Hoi meiden, @chantal, ben jij wel gewoon regelmatig met je menstruatie ondanks overgewicht? Ik word er helemaal simpel van heb sinds het stoppen van de pil in april geen regelmaat meer. Denk ook niet dat het dieet daar bij geholpen heeft. Hebben jullie daar ook last van of ligt dat gewoon aan mij? Dacht namelijk dat dat een verband zou kunnen hebben met elkaar
hoi stephany, Ja ik moet eerlijk zeggen (afkloppen) dat ik gewoon regelmatig 28 of 29 dagen cyclus heb. Na het ontpillen vorig jaar maart had ik 28-28-31 (toen was ik zwanger maar heb mk gehad) en daarna 6 weken niet daarna netjes weer om de 28 dagen. Het lijkt bij mij geen invloed te hebben op de cyclus. als ik heel streng lijn ben ik wel eens iets eerder ongesteld
Hey meiden, Ik snap het even niet meer. Je leest aan de ene kant dat je beter kunt afvallen om vruchtbaarder te worden, maar streng lijnen is ook niet goed als je zwanger wilt worden. Dat is wel tegenstrijdig toch?
Goedemorgen Dames. Ik heb ook altijd overgewicht gehad.. in juli 2012 was ik dat helemaal zat! ik ben de Cambrigde 500 gaan doen en ik was is 10 weken 20 kilo kwijt. ik ben in oktober er mee gestopt en ik ben maar 2 kilo aangekomen. het is echt een aanraden alleen je moet echt achter het idee staan.. je kan echt niet opgeven, tuurlijk heb je wel eens eens een dag dat het niet lekker gaat, dat maak ook niet uit maar pak het de volgende dag weer op. Het is het echt waard!
|Het verminderd de kans op zwanger worden.. dat is ook de reden dat ik er mee gestopt ben maar je kan blijven dieeten tot je er achter kom dat je zwanger ben. en zelf dan zou je via een dieetist gewoon af kunnen blijven vallen.. wel even aangeven dat je zwanger ben
Ik volg dit topic niet, maar wil toch even zeggen dat ik het super goed vind dat er hier dames zijn die zoveel zijn afgevallen!! Ik ben zelf het afgelopen half jaar veel afgevallen, toen niet met het id om zwanger te worden en niet met een speciaal dieet maar door al het lekkers te laten staan (wat ik in de afgelopen paar jaar in absurde mate en heel de dag door at doordat ik alles behalve lekker in me vel zat) en alleen in het weekend wat lekkers te nemen en door alles in kleine porties te eten (avondeten, lunch enz). Ik weet hoe moeilijk het is om het vol te houden maar toch te doen!! Dus respect meiden, echt heel knap!! En voor de meiden die dit ook willen afvallen, go for it!! Jullie kunnen het ook, je moet alleen echt achter je keus staan en er aantoe zijn om de stap te nemen!!
Hallo lieve dames, Hoe is het met iedereen? Nog nieuwtjes? Kilo's kwijt? Iemand zwanger? Momenteel ben ik bezig met mijn eerste kuur Clomid en ontzettend emotioneel! Pfff kan niet normaal meer functioneren... Het afvallen gaat ook niet zo lekker meer. Het is net een viceuze cirkel waar ik maar niet uit kom. Enerzijds wil ik zo graag zwanger worden en weet ik dat afvallen daarbij zal helpen. Anderzijds vind ik het zo moeilijk om af te vallen! Zijn er hier meiden die dit herkennen en mij een oppepper kunnen geven?? Liefs, Delina