Hoi dames, Even van me afschrijven. Op 1 maart heb ik m'n spiraaltje laten verwijderen. Op 3 maart werd ik ongi. Vandaag en morgen mijn 2 vruchtbare dagen. Erg spannende periode dus! Ik heb er zo'n zin in en kan werkelijk niet wachten. Het liefst zoek ik babyspullentjes, kies ik alvast een kinderwagen uit etc. Ook tegen m'n vriend vertel ik het liefste allerlei baby dingen. En hij vind het lief dat ik dat doe maar hij heeft het zelf totaal niet... logisch het is ene man. Ik heb gewoon telkens het gevoel dat ik er veel te veel aan denk enzo. Ik kan me ook moeilijk concentreren op mijn werk. Iemand met helzelfde probleem?
Ja dat herken ik wel! Het moment dat je er eenmaal voor kiest om er voor gaan is dat het enige waar je aan denkt. Ik had dat ook heel erg de eerste maand dat we er mee bezig waren. Dat is gelukkig nu al wat minder! Maar even een ander vraagje, hoe weet je dat vandaag en morgen je vruchtbare dagen zijn? Je cyclus kan na het verwijderen van de spiraal flink van slag zijn
Hoi Marrissie, Fijn dat jij het ook herkent, ben ik niet de enige ;P Ik heb de clearblue ovualtietest gebruikt met dubbel hormoon. Ik had eerst 3 dagen een hoge vruchtbaarheid en vandaag m'n piek.
Ik hoop voor je dat het snel lukt maar wees er bewust van dat er een jaar voor staat om zwanger te worden. Als je er zo erg mee bezig bent en je keer op keer die teleurstelling moet slikken kan dit erg zwaar zijn. Ik zou er voor jezelf niet vanuit gaan dat het de eerste paar ronde's lukt. Dit om teleurstelling te voorkomen. Succes! Ik had mezelf op 1,5 jaar ingesteld en ik was redelijk snel zwanger.... Dus voor mij viel het alleen maar mee.