geen tijd voor moeten 2kinderen naar bed,maar als je het over mij hebt. heb je het wel goed mis. als je het over haarzelf hebt.....hiezo moedig ik haar aan? probeer alleen te helpen net zoals jij.
Ja, niet leuk Al kon ik er wel om lachen... Had een boeket met roze en blauwe bloemen gekocht, dus ik snap opzich de gedachtengang wel, maar toch...
bolkje; oeps haha. buikje maar weg lijnen/trainen dan he! krijg hier ook soms de vraag of er een derde op komst is... vandaag goed volgehouden en niks gesnoept, heb zelfs de taart op mn werk kunnen weerstaan.
Kletskousen! @inge, 's ochtend hardlopen is inderdaad zoooooo ontzettend lekker! Geen kip op de weg, lekker over het fietspad lopen en ik voel me dan superfit! (Ondanks het vroege tijdstip waarop ik opsta om te gaan harlopen.. 05:00 uur.. ).. En wilde perziken zijn idd jummie! @bolkje.. Pijnlijk inderdaad.. Wel een lekkere stok achter de deur! (misschien is het ook wel stille hoop van je moeder..). @Delta.. Je zegt soms wel eens kip te eten.. Dan kun je misschien toch ook kipfilet / kalkoenfilet nemen als broodbeleg.. Als je niet zo met e nummers bezig bent, dan is sandwich spread ook nog een optie! Lactosevrije kaas? Halva jam? Vruchtenhagel? (I know, suikers, maar met myfitnesspal kun je dat inderdaad allemaal prima bijhouden, zodat je er niet te veel van neemt..) en bananen.. Die zitten idd best wel hoog in kcal en suikers, maar ze leveren ook goede energie.. Ik eet bijna dagelijks bananen; in havermoutmuffins, mug cakes, bananenbrood, bananenpannenkoejes.. Het blijft een prima vervanger voor geraffineerde suiker.. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar op de site van ilovehealth.nl zijn echt wel wat lekkere receptjes te vinden voor overnight oats, muffins etc.. En varieren kan! Gewoon maken wat je lekker lijkt.. Ik heb net havermoutmuffins gemaakt met cacao en kokos.. Als tussendoortje voor morgen..mal die havermout bevalt me wel eigenlijk! Vind het echt lekker! Morgen ontbijten met bananenpannekoekjes.. Yummie! Verheug me er nu al op!
Ik ben ook zwaar havermout verslaafd haha. Heb nu alleen havervlokken ipv mout meegenomen, zag ik thuis pas. Zit in dubio of ik morgen een mug cake maak of dat ik zo overnight klaarmaak...... Had trouwens net honger en lekker trek, even appel in stukjes en in een schaaltje, rozijnen erbij ff in de magnetron. Kaneel en wat Griekse yoghurt erover heen, jammmmmm
Kan ook met havervlokken hoor. Wordt ie wel wat steviger van. Mijn moeder maakte ruim 30 jaar geleden al muesli voor ons van havervlokken en gerstevlokken en rozijnen en yoghurt. Dat zette ze dan 's avonds in de koelkast voor ons en aten wij dat zaterdagochtend. Het was heel lekker alleen zo'n stevige brij dat je lepel er rechtop in bleef staan! Wat doe jij er voor vocht bij?
De vorige keer heb ik het met amandelmelk gedaan, maar vond ik het toch wat te dun. Dus twijfel nu over Griekse yoghurt, maar ik vind de smaak van amandelmelk zoooo lekker haha. Aan de andere kant, als hij met vlokken wat steviger wordt
En? Wat is het geworden? Half / half is ook een optie.. Zo doe ik het altijd.. O: bananenpannenkoekjes T: granny smith met kaneel en kwark L: rest salade van gisteren T: 2 choco kokos havermoutmuffins D: light ovenfrites, met twee eetlepels friteslijn en een frikandel (vrijdag = frietjesdag hier.. ) Bijna weekend!
Ik ben deze week gewoon 1.5 kilo afgevallen :O Vorige week vrijdag woog ik nog 86.1 en vandaag 84.6!! Ik vraag me af hoe dat opeens komt, ik doe helemaal niets anders. Misschien de hitte??
Hier gaat het lekker,gister 5 kilometer gerend.Zaterdag weer. O:250 volle yoghurt,150 rood fruit,25 muesli ,125 bietensap,lepel lijnzaad L:2 broodjes,kip,sla,mosterd,kom zelfgemaakte chineese tomatensoep t:1 wilde perzik D:100 gram piepers,25 gram volle mayo,groenteburger,kom chineese groentesoep. T:wilde perzik Dit wordt hem vandaag,volgens mij is dit prima toch??
lekker menu linda hier vanmorgen 67.5!! gaat goed,maar moet er ook echt mijn best voor doen. eet na het avondeten helemaal niks meer, vind ik moeilijk was een avondsnaaier. drink dan alleen nog thee met stevia. sind ik de app weer nauwkeurig gebruik ben ik de laatste 2weken weer 2kilo afgevallen,echt super. gaat goed op 1300calorien
Diaan1982: Het is juist verstandig om 's avonds nog wat gezonds te eten Bolkje: Hmm... Dat is niet leuk nee!! Ashera: Jeey! Super toch?! Is het daar erg warm nu dan? Anna84: Hmmmm heerlijk menu heb je vandaag 'Vroeger' was vrijdag ook frietjes dag hier. Gingen we altijd bij mijn ouders friet of MCDonalds halen. En dan gewoon 2 snacks met friet mayo en joppiesaus offehh.. Een Chicken Sensation menu medium met 2 bakjes frietsaus, een MCkroket en een middel milkshake aardbei Oohh haha dat zou ik nu met geen mogelijkheid meer weg krijgen! Verbaasd me eigenlijk dat ik niet veel zwaarder was haha.. Ovenfrietjes is wel een goed idee voor als we straks weer eens een keer frietjes gaan eten. Overnight oats ga ik binnenkort ook maar eens proberen, jullie zijn allemaal zo enthousiast Mijn menu vandaag: O: 2 spelt boterhammen 1x hüttekäse en 1x muisjes T: Plak volkoren ontbijtkoek en 100 gram kersen L: Broodje gezond Speltbol met kipfilet, 20+ kaas, sla, tomaat en komkommer T: 2 volkorencrackers met honing D: Gekookte aardappels met kabeljauw en erwtjes met worteltjes en zelfgemaakte vissaus T: Magere kwark met mix van aardbeien, bosbessen en frambozen Ik heb gisteren begeleiding gehad in de sportschool, voor meer krachttraining. Poeh Dat is wel even wat anders dan cardio. Wel lekker hoor! Ik voel al mijn spieren weer haha. Nu kei hard er tegen aan en dan hopelijk over een tijd een mooi resultaat
inge88 ja dat deed ik eerder ook wel,maar dan gaat het niet zo goed. ik zorg wel dat ik mijn calorie inname heb . dit werkt voor mij het beste.
@ Inge: laatste week tussen de 28 en 30 graden gok ik Ik heb het gewoon ook heel erg snel warm, ik ben er niet op gebouwd dat warme weer haha. Vandaag en morgen regen, dus het koelt weer even af Ik vond krachttraining altijd heerlijk, lekker je spieren voelen de volgende dag
@ashera.. niet bij nadenken, lekker van genieten! @diaan, keurig toch! @ Linda, die light ovenfrites van de ah zijn echt prima te doen! Lekker dik, veel minder vet, knapperig.. echt een aanrader! Vroeger 'vrat' ik ook echt op frietjes dag.. minimaal 2, soms zelfs wel 3 snacks met een bak saus van heb ik jou daar.. nu dus minimaal, maar wel altijd nog even van genieten! (En het is ook voldoende..) De weegschaal blijft bij mij steken, maar ik wacht dan ook nog altijd op mijn menstruatie..
Goedemorgen dames! Jullie menues ziener allemaal weer inspirerend uit. Ik ga vandaag even niet shake. Ben niet zo lekker en wil even een gezond menue gewoon aanhouden voor vandaag. Plan is: Ochtend: twee speltboterhanmen met runderrookvlees en komkommer. 500 ml water/thee Tussendoor: banaan denk ik en ergens nog een kop koffie Lunch: ik denk iets met een ei en 500 ml water Tussendoor: bananen brood plak of iets anders Avond eten: Volkoren pasta, zelf gemaakte saus, groente, kip filet en wat parmezaanse kaas. En 500 ml water Het wat water drink ik vaak zo achter elkaar op. Is gewenning geworden.
Ook ik probeer enkel te helpen... Alleen is het soms zo jammer te zien dat de "makkelijkste" weg zo wordt aangeprezen terwijl dat 9/10x a) niet blijvend is, en b) niet goed boor je lichaam is.. Tuurlijk, wel snel en makkelijk.. Maar daar houdt het ook echt mee op.. Probleem is alleen dat het juist doordat het zo makkelijk is, heel snel word aangenomen.. Mensen twijfelen het wel of niet te doen,.. Krijgen hier een soort van go-ahead.. En dicht zijn de oren voor andere (blijvende) oplossingen. oh en die Ballen ? Ja hoor.. In tha house!! Goeie D! Maar ik zie niet wat die hiermee te maken hebben. @linda: top bezig meid je zit weer goed onder de 1000kcal. Super bezig!
zou kunnen,maar ik vind haar niet weinig eten hoor. volgensmij wel meer dan 1000 toch? en ze eet toch gewoon gezond? het is toch niet dat ze de hele dag shaked ofzo. dus volgensmij valt het wel mee. en die soep....tja het is toch geen E nummers topic??
Misschien moet je eens leren rekenen,ik zit op ruim 1300... En ik ben blij dat ik normaal eet,zonder eetbuien ,met fruit ,aardappels en pasta als ik dat wil..