Dag dames! Hebben jullie nog een plek je over? Ik zou namelijk graag mee willen doen! Ik kan wel wat motivatie gebruiken of een schop onder de kont! 8 weken geleden ben ik bevallen van mijn mooie dochtertje. Voor de zwangerschap was ik al behoorlijk stevig (105 kg bij 1.70m). Helaas ben ik altijd een jojo'er geweest, en is afvallen echt een blijvend 'dingetje" in mijn leven. Officieel mocht ik 6 kg aankomen in mijn zwangerschap. Helaas is dit +15 kg geworden. Op dit moment weeg ik 115 Tijdens mijn zwangerschap vond ik het altijd vervelend dat mijn bloeddruk gemeten moest worden met een grotere band. En dat ik moet bevallen in het ziekenhuis ivm mijn te hoge bmi. Dit heeft mijn ogen wel doen openen. Ik vind het dan ook erg moeilijk om mezelf te zien in de spiegel of uberhaupt over straat te gaan met de temperaturen van de afgelopen dagen. Dusss.... Tijd om er tegen aan te gaan! (Ik zal alles nog even terug lezen) Groetjes!
Hey Aimee!!! Natuurlijk jou vergeet ik niet hoor!! ☺️☺️ Leuk dat we nu weer samen zijn om er tegen aan te gaan! Bedankt voor de felcitatie! Jij ook van harte Gefelciteerd met je zoon! Ennnn wat goed dat je na 2,5 week al zoveel kwijt bent!!! Welkom Pillow! Natuurlijk van harte welkom ☺️ Ik begrijp heel goed dat zoiets dan toch ineens je ogen opent. Ik had dat door mijn zwangerschapssuiker en helemaal toen de kleine geboren werd en hierdoor aan de infuus moest omdat het niet goed was. We gaan gewoon knallen! Ik zal morgen even de lijst aan passen. Zijn er mog andere die een wijzigingen? Slaap lekker alvast allemaal ☺️☺️
Pillow welkom! Wat goed dat je er weer tegenaan gaat! Hoop dat we allemaal over een tijdje ons weer tevreden zijn als we in de spiegel kijken! Hier net terug van de sportschool, had echt geen zin om te gaan maar als je er dan eenmaal bent is het wel lekker Hoe ging het bij jou sparky?
Welkom nieuwe dames! Hier was het echt heerlijk! Maar wel heel pittig. Persoonlijk schema laten maken. Wel een flinke schok. Gewicht was na de maaltijd, savonds en net kleren aan 109,1. Maar het vetpercentage is gewoon 49,2!!! Echt te schandalig voor woorden. Over 4 weken weer meten.
Goed bezig shart! 👍👍 helemaal als geen zin had! @sparky: maar nu ben je hoed begonnen. Dus bij volgend meetmoment zul je al verschil zien. Hoe vaak wil je gaan sporten? @ hier: ik ga elke ochtend ( zolang ik verlof heb) half uur training volgen via YouTube. Met kleine circuittraining van 3x 3 oefeningen. En twee/drie keer per week sporten. Ik weet dat het veel is, maar moet echt even een boost hebben om lichaam te verbeteren. Nu twee x sochtends gedaan en was heerlijk! ☺️☺️👍👍
Zo, ik ben weer terug van een pittige bootcamp. De buikspieren kwamen goed aan bod, maar die zijn superdesuper slap nog....! Benieuwd wat de weegschaal woensdag zegt, hopelijk is er wat af, blijf al 2 weken steken op hetzelfde gewicht.. Nieuwe dames: welkom!
Bij vocht vast houden , kan je putjes in je voeten / enkels drukke. Vaak krijg je een soort kussentjes bovenop je voeten. Je enkels, voeten, benen worden dikker als je zit en slanker als je omhoog zit. Je huid kan glimmen
Menneh , fanatiek zeg! Hier wil ik 2x per week naar de sportschool. Na de vakantie komt daar 1x baantjes trekken bij. Sochtends is hier al niet echt mogelijk. Dan lopen de 2 oudste echt in de weg. Sowieso is thuis trainen lastig. Ben hypermobiel en heb dus ook snel blessures. Eerst moeten mijn spieren flink versterkt worden.
Hoi hoi, ook ff een beetje stil geweest. Was erg druk de laatste dagen! Voel me al een aantal dagen niet lekker, denk dat ik te hard van stapel ben gelopen na mijn ks. Lijf vraagt ook echt om energie dus denk niet dat afvallen nu slim is. Blijf ook hangen op 68 kilo. Nou ja, hopelijk komt dat nog wel.... Leuk dat we nog steeds uitbreiden, welkom nieuwe dames haha!
@ sparky: ja en dat doe ik dan om 5:30 sochtends!!! Na flesje. 😛😛😛 @ Tazzy: goed dat je naar je lichaam luistert! En afvallen is nu dan idd even geen prio. Waar je misschien wel iets aan hebt: Je hebt een tabletje (bij de tuinen te koop) dat het chlorrela. Dat zijn groene algen. Dit is echt een boost voor herstel en algehele welzijN. En dat werkt echt heel erg goed!
Tazzy, goed naar je lichaam luisteren. Menneh, ik zou al blij zijn als de nacht fles die tijd heeft haha Maar dan nog draai ik mij liever nog een keer om.
Hier helaas ook nog steeds een nachtfles tussen 3:00-4:30😛😛 Ik ga even de lijst aanvullen. Morgen iedereen weer gewicht doorgeven he ☺️ Vanavond sporten. Denk voornamelijk cardio 👍 spannend morgen he
actieve weeglijst WEEK 2; 1 juli Nr |Naam |Start |Streef | Totaal afgevallen 1. Mennehh| 88 | 70 | -9,5 kilo 2. Daantjedubbel |65 | 62 | 3. MPS05 |82| 69| -8 kilo 4. BallerinaN |92 | 69 | -17 kilo 5. Tazzy79 |69 | 60 | -1,4 kilo 6. Catootje80 |x | 75 | 7. Chantallcindy |118,2 | 99 | -0,5 kilo 8. Candle26 |73,6 | 65 | -0,3 kilo 9. Shart86 |86 | 65 | -2,1 kilo 10. Xmoonlightx |101 | 85 | -7 kilo 11.sparky | 112 | 85 | -4,6 kilo 12.Eef86 |118,8 | 100 | 13.troetjuh | 108,6 | 78 | -2kilo 14.Aimee85 | 91 | 70-75| -10,0 kilo 15.Pilow | 120 | 105 | -5 kilo woensdag=weegdag
Oogh ik vind het zo zo spannend!!!! Hahaha lang geleden dat ik iets zo spannend vond! Heb echt wel mijn best gedaan ☺️ Hoest met jullie?
😂😂😂😂 Morgen naar de fysio..ivm bi nog niet veel kunnen doen.. En dat vocht.... 😐
Haha ik zie je al gaan om 5 uur sochtends menneh, voor YouTube. Goed bezig, dat resultaat zal er morgen wel naar zijn. Niet al stiekem Gekeken? Tazzy beter luister je naar je lichaam. Niemand heeft er wat aan als je Zo instort. Rustig aan. Pillow moest je echt in t Ziekenhuis bevallen vanwege je bmi? Mijn gewicht wisten ze niet eens want ik wilde niet meer wegen 😜 (iets met je kop in t zand haha) vervelend dat je dat als zo naar hebt ervaren. Misschien kan je t als drijfveer gebruiken om lekker die kilo's kwijt te raken. Gaat ons zeker lukken! Nou benieuwd naar alle resultaten morgen. Ik hoop dat ik ook nog slaap zo, heb al vanaf vanmiddag een megawakkere baby en Ze wil Maar niet slapen. Echt ogen wijd open en druk aan t bewegen. Maar ze wilt nu iig wel in haar bedje liggen in tegenstelling tot vanmiddag en vanavond. Ik denk dan echt, heb ik vandaag wat anders gedaan dan andere dagen dat Ze zo is. #onzeker.