Afvallen na bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babs1977, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik was na de bevalling 7 kilo afgevallen,en nu moet ik nog 3 kilo.
    die hadden er eingelijk allang af kunnen zijn,maar ja die pepernoten en chocolade he :D

2. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Ik was 30 kilo aangekomen tijdens mn zwangerschap en dat was er na 4 maanden allemaal af. Wat heb ik er voor gedaan? Helemaal nix..... Borstvoeding gegeven, dat was voor mij de truuk, mn dochter at alle kilo's eraf ;). Weeg nu 2 kilo minder dan voor mijn zwangerschap :-D.
    Dus, nog een goede reden om voor BV te kiezen ;).
    groetjes!

PS ik ben dus een uur na de bevalling op de weegschaal gaan staan, toen was er dacht ik al een kilo of 7 af.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik was maar 9 kilo aangekomen en was het eigenlijk al direct weer kwijt.

De eerste weken was ik slanker en lichter dan voor de zwangerschap en toen is langzaam mijn lichaam zich weer gaan aansterken. Ik weeg nu nog steeds evenveel als voorheen, maar zie er toch wat anders uit.

Ik let nu op mijn snoepgedrag, maar ben niet op dieet of zo. Verder doe ik buikspieroefeningen 3x per week. Vanaf volgende week ga ik weer sporten. Dan zal de vorm wel weer terugkomen, hoop ik.

4. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik was drie dagen na de bevalling 20 kilo zwaarder als voor de zwangerschap.
    In het begin met de bv bleef dat zo.
    Totdat ik last kreeg van Aften in mijn mond, en niet 1 maar een stuk of 20 gemiddeld!
    Huisarts en tandarts staan voor een raadsel en ik ook.
    Maar daardoor in 4 mnd tijd wel die 20 kilo verloren.
    Ik heb nog steeds af en aan last van Aften dus mijn gewicht blijft nu hetzelfde.
    Is het niet dat mijn figuur echt anders is, dus oude broeken pas ik nog steeds niet :(
    Mijn buik is nog steeds opgezet en daar zit ook het meeste vet.
    Misschien komt dat door de keizersnede, maar goed ik heb er wel iets geweldigs voor terug!

Groetjes, Mirelle.

5. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    7,5 kg aangekomen tijdens de zwangerschap, na de bevalling 18,5 kg afgevallen. 5-6 wkn bv gegeven, meer heb ik niet gedaan (om af te vallen dan) Maar ondanks dat ik nu lichter ben dan voor mijn zwangerschap het strakke (van me lichaam) is er vanaf

Deel Deze Pagina