Fotoshoot newborn Amsterdam?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Zouzograag, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Wie heeft er met een verse baby haar armen een fotoshoot laten doen in de kraamtijd? En hoe was die ervaring? En wie heeft er voor mij een goed adres in Amsterdam?

Ik ben op zoek naar een goede ( en betaalbare) fotograaf die in Mei voor ons wat mooie foto's kan maken van onze kersverse zoon. Liefst lekker natuurlijk, zonder frutsels en mandjes en NIET in de Anne-Geddes-stijl.... maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

En ik lees dat een fotoshoot zo 3 uur kan duren. Is dat niet enorm inspannend in de kraamtijd?

2. kirstenx

kirstenx Lid

17 apr 2013
    29
    0
    0
    Fotostudio duo! 2 erg leuke meiden en super foto's maken ze.
    Zelf daar een zwangerschaps shoot gedaan en gaan zeker terug zodra de kleine geboren is.
    Hun doen het in ong. Anderhalf uur een shoot geloof ik dus dat lijkt me voor beide vol te houden.
    En je hebt veel invloed op wat voor een foto's jij graag wil.

Studio Fotografie Amsterdam | Fotostudio Duo

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Serina Romijn komt ook aan huis. Je kunt je wensen aangeven zoals je wilt. En helemaal niet duur. Wij waren €50 kwijt voor 27 foto's

4. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Thanks meiden, ik ga even kijken!!!

5. suzyd

suzyd Nieuw lid

22 mrt 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschapsfotosessies

Ik ben vandaag met mn nicht die ook zwanger is langs "Fotostudio Duo" geweest om een duo zwangerschapsshoot te doen. Dit hadden ze eerder nog niet gedaan maar de foto's zijn echt super geworden! Ik ga nog een keer met mn partner en daarna ook nog voor een babyshoot. Ze zijn zeker aan te raden! Zie bovenstaande link voor een deal welke nu.bij Groupon loopt.... scheelt enorm!

Deel Deze Pagina