Hallo dames! Als allereerste gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes! Ik heb een vraagje.. Hoeveel zijn jullie aangekomen en afgevallen in de zwangerschap en de weken hierna? Zelf ben ik wat onzeker over mijn kilo's! Liefs
Steeds 12 kilo aangekomen en daar was ik niet ontevreden mee. De oudste is bijna 3 en helaas,er moet nog 8 kilo af stom stom stom..:x Denk er wel aan dat je bij.borstvoeding niet op een rigoreus dieet mag. Maar zoiezo is langzaam het best. En maak je niet te druk hoor, je hebt een kind gedragen, je lijf heeft hard gewerkt! Zorg goed voor jezelf
BIj de oudste 14 kilo aangekomen en dat heeft een jaar geduurd voor ik weer op gewicht was. 8-10 weken BV gegeven. Moet wel zeggen dat ik er ook niet veel voor heb gedaan om weer af te vallen bij de tweede 10 kilo, ik volgde dieet ivm zwangerschapssuiker. Na twee weken zat ik weer in mn oude kleren en op gewicht. Nog 10-12 weken BV gegeven. Helaas zijn we na een half jaar verhuisd en kreeg ik minder beweging... die tien kilo zit er nu... bijna 3 jaar na geboorte van de jongste weer/nog steeds aan
Ik ben in september bevallen. Ik was in totaal 16 kilo bijgekomen! In het begin ging het langzaam eraf viel me nogal tegen.. Nu ben ik 21 kilo kwijt na 6 maanden zonder er iets voor te doen. Ik geef borstvoeding.. niet live maar kolf! Ik weet dat ik er blij mee moet zijn, maar ik vraag me juist af hoe het kan.. eet bepaald niet gezond en vaak s avonds ook erg laat.. Maar ik geniet er maar even van haha
Ik ben 22 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap waarvan er nu (na 7 maanden) 12 af zijn. Hier heb ik niks voor hoeven doen (geef ook bv) maar voor de overige 10 moet ik echt keihard werken.. Ik kan natuurlijk niet op dieet door de bv maar ik probeer zo gezond mogelijk te eten en sport 3x per week, en met dit weer kun je lekker lang wandelen.
Ik was 10 kilo aangekomen, na anderhalve week waren die er weer af. Helaas zet die afvaltrend zich niet door Ik wil er nog 7 kwijt, heb nog een beetje overgewicht.
Ik was 16 kg aangekomen en ben er nu, na bijna 3 weken, 13kg alweer van kwijt. Gaat eigenlijk vanzelf!
ik was 14 kilo aangekomen, en ik moet er nu nog 6 af. Bv lukte niet, dus dat is wel jammer qua afvallen, en heb een keizersnede gehad....dus beweging is ook nog niet heel veel. Hoop als ik weer kan/mag sporten dat het er dan af gaat.
Bij de 1ste 20 kilo aangekomen en na 6 maanden bv niks kwijt. Bij de 2de 9 kilo aangekomen en na 5,5 maand bv weer niks kwijt. Bij de 3de 9 kilo aangekomen en na 4 dagen alles kwijt. Vooralsnog zet die trend zich niet door. Let wel op wat ik eet, maar het heeft allemaal tijd nodig. Ik wil nog zeker 10 kilo eraf hebben.
Was 6,5/7kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Was dit binnen 2 weken na de bevalling weer kwijt. Maar het verschilt per persoon. Je lichaam heeft 9 maanden nodig om te ontzwangeren!
Nou ik ben bij de eerste denk ik een kilo of 20 aangekomen. Een jaar lang BV gegeven niets afgevallen. Toen gestopt omdat ik het zat was die kilo's er ongelukkig van werd en ook nog eens dikker was geworden ondanks de BV. Nu was ik denk ik 25 kilo aangekomen in totaal, ik geef weer BV en ben ik weer aan het aankomen. Ik doe toch dus echt iets niet goed. Ik heb nu mijn eetpatroon omgegooid en ben langzaam aan het afvallen 0,5-0.75 kilo per week (en ik blijf BV geven) Dochter is nu inmiddels drie maanden en ik wil nog wel even doorvoeden maar niet naar mn papzakkerige hoofd en lijf kijken.
In totaal 13 kilo aangekomen, nu moeten er nog 5 af, de rest was blijkbaar babygerelateerd gewicht dat na de bevalling praktisch gelijk weg was.
Ik was zo'n 20 kg aangekomen (voor mijn zwangerschap met best streng dieet bezig dus de kilo's kwamen er vrij rap weer aan) maar 2 dagen na de bevalling waren er 13 al vanaf
bij de eerste een kilo of 3 aangekomen, de dag zelf weer op gewicht. bij de tweede 2,5kg aangekomen en ook dezelfde dag weer op gewicht. maarrrr pas nog steeds niet in mn broeken heb gewoon een ander figuur gekregen dus ga eerdaags toch maar eens shoppen. (en voordat er opmerkingen komen, ik heb niet gelijnd en wel goed gegeten tijdens de zwangerschap). maar het is 9 maanden ontzwangeren voordat je lijf weer back to normal is he
12 kilo aangekomen, na 8 weken was het eraf, ik vermoed door de bv, nu zit ik op -2kg.. Vind het trouwens helemaal niet wenselijk, ik had hoop om wat kilo's te behóuden na de zwangerschap ipv weer af te vallen
12,5 kilo aangekomen en alles kwijt Ben weer gaan sporten en langzaam aan word het weer allemaal wat strakker maar de buik is nog wel wat slapper
12 kilo aangekomen. Zit nu na 6,5 week nog 2 kilo boven mijn oude gewicht. Sporten doet wonderen. Raak nu de laatste kilo's kwijt en mijn buik wordt zichtbaar strakker.
8 kilo aangekomen en was het binnen een week kwijt. Daarna viel ik nog meer af, maar dat was ongezond en echt te veel afvallen. Nu weer op mn normale, gezonde gewicht.