afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    O thnxx ik zocht een leuke deze is leukkk:D

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Goed zo Anna en Tina!

Dat valt reuze mee Liedx, goed gedaan!

Verder niets te melden, het gaat niet best. Als iemand me wil schoppen, heel hard, dat is welkom. Kan het even niet vinden... :(

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ga maar krom staan, zal ik wel ff een schop geven ;)

Hier verder ook niks te melden. Vanmorgen voor het eerst overnight oats op, best wel te pruimen eigenlijk :)

4. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik wil je ook wel even schoppen hoor :D

wat is het probleem dan?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Delta, lekker hoor! Zeker in de oude haven? :p

Liedx, fijn dat het er zo snel alweer af was zeg!

Josie hoezo gaat het niet goed?

Hier vanmorgen weer +200 gram :( Terwijl ik helemaal niks gezondigd heb.
    Ik wijt het nu aan de stopweek van de nuvaring (die ik dus gewoon doorring maar ik voel duidelijk wel vanalles) dus ik hoop echt dat het volgende week weer beter gaat...

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Autsj... ;)
    Tja, wat gaat niet goed. De avonden vooral. De hele dag gaat het lekker, ben ik ook gemotiveerd, maar dat lijkt na half negen spontaan verdwenen en dan kan ik me niet meer beheersen. Gisteren flink chips zitten (vr)eten... Het is niet dat ik trek heb, daar ligt het probleem niet, heb gewoon een onbedwingbare snaaibehoefte...

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    tuurlijk kan je dat wel bedwingen, je moet alleen je prioriteiten stellen! als je echt wil afvallen weet je wat je moet doen (en niet moet doen) en dat moet je voor jezelf echt duidelijk maken. ik hou ook van snoepen hoor, maar ik doe het gewoon niet! het helpt al heel erg om als je ergens zin in hebt het niet meteen te pakken maar te denken wil ik dit echt? ik neem aan dat je afvallen belangrijker vind als snoepen.. en anders ben je bezig met een onbegonnen zaak die je alleen maar gaat frusteren.. als je het wil ga er dan ook voor 100% voor.

*dit was mijn schop*:D

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Het boek het geheim van slanke mensen heeft mij heel goed geholpen om dit soort situaties te bedwingen.
    In het boek leer je om op een heel andere manier te kijken naar je eetpatroon en behoeftes en het helpt je om prioriteiten te stellen.

Wat ook wel helpt (bij mij) is om iets actiefs te gaan doen (hardlopen, huishouden oid)

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    heel simpel...bevallen. Hahaha sorry heel flauw van mij maar ik was maar 6 kg aangekomen.

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb twee jaar geleden de 30 day shred afgemaakt en daarna nog 13x six week six pack. Toen kreeg ik nekklachten en kon ik het een tijdje niet doen en ben ik niet meer begonnen :)
    Ben mezelf nog een rotschop aan het geven dit weer te gaan doen.
    Ik was trouwens 0.5 kg aangekomen. Zit rond ei en met warmte hou ik vocht vast. Hopelijk volgende week er weer af. (weiger banner aan te passen)

11. Delta

Delta Niet meer actief

Leuk zijn die oefeningen van Jillian Michaels ja!

chiggy; klopt, vlak bij blaak, ik woon aan de oude haven namelijk.. :D

balen dat het zo slecht gaat deze week, ik heb dat ook heel vaak, dan weer ovulatie, dan weer menstruatie. zo blijven we bezig he! ik word daar elke maand weer moedeloos van ook..

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    menu vandaag

o: halfvolle aardbei yoghurt met muelsi, noten en bessen
    1 cracker met leverpastei
    t: niks
    l: bak rauwkost met komkommer. tomaat, ui en garnalen erdoor
    2 crackers met filet
    t:(
    d: bloemkoolovenschotel
    t: ?

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat leuk dat je daar woont! Een vriend van me woont daar ook, ik ben stiekem altijd een beetje jaloers :p

Menu hier vandaag valt een beetje in 't water want ik voel me niet lekker. Kreeg m'n lunch (maaltijdsalade met kip en pasta) echt niet weg dus die staat nog steeds naast me ;)

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier schandalig de mist in gegaan met de lunch... Mijn man vroeg of ik op kantoor kwam lunchen en heb voor hem een broodje doner meegenomen en er zelf ook een gehad... Vanavond maar een salade ipv maaltijd.

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wel lekker, een broodje döner :D

16. Delta

Delta Niet meer actief

Ja het is wel fijn wonen. Al wil ik wel verhuizen, het enige wat ik mis is een tuin, helaas!

Hoe komt het chiggy, geen eetlust?

Lekker broodje donner! :D

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Chiggy, ik doe gewoon gezellig met je mee, vanmorgen weer een ons erbij....zucht....
    Zit vandaag dan ook gigantisch aan het water, hoop dat t daar aan ligt haha.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Frustrerend he wendelaa! :( Hoop dat het water drinken helpt!

Delta, ik heb idd totaal geen eetlust. Heb ook wat buikpijn. Heb vandaag wel gewoon ontbijt op maar daarna alleen nog paar happen salade en wat fruit.

19. Delta

Delta Niet meer actief

Klinkt niet best chiggy, je word toch niet weer ziek?

20. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Komt ie hè Josie; *schopt je onder je bips*.. is ie aangekomen?! Dat snaaien.. je kunt ook gezond(er) snaaien natuurlijk.. noten, worteltjes, komkommertjes, tomaatjes.. snaait allemaal lekker weg! Ik had het twee weken geleden ook.. soort van festivalletje, 7 mojito's en een hele bus pringles weggewerkt.. hoezo alcohol vervaagt grenzen. ;) daar heb ik een hele week voor mogen boeten.. terugkomen op het gewicht van de dag ervoor duurde ruim een week..

Tesske, idd wel lekker zo'n broodje doner.. voel je niet te slecht daarover.. zondigen mag! :D

Chiggy.. hopelijk wordt je niet ziek!

Hier morgen weer een bbq.. ga me toch maar inhouden, want de bbq van afgelopen zondag heeft me ook weer 4 dagen gekost om die te verwerken..

Deel Deze Pagina