Ik vraag me af hoeveel de borsten nog zullen groeien ná de bevalling. Er wordt gezegd dat je alvast een voedingsbeha moet kopen, maar ik weet niet welke maat ik dan kopen moet. Mijn borsten zijn in de eerste maanden ongeveer 1 cup gegeroeid en daarna niet meer. Wie kan hier iets zinnigs over vertellen?
Mijn borsten waren de hele zwangerschap niet noemenswaardig gegroeid, wel iets voller, maar droeg mijn eigen BH's. Na de bevalling, toen de BV op gang kwam, groeiden ze wel iets, maar nauwelijks een cup. Ik heb uiteindelijk maar drie weken BV kunnen geven, dus misschien waren ze anders nog groter geworden, maar eerlijk gezegd denk ik dat niet. Volgens mij verschilt dat zo per persoon, dat ik als ik jou was even zou wachten, tot je zo'n drie/vier dagen voeding geeft. Tot die tijd lig je nog veel in bed en kun je zonder, of met een ruime beha die je nu draagt.
voordat ik zwanger werd had ik c en nu al E en nog steeds zijn ze aan het groeien :O volgens mij scheelt dat indd per persoon is niet echt in te schatten
tijdens de zwangerschap waren ze bij mijn maar heel weinig gegroeit en na de bevalling meteen een cub groter van b naar c. ik heb toen 6 wk borstvoedign gegeven maar zodra ik daar mee stopte was het al snel een btje. (kink leuk btje want het is inderdaad niet veel meer)
Ik vroeg met hetzelfde af. Ik had D en zit nu op een ruime E of kleine F. Ik denk dat ik een voedings bh in maat E ga halen.
Ik ben pas zwanger en mijn borsten zijn nu al behoorlijk opgezwollen. Had normaal een b en nu al een c.. of een krappe b. Ik hoop niet dat ze nog groter worden, maar denk wel dat dat gaat komen haha..