Zijn er hier gezellige mama's of mama's to be omgeving Groningen? Die zin hebben om te kletsen? Ben zelf een mama van 3 kindjes en woon in de provincie Groningen.
Helemaal geen reacties meer verwacht en dus niet meer gekeken hier! Sorry dames!! Wat gezellig dat er toch nog een paar Groningers te vinden zijn hier. En allebei ook al mama zie ik?
Ja, alweer een jaar en 3 maanden Gaat hard hier. Ik zie dat jou jongste zoon ongeveer van mijn zoons leeftijd is. Loopt de jouwe ook al?
Mijn jongste is net 1 geworden! Hij loopt nog niet, wel druk met van alles maar lopen vind ie niets haha. Heb nog een dochter van 2,5 jaar en een zoon maar die is helaas niet meer bij ons. En Melindy je bent zwanger zie ik! Gefeliciteerd!
Tsja, dat zwanger weet ik zo nog niet Afgelopen weekend bloedverlies gehad. Weet nie, mijn eigen gevoel zegt dat het niet goed is gegaan. Kan het mis hebben, ik merk het 7Jan wel, moet dan heen voor echo
Ach meis wat naar! Maar bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het niet goed is he.. Ik had het ook in week 6 en mijn dochter is nu bijna een half jaar.. Ik duim voor een goede echo iig.
Ik weet het ja Maar iets in mijn gevoel zegt dat er iets niet goed is gegaan... Misschien ook zelf bescherming
Dank je Ik ga van het slechtste uit, valt alles daarna wel *bloos* Gelukkig heb ik een gezonde knul hier rondlopen. Die geeft mama geen kans om echt te piekeren
Wij blijven lekker thuis met zijn drietjes. Mijn vriend heeft mooi siervuurwerk gekocht dus daar gaan we naar kijken haha. Verder niets bijzonders.
Weliswaar nog geen mama (hopelijk mogen we er rond februari/maart mee beginnen), maar hiero: Hoogezand