Ik wordt er gek van ik draag nu al vanaf de geboorte maandverband dat is nu 3 maanden en bijna 3 weken geleden. Na de bevalling (keizersnede) was na 4 weken het bloeden opgehouden dus ben met 6 weken aan de pil gegaan vanaf dat moment heb ik weer bloedingen....in het begin een beetje maar het wordt steeds erger. Ik ben nu maar met de pil gestopt (mag eigenlijk niet ivm endometriosche moet ik de pil doorslikken en mag absoluut niet ongesteld worden) maar goed ik dacht ik stop er ff mee om te kijken wat er gebeurd en ik loop helemaal leeg, heel smerig maar er komen hele donkere klonten uit. Ik hoop nu ik gestopt ben met de pil dat het binnenkort over is. Wie heeft dit nog meer gehad? hoelang duurde de bloedingen bij jullie?
Ik heb er geen ervaringen mee zonder ks bevallen en na ruim 6 weken schoon. Ben je niet gewoon weer ongesteld geworden na je kraamtijd? Lijkt mij dat het toch wel erg lang duurt bij jou. Anders contact opnemen met je arts zodat ze kunnen kijken waar het aan zou kunnen liggen? Groetjes