hoi, ik denk dat iedereen die te zwaar is wel weet hoe hij of zij kan afvallen alleen het volhouden is soms een probleem. zelf ben ik ruim 20 kilo afgevallen met het south beach dieet ik had geen hongergevoel omdat ik van de niet verboden middelen genoeg mocht hebben. mischien kun je bij google south beach opzoekken. in ieder geval veel succes ennnnn ik wil ook nu weer kilo of 7 kwijt ben nu 1 jaar na zwangerschap nog 7 te zwaar
Ik ga naar curves. Dat is met alleen vrouwen en echt niet iedereen is daar dun hoor!!!! we gaan namelijk niet voor niks naar de sportschool Duur ja ok maar pillen zijn ook erg duur en helpt meestal niet zo lang/goed!
qua lengte zijn we even lang. Mijn gewicht is minder, 96 dacht ik. Na 3 zwangerschappen was ik 32 kilo zwaarder dan ervoor. Bij elke zwangerschap bleef er 10 kilo plakken. Ik heb er 1 jaar over gedaan om 32 kilo kwijt te raken. Geen frisdrank meer, kleine portie avondeten, geen snoep en drank. De bekende dingen eigenlijk. Al die jaren daarna (14j) ben ik ook altijd keurig op gewicht gebleven, geen jojo toestanden, kon ook weer snoepen enzo. En nu ben ik onlangs weer 2x zwanger geweest, en jawel hoor. Weer bij elke zwangerschap 10 kilo+ een beetje blijven plakken. Eind dit jaar zal ik geen BV meer geven dan ga k aan de slag. Ik denk dat ik met Xenical (of zoiets) begin, gaat dat niet snel genoeg dan ga ik cambridge doen. Ik wil, hoe dan ook, terug naar de 70-73 kilo. Ik heb geen zin om er weer 1 jaar over te doen. Liever ff crashen en flink afzien, ik ben niet bang dat ik ga jojo-en, kilo's komen bij mij alleen in mn zwangerschappen. En ons zoontje is toch echt de laatste. 5 kids is wel zat
over geld; als je obesimed kan betalen kan je ook een sportschool betalen, want obesimed is echt niet goedkoop. Ik zit op een vrij hippe sportschool, dat beeld heeft het iig hier in de stad en de mensen die echt dun zijn kun je op 1 hand tellen. Iedereen heeft wel een buikje. En dat ik opviel omdat ik echt te zwaar was heeft ook maar een paar maandjes geduurd. Nu zie ik er gewoon uit zoals heel veel vrouwen, lekker gezond zeg maar
Crisje, als jij ff gaat crashen zoals je zelf zegt en daarmee 30 kilo afvalt zal je wel veel vel overhouden! Het is maar wat je mooi vindt... Ik heb me destijds overigens aangesloten bij het weegclub forum, ik vind het super! Blijf nu ik zwanger ben ook gewoon sporten, dan word ik misschien niet helemaal een plumpudding hihi.
sportschool kun je zo duur maken als je zelf wilt. en dunne mensen echt niet hoor! ik weeg 120 kilo en heb verschillende sportscholen bekeken, en uiteindelijk eentje gekozen waar ik me op mijn gemak voelde. ben toen voor de zwangerschap begonnen, moest toen stoppen vanwege bi en kon niet wachten tot ik weer kon sporten na de bevalling! sporten kan echt ontzettend leuk zijn, als je maar iets vind dat bij je past! en pillen kunnen best een verzadigd gevoel geven, maar vergeet niet dat snoepen ook een gewoonte is. dat is met geen pil te bestrijden. je zult je patronen moeten veranderen en dát is het precies hetgene dat afvallen zo moeilijk maakt.
Is dat echt zo? Als je crasht heel veel vel overblijft?en als je gewoon in etappes afvalt , dan minder/niet? Ik ga eerst maar eens gewoon op mijn eetpatroon letten en meer bewegen dmv wandelen en fietsen en als ik op gegeven moment niet afval ,wil ik me inschrijven op een sportschool of gaan zwemmen!
Heb zelf ook overgewicht, ben maar 1.62 en ben maandag uitgeteld en weeg nu 104 (voor ik aantelde was dat al 100) veels te veel dus. Na de bevalling wil ik ook echt gaan afvallen. Ik heb altijd zo'n 67 kg gewogen daar wil ik weer naar terug, dat gewicht hield ik met 6 keer per dag kleine beetjes gezond eten en 2 a 3 keer per week zelf thuis oefeningen doen met gewichtjes en hometrainer en naar het werk fietsen. Ik ben ervan overtuigd als je dat echt serieus neemt dat dit het enige is wat helpt en blijvend kan zijn dus gezond eten en meer bewegen. Heb ook aan de stackers, slimfast en pillen zooi gezeten en weight watchers en sonja bakker gedaan en uiteindelijk steeds zwaarder geworden....zou er nooit meer aan beginnen. Heel veel sterkte en succes!!
Hier ook het ziekenhuisdieet gedaan, en was in 2 maanden 11kilo kwijt daarna weer in oude patroon gevallen en 20 erbij gekregen ben ook geen voorstander meer van crash dieet
als je heel snel afvalt houd je idd lappen vel over. Mensen vinden het meestal niet erg dat crashen slecht is voor je gezondheid, maar voor je uiterlijk doet het ook niet veel goed. Ik heb alleen maar wat slappere borsten overgehouden aan 20 kilo minder. Smeerde wel met verstevigende lotion en sport dus veel, waardoor je dat ook niet zo snel hebt. En nu ik weer zwanger ben zie je van die slappe borsten ook niet zoveel
Ik weet niet waarom maar ik ben niet zo bang lappen vel over te houden. Misschien omdat ik heel sterke buikspieren heb? (VK kon heel moeilijk mijn kids voelen, zo stevig zijn mn buikspieren) En bang voor lege hang borsten ben ik niet (meer). Toen ik 14j geleden 32 kilo af ben gevallen was er van mijn mooie D niks meer over, alleen leeg vel Ik heb 9 jaar lang geprobeerd ermee te leren leven wat niet lukte en heb er 5 jaar geleden silliconen in laten doen. Dus het lege vel is weer gevuld zoals het was en dat wordt met lijnen niet meer minder
sterke buikspieren maken niet uit hoor, die van mij zijn ook heel sterk, ik kon met 40 weken zwanger nog zonder mijn handen te gebruiken en zonder hulp overeind komen uit bed, puur op mijn buikspieren. maar je vel is uitgerekt door de hoeveelheid vet die eronder zit. en aangezien je spieren niet in je huid zitten maar eronder zal je een overschot aan vel kunnen krijgen.