Meh niet echt. Het is gewoon anders. Vind het eerder naar inktvis smaken. Misschien als je er een hoop kruiden overheen gooit dat het nog te eten is. Het vult trouwens wel flink
Ah bloemkool soep vind ik wel een hele goede! Lekker. Wij zijn dol op soep. Hier ook de sport om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Niet dat het echt nodig is. Maar krijg er gewoon een kick van Nu nog een kick van echt sporten krijgen
Vanille bedoel je? jawel hoor maar wat ik al eerder zei pagina terug, vind framboos erg lekker. Ze hebben ook een variatie pakketje met wat verschillende smaken. Daar zit de framboos ook in.
Op die pagina staat "naturel - smaakloos" maar ook vanille, dus denk dat die smaakloze gewoon naar eiwit smaakt?? Geen idee Slim idee van die variatie pakketjes! Ga ik denk ik doen!
Ieehh die van body en fit shop heb ik eens gehad leek net of er korrels in zaten ook nog na veelvuldig schudden, roeren of door de blender nee dat vond ik niet veel... Hebben jullie dat ook??
Nee heb ik niet! In ieder geval niet in de shaker met het metalen balletje erin, en ik heb ook gewoon de whey perfection. Of had jij een andere?
Een vriend van me doet dat omdat er geen toegevoegde smaakstoffen in zitten, kan hij niet tegen. Verder zou ik niet weten waarom je dat zou doen, heb het geproefd en het is vies!
Ja klopt blijzwanger! Wou het idd voor de toegevoegde smaakstoffen zo natuurlijk mogelijk doen, maar dan denk ik dat ik het niet lang volhou heb een keer soja eiwit poeder gehad en men, dat was goooor.. Hoop dat dit beter te pruimen is
Ik probeer kunstmatige geur/kleur/smaakstoffen ook te vermijden maar dan toch echt met uitzondering van de shake, anders ga ik echt over mn nek wordt al snel misselijk tijdens t trainen.. hennep proteïnepoeder is ook al zo vies.. uhhhl
In supplementen (gemaakte dingen) kom je altijd wel iets van geur/kleur/smaak -stoffen tegen. Zo niet is het 9van de 10 keer niet te hachelen gheheh. Maar in mijn ogen onnodig om dat perse te willen vermijden. Zeker als je gewone voeding gewoon goed is.
Jammer zeg! Snap wel dat je daar over twijfelt. Ik vind het groepsverband ook een heel groot pluspunt idd. Denk dat dat voor mij echt motiverend zal gaan zijn.
net van mijn eerste shake gedronken bah wat zijn die vies, heb hem maar voor de helft opgedronken morgen met iets meer melk proberen
Het zijn ook geen klontjes maar meer alsof er zand in zit ofzo?? Ik had toen die probeer verpakking met 12 soorten erin?