.

6. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik kan goed tegen de warmte alleen hou veel vocht vast en slaap bar slecht bah :(

7. Eef86

Eef86 Lid

24 aug 2014
    85
    23
    8
    NULL
    NULL
    Ja wel goed idee misschien die foto menneh. Al ontwijk ik t liefst de fotocamera nu. Echt heel fijn dat er vandaag nog iemand aan me vroeg wanneer ik ook alweer uitgerekend was. Ja oke ik ben dus dik maar heb echt geen zwangere buik. Ondanks dat ik dat zelf wel weet vond ik t niet heel tof...
    Vreselijk idd die warmte. Nu is t pas beetje te doen buiten, maar in de slaapkamer totaal niet. Om eerlijk te Zijn mag die warmte van mij snel weg gaan. Kunnen we weer een beetje actief worden allemaal en afvallen ;)

8. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Hihi ja, druk met de kleine. Die hitte is vreselijk! Ik kan er zelf al slecht tegen en S. is nu ook heel slaperig en zweterig steeds. Hij slaapt al een paar dagen in het souterrain, normaal slaapt hij bij ons op zolder maar daar is het nu overdag en vroege avond 30+ :$ wanneer ik naar bed ga neem ik hem weer mee naar boven, en zo komen we de hitte redelijk door :)

Je kunt mij nu op 64.7 zetten Mennehh! Heb net gewogen, normaal weeg ik in de ochtend en op een lege maag, dus hopelijk is het eigenlijk nog net iets minder :p

@Eef: wat een nare opmerking! Diegene bedoelde het vast niet naar, maar het is wel lomp...

9. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ja, gaat lekker.. Ik steek het op de borstvoeding en op het feit dat ik me eindelijk weer kan bewegen :)

Heb het hier al druk genoeg net de app bij te houden en lezen dus daarom iets minder actief hier op het forum ;)

Wat een rot opmerking Eef! Niet erg motiverend.. Hier ook al rot opmerkingen gehad hoor.. Niet fijn!

Oh Daantjedubbel, jaloers op jou gewicht..! Hopelijk ben ik ook weer snel in die richting!

10. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Dank Ballerina! :) ik kom van de 95 af (zwangerschap was eten eten eten eten...), dus ben allang dik tevreden. Ondanks dat ik altijd al rond de 65 zat, zit er sinds de bevalling nog wel veel vet, met name bij m'n buik. M'n oude broeken zitten losjes om mijn benen en billen, maar best strak om mijn buik. Een muffintop met baggy-look, heel apart :p dus er moet echt nog wat vanaf.

Gaat bij jou volgens mij ook best lekker!!

11. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Daantjedubbel, geef je tips! Jaloers hoor, ik wil graag terug naar de 68 en uiteindelijk de 65 maar blijf op de 73.3 steken... :(

12. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Tips? Stress ;). Nee, maar de eerste 4 maanden na de bevalling ben ik behoorlijk depri geweest. En dat werkt bij bij mij altijd door op m'n eetlust. Plus ik at gewoon zoveel tijdens m'n zwangerschap (at vaak ook gewoon twee keer avondeten en zo), dat ik wel automatisch afviel omdat ik nu weer normale hoeveelheden eet :)

Enige tip die ik heb: uitzoeken waar je makkelijk van aankomt. Bij mij is dat suiker en zoetigheid. Gelukkig ben ik van mezelf totaal geen zoetekauw, dus geen verleiding daar wat dat betreft, maar ik hou wel enorm van frisdrank en sapjes e.d. Vette troep kan ik prima eten, gebeurt niets. Maar als ik een tijdje de cola etc laat staan (of juist niet dus :p), pfoeh, dan gaat het bijna vanzelf :p

13. Eef86

Eef86 Lid

24 aug 2014
    85
    23
    8
    NULL
    NULL
    Muffintop met baggy-look 😂😂 t komt vast weer goed nu je zo lekker bezig bent. Vervelend dat je zo (lang) depri was na je bevalling. Is dat vanzelf weer overgegaan?

14. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Nou, m'n zoontje heeft de eerste 4 maanden van z'n leventje enorm veel gekrijst. Ik was alleen maar met hem bezig, durfde m'n huis niet uit omdat ik bang was dat hij het buiten op een krijsen zette, durfde eigenlijk niet alleen met hem te zijn, etc... bleek toen dat ie kma had en toen we op de dieetvoeding overstapte was het gehuil over. En ging het met mij ineens stukken beter :) dat depri zijn heb ik eigenlijk niet meer, maar heb van dat alles wel een knauw gekregen. Dus als er wel eens een dag is dat hij niet in z'n hum is, dan merk ik dat ik daar niet zo goed tegen kan nog. Maar het gaat zooo veel beter dan in het begin, dus ik kan het nu wel hebben ;) en ja, bijkomend voordeel was dus het afvallen, haha.

Enne, als kersverse moeder vergeet je ook wel eens te eten :p tenminste, ik ben er nog steeds niet aan gewend dat ik moet gaan eten wanneer het kan, ipv wanneer ik trek heb (want das vaak wanneer meneertje koekepeertje ook wil eten, of in bad moet, etc).

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Sorry , door de hitte jullie een beetje verwaarloosd !!! 😅

16. XmoonlightX

Nou veel hoefde ik niet bij te lezen 😂😂

Hier houd ik door de warmte veel vocht vast, dus de weegschaal gaat omhoog ipv omlaag 😏

17. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ja dat vocht vasthouden herken ik!! Aaagggrrrrr!!
    Durf niet te wegen 😳

Ik denk dat ik morgen de foto ga plaatsen die mijn man heeft gemaakt. In mijn oude kleding, kun je echt heel goed zien waar ik te dik ben of veel vet heb zitten.
    Nu niet leuk maar straks wel gaaf om te vergelijken. Vanaf morgen start ik ook tijdelijk dieet. Mag nu want is al weer 6 weken verder 😛

Iedereen beetje leuk weekend grhad?

Slaap lekker ☺️👍

18. Eef86

Eef86 Lid

24 aug 2014
    85
    23
    8
    NULL
    NULL
    Oh heftig daantjedubbel, kan me voorstellen dat je daar helemaal kriegel van word. Ik heb dat al als ze een dagje ff jengelt, dan denk ik idd hoe moet dat zijn als een baby dag in dag uit krijst. Niet leuk :( gelukkig weet je de oorZaak nu maar dat heeft wel
    Lang geduurd dan. Goed dat je nog Zo positief bent, en idd je moet eten wanneer er tijd voor is, wennen he!

Nou menneh ben benieuwd naar je foto. Je bent al een eindje op weg, uiteindelijk als we doorzetten komt t allemaal weer goed met ons!

Tis idd erg rustig hier moonlight. Zal dan wel door de warmte komen. Ik hoop iig dat het niet is omdat iedereen Opgegeven heeft!

19. Eef86

Eef86 Lid

24 aug 2014
    85
    23
    8
    NULL
    NULL
    @menneh; welk dieet? Succes!

20. XmoonlightX

Hopelijk trekken onze dikke enkels de komende dg weg menneh😊