Joehoe het is me gelukt, heb het grijze suede jurkje en de catsuit kunnen bestellen..... Ben zo blij, anderhalf uur bezig geweest...... Wie heeft nog meer wat besteld? Of ben ik de enige die zo gek was....
hihih nou geloof het niet hoor er zullen heel wat dames voor die winkel hebben gelegen of op internet bezig zijn geweest.. gefeliciteerd met je aanwinst helaas past mij niets bij de H&M dus ik durfte de kans niet te wagen. xxxx
Ik heb een zwart jurkje. Wilde ook nog een vette armband maar toen ik naar de kassa ging stond er in ene uitverkocht achter helaas
Aha, daarom kom ik niet in de shop ( onder welke steen ik vandaan kom ? De zwangerschapssteen. ) Oh nu lukt het wel, moet nog even wat leuke positiekleding kopen
ik wilde zo graag maar niet gelukt. heb hier ook de hele tijd gezeten maar kreeg alleen dat stomme plaatje van: het is druk... maar kijk maar op marktplaats ja hoor daar staat het weer vol, echt jammer
Leuke armband van Jimmy Choo. Leuk voor de kerstdagen of andere feestjes. Ik heb hem net bij de h&m gekocht maar toen ik thuis kwam twijfelde ik toch wel heel erg of ik hem wel zou gaan dragen. Yeah right!!!! Gewoon gekocht om meteen door te verkopen
Wel jammer hè dat mensen dan van alles gaan kopen, alleen met het doel om er winst op te maken. Laat het dan lekker liggen voor de mensen die het écht leuk vinden, denk ik dan.
Ik had ook willen liggen voor de schoenen dan! maar ze waren zoooo duur.. dus met eindelijk een posi test moest jimmy choo maar ff wachten dan maar niet..
Ik had deze graag willen hebben Marktplaats.nl > Jimmy Choo - Kleding | Dames - Schoenen Maar ga er geen 165 euro voor betalen!!
nog even mee wachten met kopen op marktplaats.. nu vragen ze nog de hoogste bedragen even wachten tot na dec en de prijzen zakken gelijk xxx
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het meeste spuuglelijk vind, en veel te duur. maar ik vind het zo kansloos dat mensen het dan gaan kopen om het mega duur weer op marktplaats te zetten. Zo sneu, er zijn genoeg mensen die het gewoon hartstikke leuk vinden, en er veel plezier van zouden hebben, gun die mensen het dan. Beetje jammer dat sommige mensen alleen maar eurotekentjes zien.
hihi, ik zag het net op het nieuws! op de meir in antwerpen stond een rij met duizend mensen ofzo? waren er zelfs bij die voor de winkel hebben geslapen! absurt ik ga wel naar de schoenenreus :d lekker rustig en lekker goedkoop hihi
Ik vond het om eerlijk te zijn echt enorm tegenvallen! Aan de andere kant koop ik liever (als ik het geld had) een heel mooi paar Jimmy Choo's uit de gewone collectie, dan bij de H&M. Wat H&M heeft geen goede kwaliteit en iedereen loopt er dan mee. Liever voor hetzelfde bedrag 1 paar schoenen die nog niet iedereen heeft
Kreeg net een telefoontje van mijn schoonzus, die heeft 2 paar schoenen weten te bemachtigen. Ze hoorde bij een speciale groep, die op hun gemak bij de schoenen mochten kijken. Dat waren geloof ik de eerste 160 mensen, die kregen dan een bandje. Ze heeft de metallic blauwe en knal rode. Erg leuk maar een kunst als je erop kan lopen de hakken zijn zo'n 12 cm .