Dacht dat dadels ook fruit was. Maar dat valt weer onder de steenvruchten. Die dingen zitten vol suikers.
Ik zal de dadels voortaan ook maar laten staan. Ik heb vanavond alleen kikker erwten met groente gegeten.
in de tijd dat ik volop wou afvallen at ik overdag wel kh, en 's avonds niet. dat werkte wel goed! en dan overdag vooral in de vorm van havermout, crackers, muesli etc. en eigenlijk geen brood. en idd niet teveel fruit. maaaarr ik zat wel erg laag qua kcal, dat is verder niet aan te raden. het is dat ik op een gegeven moment echt hard ging sporten zodat ik het op kon vangen dat ik weer meer ging eten.
's Avonds eet ik met man en kind hetzelfde. En wij eten 's avonds gewoon aardappelen (nooit gewoon gekookt, bleh!), volkorenpasta, quinoa of zilvervliesrijst en af en toe een volkorenpita of -wrap.
Maar je geeft ze wel als optie voor haar... terwijl je eigenlijk geen enkel idee heb hoe of wat er in zit Niet lullig bedoeld hoor maar daar schiet ze toch helemaal niets mee op Valt me trouwens vaker op.. Iemand die krap aan de 1000kcal komt word nog net niet aangemoedigd dat ze geweldig bezig is Goed ik duik mijn bunker weer in
In kikkererwten zitten veel mineralen en eiwitten, in alle peulvruchten trouwens, maar die eet je denk ik niet iedere dag? Als je geen zachte kaas, melk, yoghurt, kwark en vlees eet, zou ik wel zorgen voor voldoende vis, ei en noten. Van dadels schiet je bloedsuikerspiegel omhoog, beter laten staan.
probeerde alleen maar mee te denken met haar,aan haar de taak om het etiket te lezen en te beslissen of ze het koopt of niet. en wat bedoel je met die opmerking daaronder? erg nieuwschierig.
Kikker erwten zijn peulvruchten en vervanging voor vlees. Daarnaast pak ik juist daarom pindapasta, gezien het feit ik weinig vlees eet. Ik eet af en toe wel eieren. Vis eet ik ook zo af en toe. Handje ongebrande en ongezouten noten ook zo af en toe. Ik ben al 23 kilo afgevallen door gewoon gezond eten, ook in de avond volkoren pasta, zilvervlies rijst en quinia etc. Maar nu, sta ik al een half jaar stil
Ja, jammer van die stilstand! Plafond bereikt? Je kunt ook humus maken. Of amandelpasta op brood doen, is ook lekker. Nog lekkerder is cashewnotenpasta, alleen wel vet. Ik wil ook de 23 halen.
Nou, nadat mijn moeder gisteren zei dat ik een buikje had en vanmorgen dacht dat ik ze een bosje bloemen kwam brengen om te vertellen dat ik weer zwangeer was.... Is voor mij nu de maat vol en ga ik ook weer op mijn eten letten.
Ja , ik weet niet goed waar het aan ligt.. Heel soms sta ik op 60.8 kilo en dan ineens weer boven de 61 en lukt het me maar niet om eronder te komen. Zeer frusti! Ja cashewnoten pasta en amandelpasta heb ik ook wel eens gehad! Gaat je vast lukken
hmmm eerlijk gezegd weet ik dat niet, ik telde geen kcal maar at gewoon erg weinig. maar dat was alleen in het begin, totdat ik me ging verdiepen in gezond afvallen.