Hey, even een topic over gewicht. Ik heb gemerkt dat ik na elke ronde spuiten met puregon en nu menopur, kilo's ben afgevallen. Zeker als ik ook pregnyl heb gezet. Ik eet juist meer om dat tegen te gaan maar dat schijnt niet te werken. Ik ben geen persoon die afvalt als ze stress/verdriet heeft; nooit gehad ook, en ik heb al heel wat meegemaakt. Toch gebeurt het telkens weer en moet ik bunkeren (pindakaas is de oplossing btw) om ervoor te zorgen dat ik niet te licht word. Iemand anders hier ook last van of weet iemand hier misschien meer over?
Ik hoor ook maar van heel weinig anderen dat ze het ook hadden. Echt vreemd en vervelend want ik wil dat m'n lijf in optimale conditie is voor een kleine.
Ik kom juist aan. Misschien kun je via je zorgverzekering langs de diƫtist, die heeft vast tips wat je het best kunt eten om op goed gewicht te blijven? Lijkt me erg lastig!
Ik viel ook elke behandeling weer af terwijl ik toch echt geen kilo's teveel woog. Kwam wel weer wat op gewicht zodra we even geen hormonen gebruikten. Ik heb me er eigenlijk nooit zo druk om gemaakt. Misschien is het anders als je daadwerkelijk ondergewicht krijgt. Sterkte!