mijn man is helaas geen vis eter. hij eet alleen vis als het in een gerecht is verwerkt zodat hij het niet direct ziet. nu ben ik dus op zoek naar gerechten waarin vis zit verwerkt maar dat je dat niet meteen ziet. hebben jullie nog lekkere recepten?
Lijkt me best lastig omdat de meeste vis best een uitgesproken smaak hebben. Of je moet het over vissticks, lekkerbek etc. hebben.
de smaak van vis vind hij niet zo erg hij vind het alleen niks als er een groot stuk vis op zijn bord ligt dan laat hij het liggen. maar als ik bijvoorbeeld macaroni met tonijn maak of een ovenschotel met vis dan eet hij het wel gewoon.
In de hello fresh box zat een recept voor lekkere kokos vissoep met noodles: https://www.hellofresh.nl/recipe/detail/55a7281cfd2cb98c1f8b4567/kokos-vissoep-met-noedels-en-citroengras-een-typisch-aziatische-noedelsoep-met-koriander/
die ziet er wel erg lekker uit. die schrijf ik op mijn lijstje bedankt! ik ga ook is recepten van hartige taarten bekijken
Dit maken wij wel eens als we niet te lang in de keuken willen staan maar toch lekker willen eten. En je kunt de porties goed verdelen. Diner voor één: Vis in bladerdeeg met geroosterde broccoli
viscurry is ook erg lekker. Er zijn verschillend recepten van Google maar eens. Ik maak het regelmatig maar vaak mijn eigen prutje net wat ik in huis heb.. Pealla zou hij dat lusten ? Pasta met zalm spinazie en roomkaas ?