Hallo allemaal, Ik ben Alice en mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar bezig met onze kinderwens en op dit moment hebben we er 3 icsi (in eigen cyclus)pogingen op zitten... Met een negatief resultaat helaas.... Nou wil onze de gyn. dat ik eerst 5 tot 10 kilo ga afvallen voordat we verder mogen met de volgende pogingen Balen dus, want ik heb een eetprobleem (binge eating disorder) en heb al een maagverkleining gehad met een matig resultaat.... Oke, nu het positieve gedeelte: Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik een contract heb gekregen op mijn werk (tot nu toe via het uitzenbureau), maar dit betekend wel dat ik nu in uniform moet (overhemd bij de broek in dus ) Dussssssssssssssss, nog een hele goeie reden om af te vallen! Ik heb nu nog een weekje vakantie en die ga ik gebruiken om me goed voor te bereiden op mijn afvalrace... En nu komt het: Wie doet er met me mee? Want samen staan we natuurlijk veel sterker en kunnen we elkaar er doorheen slepen! We zouden ons dan op een vaste dag kunnen wegen en onze afval resultaten hier neerzetten? Ik hoop dat er vrouwen zijn die met me mee willen doen, want ik kan wel wat steun gebruiken hoor Groetjes Alice
ik wil best met je mee doen alleen ik wacht nog heel even tot ik terug ben van de vakantie voor ik er weer hard tegenaan gaat.. ga 17 juni op vakantie 2 weekjes dan even voorr het laatst echt genieten en dan moet ik ervoor gaan! aangezien ik veelste zwaar ben en niet normaal is voor een 19 jarig! maar jij begint nu al en wil je vast heel veel succes wensen ! hopelijk ukt het en hoop dat er snel meer mensen hier komen want inderdaad SAMEN sterk
ik wil ook wel meedoen want wil er ook wel wat kilootjes af (misschien dat het helpt met zwanger worden) Weet alleen niet of ik hier mijn gewicht durf neer te zetten
Hoi Natassie, Fijn dat je mee wilt doen! Ik begin ook pas volgende week hoor, ik geniet ook nog ff van mijn vakantie! Als je terug bent doe je gewoon met ons mee! Hoi Sterr, Tuurlijk durf je dat wel, ik zal beginnen: Ik ben 1.74 lang en weeg 110 kilo en ik wil er zeker 10 kilo af hebben, dit is mijn eerste streven en daarna zien we weer verder Liefs Alice
dat durf ik inderdaad ook niet zit hier nog iemand op het forum die ik ken en schaam me er best wel voor het erge is nog als ik ongesteld ben krijg ik onwijs last van me onderrug en zet door naar mijn heupen en ik weet gewoon dat het komt omdat ik veelste zwaar ben... dan denk ik wel eens hoe met het dan als ik straks weer zwanger zal zijn? dan kan ik helemaal niet meer lopen ben ik heel bang voor ik moet echt gewoon ook afvallen maar ooh sorry dat ik het zeg het is zo onwijs moeilijk... als er een stress situatie of iets komt dan ga ik weer eten op verjaardagen mm lekker taart en in het weekend drink ik graag een wijnte of biertje en is oh zo slecht allemaal ik weet dat het slecht is maar pfffff vind zo moeilijk... stoppen met roken was 100000000 maal zo makkelijk voor me dan afvallen... maar zoals ik al zei als ikt erug ben van vakantie ga ik zeker mee doen! ik ga nu dan nog even een week proberen er goed tegeaan te gaan... misschien nog even 3 kilo of iets minder zal ik al blij zijn... maar hoop dat het lukt@!
Lieve lieve Natassie, Ik heb ergens anders je bmi al gelezen, dus ik weet ongeveer wat je weegt, schaam je er niet voor, je gaat er immers wat aan doen!? We kunnen het! Ook ik vind het vreselijk moeilijk, ik heb last van vreetbuien, maar het moet gewoon, ik zou zoooooooooooo graag moeder willen worden! We doen het gewoon en we steunen elkaar! Liefs Alice
we gaan er inderdaad samen voor goed idee zo topic! en lieselot ik hoop echt dat het snel lukt en da je snel zwanger mag zijn ik gun het je echt heel erg!... en het gaat zeker lukken ! ik wil je echt steunen en daarom ga ik deze week ook nog even gezond en goed doen dan 2 weekjes op vakantie all inn dus dan gaat het me echt niet lukken maar dan ook er hard tegenaan!.. ben anders bang dat ik niet snel zwanger word.. door me zwangerschap ben ik trouwens zo zwaar als nu te komen wegen.. of het komt door het stoppen met roken of neit weet ik niet maar in ieder geval meiden we kunnen het
hey meiden ik kan je vertellen dat het een positieve effect kan hebben en waarom ik woog 95 kilo (had last van te hoge insuline) ben gaan afvallen met koolhydrate arm dieet ik moest het erg streng volgen viel dus in 5 week tijd 14 kilo af en jaja gek of niet ik was 1 maand later zwanger helaas mk geworden eind november dus ben veder gaan afvallen de andere 15 kilo in 11 weken tijd en was eind januari weer zwanger maar was 13 februari spoed operatie was buitenbaarmoederlijke zwangerschap kortom ben totaal 29 kilo lichter en al 2 keer zwanger geweest. en was 22 maart voor laatst ongesteld en ja hoor was weer zwanger nu inmiddels al 11 week maar afvallen helpt ik ga keihard voor jullie duimen dat jullie snel zwanger zijn. meiden kop op het lukt jullie hebben jullie vragen kan je ook pben groetjess
Natassie, Het maakt toch niet uit waar het door komt, als het er maar af gaat Ik wil je in ieder geval een hele fijne vakantie toewensen en denk er op vakantie niet teveel aan he? Lekker genieten en er dan stevig tegenaan! He Bengeltje, Wat fijn om dat te horen, tuurlijk heeft de gyn . het ook al gezegd, maar om het te horen van iemand die het heeft ervaren is toch beter Fijn dat je ons zo steunt en heel veel geluk met je zwangerschap en straks je kleine! Liefs Alice
Hallo, Ik wil ook graag met jullie mee doen! We zijn nu vanaf november vorrig jaar bezig en tot op heden nog geen succes! Wist van te voren al dat als je zwaarder bent als de gemiddelde persoon, het zwanger worden een probleem kan geven en dus moeilijker gaat. Tja, dat wil je natuurlijk niet horen! je hoop altijd dat het bij jou niet zo zou zijn. Mijn vriend en ik hebben ons voor genomen vanaf maandag te gaan beginnen met lijnen en meer bewegen! Gelukkig hoef ik het niet alleen te doen, ja wel alleen, maar mijn vriend moet er ook een paar kilootjes vanaf krijgen! Ik ben zelf 1.65m en weeg 105kg! Ik ben al van kleins af aan niet de slankste geweest en heb al bij heel veel dietiste en artsen gelopen aangezien ik niet te veel eet. Ik kan heel slecht tegen suiker en kool produkten, dus vanaf nu is dat helemaal uit den boze......... En ja, nog meer bewegen, moet al heel veel lopen op mijn werk, maar kan altijd meer! Heb vandaag een nieuwe fiets gekocht en hebben fitness app op zolder staan (maar tot op heden nooit gebruikt) dus ga er nu echt helemaal voor! Wil zo graag zwanger worden, dat ik dit er zeker voor wil doen om mijn kansen te vergroten! Dus met nog wat steun via dit forum, kunnen we het zeker halen die kilo's eraf! We gaan er voor! Welke dag gaan we met z'n allen wegen? Elke maandag? Nou meiden, alvast heel veel succes en geniet nog even van jullie vakantie! groetjes
Heee hoi dames, Mag ik me bij jullie aansluiten? Ook wij zijn al een tijdje bezig, en ik kamp ook al jaren met een flink overgewicht. Vorige week heb ik mezelf aangemeld bij de sportschool en ben vorige week ook al 2 dagen geweest. Eigenlijk wil ik elke dag gaan, behalve de woensdag (dan heb ik hondetraining, dus ook sport) en de zondag zijn ze gesloten. Ik weet nu alleen dat ik ook m'n eetpatroon aan moet passen, alhoewel, ik moet gewoon het snaaien afleren. Vooral 's avonds achter de pc of voor de tv wil ik nog weleens flink snoepen... Maar goed, om een lang verhaal kort te maken: ik ben 35 jaar, 1.76 m. en weeg 108 kg. Heel veel suc6 allemaal met afvallen! Liefs, Con
misschien een idee om een lijstje je maken.... dan gaan we er met zijn allen tegeaan zetten we erbij wanneer wie begin of niet ?
Welkom Seat en Zazaziezo, Wat goed dat jullie ook meedoen! Super, dit gaat zeker lukken dames Een lijstje is inderdaad wel handig, zal ik aftrappen? Alice: Begin: 16 juni Startgewicht: 110 Streefgewicht: uiteindelijk 80, maar doe eerst maar 100... Weegt nu: 110 Afgevallen: 0
Alice: Begin: 16 juni Startgewicht: 110 Streefgewicht: uiteindelijk 80, maar doe eerst maar 100... Weegt nu: 110 Afgevallen: 0 natasja/natasssie begin: 2 juli startgewicht: nu 106 (na de vakantie maby meer) streefgewcht: hoop 75 a 80 kilo weegt nu:106 afgevallen: 0
ja kan mij het eigenlijk wat schelen dat iedereen het gaat lezen als diegene die ik kan het leest so what eigenlijk... in ieder geval dan kan ik hopelijk ook het geode resultaat gaan laten zien!
Seat: Begint: 9 juni Startgewicht:105kg Streefgewicht: 70kg weegt nu: 105kg Afgevallen: 0 Alice: Begin: 16 juni Startgewicht: 110 Streefgewicht: uiteindelijk 80, maar doe eerst maar 100... Weegt nu: 110 Afgevallen: 0 natasja/natasssie begin: 2 juli startgewicht: nu 106 (na de vakantie maby meer) streefgewcht: hoop 75 a 80 kilo weegt nu:106 afgevallen: 0
Ik doe ook mee hoor maar ga eerst '/m vrijdag op vakantie, daarna ben ik van de partij. Ben 1,74 en weeg 73 kilo.. Ik wil eigenlijk naar de 68 kg. Eerst even vakantie vieren en dan gaan we dr voor