Je bent die kilo's ook niet ineen keer aangekomen hè, da's geleidelijk aan gegaan.... het gaat ook geleidelijk weer er af! Er wordt niet voor niets gezegd dat je 9 maanden op en negen maanden af doet! BIj de oudste was ik na een jaar weer op gewicht, zonder lijnen oid. BIj de jongste was ik na twee weken weer op gewicht... en nu na 9 maanden ben ik zelfs zwaarder dan aan het einde van de zwangerschap. Dit is bij mij deels een reactie op stoppen met BV, dan groei ik zo weer 3,4 kilo en deels snoeperij en te weinig beweging. Dus geef het ajb de tijd, het komt echt wel goed!
En over de dame die lijnt tijdens BV: absoluut stoppen!!!! Je lijf heeft de voedingsstoffen echt nodig voor de BV. OP deze manier gaat je kindje te weinig voeding krijgen!!!!!
Bedankt voor jullie (soms wel erg dwingende) adviezen.... Het dieet is samengesteld door een voedingsdeskundige, alle benodigde voedingsstoffen zitten erin en overal wordt geschreven dat lijnen tijdens bv geen kwaad kan. En dan die praatjes over afvalstoffen... 1. Waaruit zouden die dan precies moeten bestaan? 2. Bij gezonde mensen worden die door de nieren uitgescheiden of door de lever onschadelijk gemaakt. Mijn kind groeit trouwens goed en is vrolijk en blij. Ik denk dat ieder moet doen waar ze zich goed bij voelt, en voor mij is dat niet 9 maanden dik zijn. Mijn lichaam kan het aan en mijn kind ook, en als dat verandert ben ik de eerste om daar iets aan te doen!
Heel veel afvalstoffen zijn vetoplosbaar, wat inhoudt dat ze opgeslagen worden in je vetreserves. Op het moment dat je teveel gaat afvallen en daarmee teveel vet gaat komen deze afvalstoffen in je bloed en dus ook in de moedermelk terecht. Dat is iets wat je overal zou moeten terugvinden. Ik dacht dat het advies was om maximaal 1 kg per week af te vallen als je bv geeft.
Ik heb niet alles gelezen maar ik denk dat je geduld moet hebben, vrees ik. Ik ben nu 6mnd terug bevallen en moet nog 5 kg (van de 11). Eigenlijk ging het meeste gewichtsverlies pas de laatste 2 maanden. Hoewel ik na de bevalling amper wat at, verloor ik nauwelijks gewicht. Blijkbaar is je lichaam dan met andere dingen bezig ofzo. Ik hou zelf rekening met een periode van 9maanden (ontzwangeren) a een jaar. Gewoon lekker in beweging blijven en gezond eten, dan komt het vanzelf.
ik baal ook van mijn lijf:x maar heb in mijn achterhoofd dat ik bij mijn dochter na 6 maanden, zonder lijnen, weer op mijn oude gewicht was! "Helaas" gaan we volgende week lekker naar de zon, met een lijf dat niet bikini proef is Ik ben zoveel mogelijk gestopt met snoepen, maar heb de hele dag zo'n honger. Ach het zal ooit wel weer goed komen. En vergeet niet dat het buiten erg koud is, dit roept ook een reactie op in je lichaam! In combi met lijnen of minder calorieen binnen krijgen wordt je lichaam steeds zuiniger met de voedingsstoffen die het wel binnen krijgt.
Ik hier 8,5 maanden na de bevalling en nu pas willen de kilo's er heel langzaam af. Terwijl ik niks zondig. Het is vreselijk!
Gisteren heb ik mijn kledingkast opgeruimd. Dat was hard nodig zeg.. Ik kwam allemaal weer leuke zomerkleren tegen... oh heb ik dat ook nog??? Voor al die leuke zomerkleren moet ik wel afvallen en dat motiveert me wel. Bah wat een gedoe he dat afvallen...