afvallen op je eigen manier? lucht je hart en deel je blijdschap

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Nou, ik ga mijn banaan vervangen smorgens voor aarbeien, kiwi of een peer. Tussendoortjes wat minder, dus ipv 2 crackers 1 cracker. En meer groente en nog iets minder rijst en pasta etc. Moet lukken toch?

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik ben vandaag ook weer gewogen bij de sportschool en ik zit nu op -24 kg!!

Delta ik vind eigenlijk dat je best weinig eet, misschien is dat het probleem dat je stil staat. ik heb voedingslijsten voor 1470 kcal per dag en ik meer dan jij wat ik net zag.

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wat goed zeg!!!

4. Delta

Delta Niet meer actief

Nee joh, ik eet niet te weinig hoor! Als ik meer eet, kom ik aan. Heb ik al geprobeerd.

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan weet je het nu. Graag gedaan hoor.

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Hoi Dames,
    Ik lees al een tijdje mee om vooral om een steuntje in de rug te krijgen. En dat helpt best aardig moet ik zeggen! Mijn dank daarvoor!! Nu ben ik zo brutaal om toch toch maar in te breken.
    Ik ben 1.73m en weeg nu 72kg. Er is inmiddels al 1,5 kg vanaf. Op zich niet echt te zwaar. Wel voel ik me er niet happy bij. Vooral mijn buik vind ik een probleemzone.
    Ik probeer creatief te zijn met mijn maaltijden. Veel rauwkost tussendoor. Maar owowow, ik zit nu voor mijn menstruatie en ik heb vanmiddag toch een lading chocola gegeten! Op het moment fantastisch lekker, maar nu heb ik toch wel ernstig spijt!
    Vandaag maar snel vergeten als dieetdag. Morgen gaan we gewoon lekker verder! Vanavond ben ik alleen, dus misschien zet ik WII Dance aan om toch even het gevoel te krijgen dat ik er nog iets aan doe...

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Waarom zit je eigenlijk zo hoog in kh ?

8. Delta

Delta Niet meer actief

Hoog in kh? Is dat zo?

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

70% kh. overige 30%, 50/50 eiwitten en vetten.

10. Delta

Delta Niet meer actief

Hm, ik zit te denken. Wat zou ik kunnen veranderen?

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik zou je kh verlagen;)

12. Delta

Delta Niet meer actief

Minder brood? Geen crackers? Etc.. Wat ervoor in de plaats.. :)

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    delta :lunch boterham minder? en 100gram magere kwark een ideetje ?

of de cracker weg en daar kwark of yogurt??

s,avonds maaltijdsalade met kip oid

zijn wat ideetjes

14. Delta

Delta Niet meer actief

Maar ik eet geen kwark meer, omdat ik van lactose pukkels krijg. Nu is mijn huid eindelijk rustiger.. Wil ik graag zo houden. Ik pak al max 50/75 gram zilvervlies rijst of volkoren pasta bij avond eten.. Daarom vind ik het zo lastig!

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Bvb

pasta eruit. maaltijdsalde met vlees(kip evt) ervoor in de plaats.. minderen in fruit. fruitsuikers zijn evengoed als chemische suikers gewoon suikers en kh!

16. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    oohja vergeten

als lunch een soepje dan?
    en s,avonds hamburgers maken zonder het brood?
    vlees vult ook heel goed.
    en natuurlijk de maaltijdsalade

ik eet bvb wel 4 keer per week een maaltijdsalade.
    of ik wok groente met kip of vis.

17. Delta

Delta Niet meer actief

Oké, 2 stuks fruit lijkt mij vrij normaal. Vandaag alleen een banaan en een sinaasappel op. Ik zal wel eens kijken om mijn pasta en rijst maar eruit te laten en wat anders ervoor in de plaats te nemen.

Soep, kan. Maar geen tijd om elke keer verse soep te gaan maken voor in de middag haha. Moeilijk hoor, ik ga maar eens proberen meer groente ervoor in de plaats te nemen dan.

18. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    bij de aldi verkopen ze bakjes versgemaakte soep,of ommelet met groente en champignon

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Delta, de app myfitnesspal is ideaal om de verhoudingen tussen kh-eiwit-vet inzichtelijk te krijgen :)

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik lees af en toe eens mee met jullie. En heb hier al aardig wat inspiratie opgedaan. Ik vroeg me af hoe jullie het eten doen met het gezin? Stel je maakt voor jezelf een maaltijd salade, eet de rest van het gezin dit ook? Of hoe zit dat? Mijn man maak ik niet zo blij met een maaltijd salade, hoewel hij er pas wel genoegen mee nam haha. En alleen groente en vlees vind hij ook niets, hij wil er wel aardappels bij. Koken jullie dan apart of iets extra's erbij voor de rest?
    Ik zou zelf ook het liefst meer gewoon rijst bijv eten of groente wokken met vlees e.d. Maar mijn man wil wel ook pasta eten en aardappels e.d. Maar ja om nou allemaal verschillende gerechten te maken is ook weer zo wat. ;)

En ik ben wel benieuwd naar recept voor havermout muffins.

En welk havermout gebruiken jullie? En hoe maken jullie de overnight oats? Ik had pas wel iets gemaakt met wat yoghurt en melk. Maar ben benieuwd naar jullie recepten.

Deel Deze Pagina