hoi meiden, ik heb veel overgewicht en wil echt veel afvallen. over anderhalf jaar ga ik trouwen, en dat wil ik niet met het lichaam dat ik nu heb. Nou heb ik net op internet gekeken, en ga denk ik de capsules van obesimed kopen. Nou ben ik alleen benieuwd of er hier meiden zijn die daar ervaring mee hebben. Andere tips mag natuurlijk ook! Om je een idee te geven, ben 1.85 m en weeg 136 kg. Voor mijn zwangerschap was dat 120 kg.
wat voor tabletten zijn dat precies? toevallig je bent net zo lang als mij, en woog net zo zwaar. hier nu 10 kilo eraf dan.. succes met afvallen!!
Ik ben wat lichter dan jij en 1.68 en ik ga in januari beginnen bij www.dokteranders.nl Ik ken de capsules trouwens niet. Ik heb echt een stok achter de deur nodig en iemand die me weegt anders gaat het me niet lukken.
ja ik ook.. dietistes helpen bij mij niet, heb vanaf mijn 11e al 4 dietistes gehad, en ben nu 20. op de een of andere manier helpt het gewoon niet. obesimed zijn capsules die je voro elke maaltijd inneemt, en die geven je een sneller, voller gevoel. Wonders2, hoe heb je er 10 kilo vanaf gekregen? Dees68 wat is dokteranders dan?
Ik heb het geprobeerd, maar ik heb neit echt het gevoel gehad dat het me veel geholpen heeft hoor. Ik ben na een maandje gestopt en nog een tijdje doorgegaan zonder en dat ging met net zoveel moeite en in hetzelfde tempo. Sporten helpt overigens wel heel erg goed. Volgens mij is dat ook het enige wat afvallen echt versnelt.
ja, alleen het probleem is dat ik niet zoveel geld heb voor een abbo op de sportschool.. en ik durf het ook niet, iedereen is daar dun enzo..
Mn moeder heeft ze al een tijdje geprobeerd en het helpt wel, wel moet je ze zelf betalen ze worden niet vergoed en ze zijn wel duur hoe duur precies weet ik niet meer
als het alleen helpt voor het hongergevoel kan je dan niet net zo goed, 2 eetlepels biologische appelazijn mengen met water of appelsap en dat voor je maaltijd eten? hier hoe het eraf is, uhmm minder eten, meer bewegen en veel water drinken.
Hier ook zo'n soort verhaal en wil er graag 30 kg af! Ben maandag serieus gestart, ik ben ook al weer 3 weken gestopt met roken en dacht we gaan is rigoreus veranderen. Ik merk dat die instelling wel helpt, want ik heb helemaal geen honger het is trek! Nu ontbijt ik met een schaaltje yohurt en fruit, tussendoor fruit, lunch 2 boterhammen met normaal beleg of 2 crackers, fruit en normale portie avondeten. Wel iets meer groente dan voorheen. Na het avondeten, eet ik niet meer. Ik drink alleen water en een glas melk. Af en toe een glas jus d'orange, maar geen frisdrank. Ook beweeg ik meer, gewoon de fiets pakken en lekker veel wandelen (ookal is het weer er nu niet voor... ) Eet gevarieerd, maar wordt niet geobserdeerd door eten. Ik merkte dat ik dat altijd had, Ik mag niet dit, ik mag niet dat....Dat werkt niet. Ik heb ook mijn doel en daar werk ik naar toe, maar ik wordt er niet sacho van, maar juist blij dat ik het ga halen! En dat ik dadelijk ook mooi in mijn trouwjurk sta zoals ik het voor me zie! En het is natuurlijk ook beter voor mijn gezondheid! Ik doe graag met je mee, al is het maar om soms je ei kwijt te kunnen, ik weet hoe het is! Succes!
Door al die dingen die zo verleidelijk zijn, niet binnen te halen! En ja, ik heb hier ook een la met koekjes en rommel, maar die zijn voor de kleine en papa! En die vul ik alleen met hun lekkernijen!
Ik heb een tijd geleden op doktersrecept Xenical gekregen. Deze tabletten kosten ongeveer 100,- per maand, maar het werkt écht! Ik ben er in 6 maanden tijd bijna 20 kilo mee afgevallen. Het kost je wat, maar dan ben je er wel zeker van dat het werkt. Ik had zelf ook last van overgewicht, en had via via over de tabletten gehoord, dit heb ik voorgelegt aan mijn ha, en hij vond het oke als ik ze ging proberen. Je moet natuurlijk ook je voeding aanpassen als je met de tabletten gaat beginnen, maar eerlijk gezegt heb ik dat niet echt gedaan... Heb wel veel minder gesnoept, maar vet eten kon ik eigenlijk niet zo heel erg laten...
Ik wil ook zo graag flink wat kilo's eraf! Ben vorige week begonnen heel fanatiek, En was in een week 3 kilo kwijt maar langzamer hand zat ik alweer met een zak chips in me handen grrr. Waarom heb ik geen doorzettingsvermogen en ik wil het zo graag.
bij clubs heb je de-schop-onder-je-hol club voor meiden meiden die dat af en toe nodig hebben hele lieve meiden daar die je echt ook moed inpraten. En met zijn alle houden we ook bij hoeveel je afgevallen bent enz...