Ik heb bij mn vorige kind dat er werd gezegt dat je een halve kilo per week mag afvallen als je borstvoeding geeft.
Ik heb net mijn benen, buik, billen en kuiten opgemeten met de cm...en dan een paar weken na de bevaling maar weer eens opmeten...eens kijken of er wat af is dan Want...afvallen qua kilo's betekent niet meteen dat de cm's er ook afvliegen..
Wandellen is ook heel gezond hoor... en oo goed voor je kind die buitenlucht. Het is idd niet verstandig om veel tegelijk af te vallen... met kleine beetjes is beter en dan heb je ook meer kans dat het er af blijft. Ik snoepte minder en at geen koekjes ed. maar je moet er wel op leteen dat je tijdens bv wel goed eet en bovenal veel drinkt (ik nam standaard bij elke voeding die ik gaf een groot glas water naast wat ik normaal drink) Ik was in ong 4 maand alles kwijt maar hetzelfde figuur heb ik nooit gehad... (ook niet nadat ik 5 kilo lichter woog voor mn zwangerschap) Mn buikvel is gewoon flink uitgerokken en dus minder stevig maar dat is met een broek en een niet-sexy-corrigerende onderbroek goed te verhelpen, dat heeft ook nisk met buikspieren te maken. Ik was bij mn vorige zwangerschap 17 kilo aangekomen maar de eerste tijd had ik echt geen enrgie om er mee bezig te gaan en straks beginnen we gewoon weer opnieuw.. *zucht*
wandelen wil ik inderdaad wel gaan doen maar we hebben geen wandelwagen..alleen een soort buggy waar ze pas met 6 maanden in mag.. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij mij gaat zijn..maar ik heb altijd een hele strakke buik gehad en die spieren daar werkte ook altijd super goed..(hoefde maar een paar dagen spieroefeningen te doen en je voelde al 'blokjes') Ik hoop dat het dus allemaal weer terug trekt Maar goed dat vind ik niet zo'n heel erg probleem..als ik maar weer gewoon slanker wordt..ik ben nooit super slank geweest..maar ook nooit mollig of dik..gewoon normaal..
hoi hoi toen ik van me eerste zwanger was was ik in totaal 12 kilo aangekomen begon met 56 en eindigde op 68 dus viel meee en nu met me 2de zwangerschap weeg ik nu 57 ,58 dus hopen dat ik deze zwangerschap het zelfe in kilo,s aankom liefst minder natuurlijk maar ja ik zie het wel groetjes chantal
Afvallen met borstvoeding doe je toch wel. je legt nu reserves aan, in de vorm van onderhuids vet. Dat heeft iedereen en dat wordt weer verbruikt bij het geven van borstvoeding. Je zult dus toch wel afvallen. Maar het mag niet te veel zijn. Het moet ook gezond blijven voor jezelf. Groetjes, Nikki F