Hallo! Ik ben deze maand halverwege met de pil gestopt, dit omdat ik een flinke griep te pakken had ( braken e.d.) nu heb ik een week nadat ik gestopt was een "lichte bloeding" gehad (witte afscheiding met soms wat sliertjes paars/bruin) dit hield na 3 dagen op. Het was ook maar heel weinig. Nu zou ik gisteren ongesteld zijn moeten worden, maar dit is niet gebeurd. Nu heb ik wel sinds vandaag wat last van een trekkerig gevoel in mijn onderbuik/liezen. En als ik moet "drukken" voel ik het ook trekken. Maar niet de menstruatiekrampen die ik "normaal" heb. Ik heb ook sinds een week anderhalve week een sterk verminderde eetlust. Ik ben al een keer eerder halverwege met de strip gestopt, een paar jaar geleden, maar toen kreeg ik gewoon op de verwachte dag mijn menstruatie. Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Ik moet er wel bij zeggen dat ik afgelopen woensdag bloed begon te plassen en dit bleek een flinke blaasontsteking te zijn(ook nog nooit gehad) en daar heb ik antibiotica voor gekregen. Is dit normaal? Of hebben meerdere mensen dit? Heb ik te vroeg getest? Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven. Groetjes
hoi als je halverwege een pilstrip stopt weet je nooit wanneer je weer ongesteld gaat worden en of je een eisprong hebt gehad en zoja wanneer. Geef je lichaam even de tijd. als je over 2 weken niet ongesteld bent zou ik nog eens testen. Was het je bedoeling om zwanger te worden? Of ga je weer terug aan de pil straks? Mirjam