Afvallen new fysics en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jenny28, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    Hallo!
    Zijn er hier dames die ervaring hebben met het new fysics dieet in combinatie met zwanger worden?
    Ik wil graag wat kilo's kwijt maar ben bang dat ik mijn hormonen op hol breng. En het zwanger worden gaat al niet zo heel gemakkelijk.
    Alvast bedankt voor de reacties!

2. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik ben niet bekend met het new fysics dieet maar ben ook aan het afvallen en zwanger proberen te worden. Ik ben wel langzaam [soms te ] aan het afvallen zodat het ook blijvend is en ook mn lichaam idd niet op hol brengt qua cyclus enzo. Maar ja nu toch mn cyclus in de war maar weet niet of het daar aan ligt. Wat trekt jou aan aan dit dieet?

3. Jenny28

Jenny28 Lid

16 jul 2012
    60
    0
    6
    Hi Suzies,
    Bedankt voor je reactie! Val jij af door "gewoon" gezonder te eten?
    Ik heb voor mijn eerste zwangerschap new fysics gedaan en dat hielp mij ontzettend goed. Het is allemaal op basis van natuurlijke producten dus lijkt het mij niet veel kwaad te kunnen...

4. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik val idd af door "gewoon" gezonder te eten. Wat bij mij vooral belangrijk was eten met regelmaat. Ik at nooit een ontbijt en meestal ook geen lunch. Maar daarna.....;)

Nu eet ik 3x per dag met tussendoortje van meestal fruit of magere kwark. Ik vul alles in op voedingscentrum om zo de calorieën bij te houden. Als ik het een tijd niet invul merk ik dat ik weer wat van koers ga. En ben ook meer gaan bewegen. Dus ook alleen maar natuurlijke producten.... kook eigenlijk niet met pakjes en zakjes. Ik eet trouwens rond 1300 calorieën. Voor de ondersteuning ga ik 1x in de 6 weken ongeveer naar een diëtiste. Gewoon als stok achter de deur je moet je dan toch een soort van verantwoorden:p

Deel Deze Pagina