hallo, even een vraag , heb volgens mij vorige week vrijdag men ei gehad, (banner klopt niet ivm schommelende cyclus) maar nu heb ik sinds gisteren enorme steken rechts onder in men buik , kon er gisteren bijna niet van op men been staat, nu voel ik het nog maar is wel iets beter heb ook heel veel pijn in men onderrug juist boven men staartsbeentje. zou dit nog van de eisprong kunnen zijn?
wist ik maar! ik heb precies het zelfde en ik heb echt mijn ei al gehad op 17 mei. Bij mij is het een soort stekend, rekend gevoel , en ook veel last van mijn onderrug... Ik weet het dus niet! Nog ff afwachten! x
is wel raar heb het nog nooit zo erg gehad , en moest ik zwanger zijn zou ik dat nu toch nog niet kunnen voelen? bij mij zal het waarschijnlijk nog wel van men ei zijn , pff ik zie dat jij ook in de 6 de maand bezig bent? dan zijn we al even lang bezig, wachten duurt lang he, zeker als je het zo graag wilt soms denk ik dat het bij ons niet gaat lukken maar ja er zijn er bij die al veel langer bezig zijn he .
Als je zwanger zou zijn kan je dat nu wel voelen hoor, het verschilt per persoon maar het kan je baarmoeder zijn of idd je ei die toch later is maar asl je hem gevoelt heb? ja wij zijn nu ook al in de 6e maand! en het wachten duurt zooo lang! en zijn mensen veel langer bezig dat weet ik maar het voelt zo lang! het komt ook gewoon omdat we er TE veel aan denken! naja ik hoop dat we zwanger zijn en we snel posi test in ons handen hebben! nog een paar dagen wachten heb je er wel goed gevoel over?
ik denk elke keer ja nu zou het wel eens raak kunnen zijn ,maar elke keer is het weer een teleurstelling als dat dan niet zo is. men vriend vind het ook elke keer zooo jammer. ik hoop ook dat we snel zwanger zijn . misschien wel gelijk deze maand?! laat ons hopen.! zou wel leuk zijn! i
ach heb vandaag weeral de :x gekregen . slecht gehumeurd nu pff, soms zakt de moed me zo in de schoenen, en we hadden deze maand echt super ons best gedaan, op naar de volgende maar weeer, wat duurt het wachten toch lang hopelijk zijn men cyclussen vanaf nu wat regelmatiger dan kan ik het allemaal wat beter volgen . had er deze maand zo een goed gevoel over gehad , dan valt dit toch wel heeeeeeeeeeeeel hard tegen !