ik was na 1 week 10 kilo van de 15 kwijt die ik was aangekomen. eerder heb ik me niet gewogen. na 2 wk zat ik weer in me oude kleding en nu moet ik nog 2 kg kwijt maar ja die gaan niet zo hard nu in de bijna december maand met minimaal een zak choco kruidnoten per dag haha
Ik was binnen een maand ongeveer 20 kg kwijt, helaas wist ik niet dat je na een zwanegrschap een ander lichaam had. En zit die 20 kg er alweer aan..
inderdaad je lichaam veranderd zeker. ik ben dan wel bijna van me kilos af maar me lichaam is kwa vorm en houding totaal veranderd en het mooie strakke maatje 38 is vernaderd in een slonzige 38/40 maar goed ben nog maar 2 maanden verder en ja verder zit ik er ook niet zo mee. ik ben nu moeder en dat is voor mijn veel belangrijker.
Je velletje raakt vaak wel een beetje (of een beetje veel) uitgerekt... Schijnt dat je de boel wel weer strak kúnt krijgen met strenge oefeningen, maar ja... niet veel mensen hebben daar echt veel zin in.
ja klopt ik zit nu dus van een maatje 34 op een maartje 40 en geloof mij ik schaam me dood voor mezelf, vind mezelf zo lelijk.. heb een bolle kop gekregen en mn buik en ik heb zelfs rugvet ik heb nooit hoeven afvallen oid dus het is voor mij moeilijk om ermee te beginnen. Ik houd het niet vol..
Hoi, Ik was na de bevalling 6 van de 12kg kwijt, ik viel ook niet meer af en heb in januari gesonjabakkerd. Na drie maanden was ik de rest kwijt. Ik moet wel zeggen dat mijn lichaam nu pas weer normaal is qua vel. Je lijf heeft inderdaad 9 maanden ontzwangeren nodig. Groetjes Monique76
Wat ook kan helpen: zorg gewoon dat je niet groeit Dan hoeft er ook niks af! Kun je zelfs na de bevalling eventjes ááneten tot je weer op je oude gewicht zit. 8)
Jaja. Dat is helaas niet iedereen gegeven. Ik ben meer dan 30 kilo gegroeid tijdens mijn zwangerschap en echt niet door extreem eten. Allerlei klachten en verplichte bank-/bedrust hebben dit veroorzaakt. En dan is het heel erg moeilijk om weer op gewicht te komen. Ik moet nog steeds 6 zwangerschapskilo's zien kwijt te raken.
Was eigenlijk ook maar als grapje bedoeld hoor. Inderdaad lukt dat bij weinig mensen. Tot nog toe heb ik het zelf nog kunnen volhouden, maar ik denk dat ik de laatste maandjes best een paar kilo's zal gaan groeien.
hahahaha heb je daar ook de toverformule bij?! ik ben het hardste aangekomen toen ik niks binnen kon houden en zit inmiddels op + 35kg! ik denk dat ik wel een jaartje zoet zal zijn met de kilo's, helemaal als de borstvoeding gaat lukken.
Mooi dat het bij jou lukt meid. Is gewoon heel fijn als je niet groeit tot formaatje kamerolifant. Ik vind het enorm frustrerend dat ik nog steeds niet op mn oorspronkelijke gewicht ben. En dus ook mn kleren nog steeds niet pas! Dat was waarschijnlijk tussen de regels door te lezen in mn vorige reactie. Was zeker niet lullig bedoeld hoor!
Toverformule helaas niet, Claartje. De reden dat ik nog niet gegroeid ben is, dat ik bijzonder goed op m'n koolhydraten moet letten doordat ik diabetes heb. Dus het is ook een beetje 'moeten'. Maar ik moet erbij zeggen dat ik het ook wel een uitdaging vindt, om niet teveel te groeien, dus ik let er dan ook echt op, dat ik alleen gezond eet en niet of nauwelijks snoep. Hoewel... ik moet nog ruim 14 weken hoor, en de baby gaat nu pas echt goed groeien, dus ik zal best wel wat gaan groeien.
Lijkt me best moeilijk om af te vallen na de bevalling. Ik denk dat je stofwisselijk best van slag zal zijn door alles en de hormonen.. dat het wat langerzamer gaat ivm ontzwangeren.