Seat: Begint: 9 juni Startgewicht:105kg Streefgewicht: 70kg weegt nu: 105kg Afgevallen: 0 Alice: Begin: 16 juni Startgewicht: 110 Streefgewicht: uiteindelijk 80, maar doe eerst maar 100... Weegt nu: 110 Afgevallen: 0 Natasja/natasssie: begin: 2 juli startgewicht: nu 106 (na de vakantie maby meer) streefgewcht: hoop 75 a 80 kilo weegt nu:106 afgevallen: 0 Roosje: Start: 09 Juni Lengte: 1.70m Startgew.: 86kg Streefgew.: 65 á 70kg Weeg nu: 84kg Afgevallen: 2kg Hoi meiden, Ik doe ook mee en hoop echt mijn doel eindelijk te bereiken na maanden, het wil maar niet opschieten met die kilo's. Ik moet van mijn gyn 10 á 15 kg, dat zou regelmaat brengen in mijn cyclus zei die. Meiden we gaan ervoor!
Hello, Kom me ook aanmelden. We willen graag voor een derde kindje gaan maar ik wil ook (weer)afvallen voor dat we weer zwanger gaan worden. Ik wilde vanavond een topic openen om te kijken of er meerdere zijn die ook eerst af willen vallen. En zag dit topic bovenaan dacht dat is een teken. Maar goed! Ik doe mee! Groetjes Nanny.
Dank je Alice, Ik herkende me wel een beetje in jou verhaal ik heb zelf ook B.E.D en ikzelf heb een maagband. Jij natuurlijk ook veel succes met het afvallen. En we gaan er met z'n alle voor toch? Groetjes Nanny.
Hoi Nanny, We gaan er zeker helemaal voor! We helpen elkaar! Weeet jij al welk dieet je gaat volgen? Groetjes Alice
Lieve meiden, In de lounge is al een afvaltopic. Hier kunnen jullie je bij aan sluiten. Heel veel succes met lijnen. Hier is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=1095 Doe ik deze dicht.