Geloof me daar ben ik ook een kampioen in. Maar uiteindelijk doe je het voor jezelf en uiteindelijk ben alleen jij degene die er voor kan zorgen dat je gaat sporten (zij het fietsen, wandelen of sportschool). Ik vind de sportschool ook helemaal niets. Moet me elke keer weer dwingen om er naar toe te gaan, maar als ik er eenmaal ben doe ik ook wat ik moet doen. (ik haat het als het druk is op de sportschool, voel me zo bekeken. daarom ga ik altijd om kwart voor 12, wanneer iedereen zijn/haar kind ophaalt van school). Ik dwing mezelf ertoe om minimaal 45 minuten in de sportschool te zijn. Dat ik daarvan misschien daadwerkelijk 25 minuten iets doe boeit me niet. Ik heb tenminste de stap genomen om daar te zijn. Langzaam maar zeker bouw ik het op. Ik heb nu een betere conditie gekregen merk ik (op de crosstrainer kon ik 4 weken terug nog maar met moeite 5 minuten op, en nu (weer met moeite) 30 minuten!). Echt waar, ga gewoon bewegen. Zij het tijdens de reclames buikspieroefeningen, tijdens het tandenpoetsen squaten of bij het wakker worden op je plaats 2 minuten rennen. BEWEEG!
Is ook zo, als ik ga dan zou dat ook het liefste overdag zijn. Zodat er toch minder ''macho'' volk rondhangt. Wie weet krijg ik die lef eerdaags haha
Ja jammer is dat, als er niemand mee wilt sporten of sport die je kent Misschien moet je hun ook overtuigen
Wendela gewoon beginnen! Ik vond het eerst ook echt verschrikkelijk, nu vind ik het verschrikkelijk als ik niet kan gaan Vind het echt heerlijk om te sporten of te hardlopen tegenwoordig en geloof mij, dat had ik voor januari noooooooit gezegd! Zo, ik zit in de zelfbruiner en ehm.. Ik heb hem twee x gesmeerd en zie niet gigantisch veel verschil! Misschien had ik toch al wel genoeg tint haha. Morgen ochtend even douchen en dan het eind resultaat bekijken. Anders morgenavond nog maar even bij smeren!
Morgenochtend ga ik t gewoon doen! Wel thuis en met rustige oefeningen, geen gehups. Heb net op fitnessblender wat pilates workouts gezien, laat ik daar maar eens mee beginnen
Goed zo wendelaa!! Wat super goed van je, de eerste stap is gezet! Ben erg benieuwd wat je er van vind
Wie had dat ooit gedacht begin van t jaar.....bijna 9kg lichter, gestopt met roken en dadelijk ook nog sporten En dat op je 34e haha
Ben ik stiekem ook wel Vanmorgen 68,5.....nog een halve kilo en dan heb ik gewoon mijn doel bereikt En binnen de tijd die ik ervoor genomen had, wilde het graag op 1 juli bereikt hebben.
Heel veel succes vandaag wendelaa, met je eerste sportles Net wat de andere meiden ook zeggen, je zult zien dat het verslavend is.... Ik ga 2x in de week naar de sportschool, vaker kan niet ivm werk/man, maar goed, ik vind 2x in de week ook genoeg. Soms thuis nog wat extra oefeningen. Doe spinning/rpm, dat is zoooooooooo lekker! Ben bij alle drie de zwangerschappen ook tot de 36 weken doodblijven gaan en weer begonnen zodra mijn lichaam dat toeliet. Vanochtend al een productief ochtendje, kwarkbrood staat al in de oven En vanmorgen stiekem toch op de weegschaal gaan staan....... .......... 67!!!!!! we gaan goed! Jeej!
Wat gaan jullie goed zeg Was het kwarkbrood lekker soeza? Hoe ging het sporten wendelaa? Hier helaas nog geen 67 in beeld Vanmorgen 68,3... maar we houden stug vol! Menu vandaag" O: overnight oats met gewelde pruimen T: banaan L: Salade met tonijn, krieltjes, ei T: 2 wilde perziken A: iets makkelijks, denk omelet ofzo...
Het sporten moet nog plaats vinden Vanmorgen druk geweest, waaronder ff door de stad slenteren en een onwijs mooie maxi dress gekocht! Eigenlijk iets te duur, maar zooooo mooi
Ja! Foto! Ik wil ook zien!! kwarkbrood is lekker, niet super, maar ook niet vies... Lekker als afwisseling in tussendoortje....