Nee dat is juist het lastigste! @ Wonders2 waar zit die club? En zijn jullie niet al een hele hechte club?
ja ik wel, ga op 20-06-2011 trouwen en dan wil ik toch al wel heel wat kwijt zijn! ook zou ik het zo fijn vinden om voor het eerst in mijn leven met mijn zusje te kunnen shoppen in dezelfde winkel! klinkt raar, maar dat wil ik echt..
ja, tis een soort 'droom' eigenlijk.. ik shop altijd bij miss etam en mijn zusje gaatnaar only, vero moda enz. en ik kan dan wel mee, maar samen shoppen gaat niet!
Ik zou als ik jou was niet zomaar aan de eerste de beste pillen gaan. Misschien zijn ze wel helemaal niet betrouwbaar. En 19,95 voor 45 pillen vind ik vrij prijzig. 135 pillen voor 49,95. Maar ik weet er alles van hoe moeilijk het is om af te vallen. Ik zou dat ook erg graag willen, maar weet ook niet hoe of waar ik moet beginnen. Een sportmens ben ik niet. Dus dat valt al af. En eten vind ik ook veel te lekker om het te laten staan. Ben een emotie-eter. Zeker met dit grijze vieze herfstweer, dan word ik erg somber en heb ik nog meer de neiging om meer te gaan snoepen. Voor iemand anders ook herkenbaar? Maar ik moet eigenlijk aan de metformine, voorgeschreven door mijn gynaecoloog, ivm insuline resistentie. En daar schijn ik ook van af te gaan vallen. Alleen durf ik er niet aan. Er zitten me teveel bijwerkingen aan zoals braken en diarree. Liever niet zeg. Ik zag dat dat met die pillen waar TS het over heeft ook kan voorkomen. Zou je er wel zomaar aan beginnen dan? Waarom ga je niet eens naar de huisarts en praat je met hem over je probleem dat je graag wilt afvallen maar niet goed weet hoe. Suc6!
Hey meiden, ik woog in 2006 nog 123 kilo (bij 1.81) en ben toen bijna 40 kilo afgevallen. Het recept: gezond en regelmatig eten, bewegen/sporten en doorzetten. Ook om me heen heb ik de nodige lijners, en mijn nicht en collega zijn nu na het zien van mijn transformatie ook flink aan t afvallen met veel succes! Jullie kunnen het, neem een haalbaar doel en visualiseer je motivatie (trouwjurk, bep. kleding , zwanger willen worden) ik zal niet zeggen dat het makkelijk is allemaal, maar ga ervoor! Groetjes, Sas
Irritant he... Ik ben gek op de kleren van de h&m en WE... Ik heb ook nog kleren liggen die ik weiger weg te gooien totdat ik er weer in kan!
heel herkenbaar barbara1983! en naar de ha gaan kan wel, maar die zegt dan weer dat ik naar een dietiste moet, en dat werkt niet bij mij!
@ Renate dat is een heel mooi doel! En ik zou ook zo graag eens naar leuke winkels willen ga ook veel naar miss etam. @ Sas26 super meis!!!!!!!!! Echt heel goed! Je moet je zelf wel heel goed voelen!
Bij mij hebben die pillen niets geholpen. En let wel 1 verpakking van 19.95 doe je ongeveer een week mee. Wat mij helpt is toch het bewegen. Ik heb veel gefietst en gewandeld en ben nu bezig in de sportschool. IK wil er nog wel minimaal 15 kwijt en het gat heel mondjesmaat(0,5kg per maand als ik dat al red)
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/166134-de-schop-onder-kont-club.html ik zit er ook nog niet zolang en pas weer dacht 2 nieuwe erbij Erg fijn elkaar beetje ondersteunen met alles!
Hee meiden, Super dat jullie af willen vallen! Ik zelf ben net (gelukkig) al mijn zwangerschapskilo's kwijt en een paar extra, en dat waren er een boel: ongeveer 35 (en nu zes kilo extra). Maar het is me gelukt, en volgens mij is daarvoor ook maar 1 recept: meer bewegen en minder eten. Ik lees hier nu al een paar keer 'bewegen is niks voor mij' en 'iedereen is dun in de sportschool' of 'het is te duur'. Maar geloof mij, zonder meer te bewegen kom je er echt niet. En natuurlijk heb je allemaal dunne mensen in de sportschool en natuurlijk kost het geld (maar die pillen kosten nog een hoop meer hier kost de goedkoopste sportschool minder dan twee tientjes in de maand...), maar je voelt je ook zoveel beter als je sport. Ik merkte zelf al verschil na een paar weken: veel fitter, veel minder moe, minder lamlendig, en daarom was het lijnen ook makkelijker vol te houden. Ik was ook bang dat ik voor gek zou lopen tussen allemaal superdunne mensen, maar dat valt hartstikke mee. Vooral overdag waren er ook veel mensen die wat kilo's kwijt wilden, of ouderen, echt niet alleen maar slanke strakke mensen. Verder helpt het al een hoop als je gedurende de dag ook meer beweegt: traplopen in plaats van de lift en korte stukjes lopen in plaats van met de auto of het ov. Wat betreft baaldagen of -weken: ook erg herkenbaar. Soms wil het gewoon een paar dagen niet. En dan kan je twee dingen doen: jezelf een oen vinden, medelijden met jezelf krijgen en het opgeven. Of er van genieten en een paar dagen later met frisse moed beginnen. Ik merk zelf dat ik juist ook afval nadat ik een paar dagen te veel heb gegeten en dat schijnt ook normaal te zijn. Ik heb ook wel eens gehoord van mensen die goed afvallen als ze zich doordeweek heel netjes gedragen, maar in het weekend wel een paar lekkere dingen eten. Zo is het ook een stuk beter vol te houden... Ik hoop dat jullie wat hieraan hebben. Voel het alsjeblieft niet als een aanval, want ik wil juist graag dat jullie die kilo's kwijtraken, net als ik! Zet hem op! (Oja, eet ook niet te weinig, want dan val je ook niet af. Twee boterhammen 's middags is wel erg weinig. Ik heb er zelf veel aan om me te houden aan de richtlijnen van het voedingscentrum - max 2000 kcal per dag - en de caloriechecker van hun in te vullen.)
@ rose1982, dank je! Wat het goed voelen betreft, ja ik kan nu makkelijker kleding kopen, ik beweeg makkelijker heb minder rugpijn en ik heb meer vrouwelijkere vormen gekregen. Ik voel me gezonder en fitter. Maar, helaas heb ik wel een keiharde les geleerd: alleen afvallen maakt niet gelukkig. Na de bevalling heb ik een postpartum depressie gehad en op dat moment kon mijn gewicht me echt geen moer schelen! En ook nu is t minder belangrijk voor me. Vroeger dacht ik: als ik eenmaal maar ben afgevallen DAN ben ik wel gelukkig, maar zo werkt het niet... @lindangel mee eens! Bewegen en voldoende eten dat werkt het beste! Sporten in de sportschool durde ik ange tijd niet, maar toen ik eenmaal over de drempel was gaf het me een kick! Wil je echt niet naar de sportschool, dan kun je WEL veel wandelen/fietsen en thuis oefeningen doen! Groetjes!
Hier ook iemand die graag wil afvallen en gewoon elke winkel in wil lopen en gewoon kleding kan kopen.. Ben 110 kilo en 1,76 lang.. Ik heb van de week voor het eerst mijn buikomtrek gemeten en ik schrok me dood.. Ben sinds 2 weken weer druk aan het bewegen geslagen, ben de kilo's van Lisa's zwangerschap al kwijt, nu nog 20 kilo eraf en dan zijn die van Stijn er ook af maar ja dat duurd nog wel ff denk ik..